--09; első forduló: avagy Sora vs. Matek

73 6 8
                                    

---------------------~•°

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

---------------------~•°

- Bocs a késésért! A chuunin vizsga első fordulójának proktora vagyok: Morino Ibiki!

A teremben minden genin elhalgatot. Még azok is, akik csak egymással beszélgettek, és nem kiáltoztak keresztül a szobán. Minden egyes ninja megérezte a jouninból áradó vérszomjat, mely körbelengte az elzárt helyiséget.

- Az otogakurei csapat! - Ibiki arra a három ninjára mutatott, akik Kabutora támadtak, és körbevették a konohai genineket - Ne akciózzatok a vizsga előtt! Vagy most rögtön zárjalak ki titeket?!

Egyikőjük, kinek görnyedt hátát szőrme borította, megfordult, hogy a vizsgáztatóra meredjen.

- Elnézést kérünk! - kezdte befáslizott arcával - Ez az első vizsgánk, ezért elragadtattuk magunkat.

A proktor vészjóslóan rámosolygott az otogakurei shinobira. Látszott rajta, hogyha nem a chuunin vizsga előtt állnának, elevenen megnyúzta volna a genint. Szó szerint.

Ezután a tömeg felé fordította sebhelyes ábrázatát.

- Elmondok pár dolgot még így előzetesen. A vizsgáztatók engedéje nélkül nem harcolhattok. Ha van is engedélyetek, az ellenfeletek életét veszélyeztetni nem megengedett. Az a barom, aki dacolni mer velem, azonnal repül.

Sora felemelte kezét, mintha jelentkezne. Azonban nem várta meg, hogy Ibiki lehetőséget adjon neki arra, hogy beszéljen, egyből megszólalt.

- Szóval! Ha én engedély nélkül megtámadom ezt a csapat hígvelejű agyhalottat, akkor kiteszed a szűrömet? - arra a geninre mutatott, aki vette a bátorságot a megszólalásra. Az utóbbi mérgesen meredt a skarlát szemű ninjára.

A proktor az Uzumakira nézett. Arca hideg maradt, de szeme megcsillant válasza közben.

- Akármennyire is tetszik a hozzáállásod, igen. Pontosan ez fog történni.

Ismét a többi shinobira szegezte tekintetét.

- Akkor most elkezdjük a chuunin vizsga első fordulóját. Adjátok be a jelentkezési lapotokat, vegyétek át a számkártyáitokat, és üljetek le a megfelelő helyre! Utána megkapjátok az írásbeli vizsga feladatlapját.

Sora odasétált a vizsgáztatókhoz, elvett egy kártyát, és megnézte a rajta fityegő számot.

- 27 - olvasta ki magában a vörös hajú shinobi.

Pechére, a neki szánt hely pont Ibiki elött helyezkedett el.

- ...a szerencsém olyan, mint egy kopasz férfié, aki egy fésűt nyert.

Mielőtt leült volna, farkasszemet nézett a tőle néhány lépésnyire levő proktorral (csúnyán veszített), de végül mégiscsak helyet foglalt.

A VÉGZET HANGJAI Donde viven las historias. Descúbrelo ahora