---------------------~•°
- Sziasztok, kedveseim! Jó reggelt! Kicsit eltévedtem.
Sora felvonta a szemöldökét, tekintetéből még a legdőrébb ember is fel tudta volna fedezni a fényre derült zaklatottságot.
A geninek az elmúlt négy óra folyamán a senseijükre vártak. Kakashi, szokásához illően, ezen a napon sem tett kivételt, és a lehető legkésőbb kelt fel, ami után a lehető leghosszabb utat választotta a találkahely felé.
Sakura és Naruto volt a legpipább, szinkronban hangoztatták a nemtetszésüket.
- Késtél!
A szőke shinobi haragja azonban hamar elszállt, s helyét lelkesedés vette át.
- Mond csak, mond csak, Kakashi-sensei! A hetes csapat mostanában csak könnyű küldetéseket kap! Nincs valami, ahol nagyot alkothatnék? Valami izgi! Ahol a ninja utamat és a szívemet kereshetném?
A jounin megtántorodott Naruto izgalmát látva.
- Hát... jó, jó, jó, azt hiszem értem, mire gondolsz.
- Igen, sensei!~- Sora egyből Kakashi mellett termett, csukott szemmel mosolygott a fehér hajú ninjára. Keze almákkal volt megtelve, ami valószínűleg az ebédnek szánt harapnivalója volt - adj Narutonak egy igazán nehéz küldetést! Például egy olyat, amelyben krumplit kell hámozni, vagy pisis kölykökre kell vigyázni. Azok a kedvencei!
Naruto majdnem Sorara ugrott.
- Ha mégegyszer—
- Jól van, elég legyen - állította le a civakodást a maszkos - megvan a tökéletes küldetésem számotokra...
---------------------~•°
Kakashi 'tökéletes küldetése' nem bizonyult olyan jó mókának Naruto számára, mint amilyenre az utóbbi számított.
Egy alkalommal meg kellett szabadítaniuk egy idős hölgy kertjét a gazoktól, ez a feladat peidg cseppet sem tetszett a szőkének. Mikor a gyomokat kellett kiszedni, helyettük a haszonnövényeket húzta ki a földből, sikeresen szabotálva az egyik legkönnyebb feladatot.
A soron következő missziók sem voltak sikeresek. Konoha vizeinek megtisztítása során sem tudta megállni az Uzumaki a feltűnősködést, és minduntalan a folyóban találta magát egy befuccsolt mutatvány következtében.
A kutyasétáltatás sem ment simán. A szőke egy aknamezőn vezette keresztül a nyakörves bolhazsákot. Mindenki kitalálhatja, mi történhetett a geninnel, miután kormosan, megtépázva kisétált a veszélyes területről.
Sora fejét a kezébe temette.
- Te vagy az élő bizonyítéka annak, hogy Istennek van humorérzéke.
Sakura egyetértően bólogatott, miközben Sasukeval együtt Narutot támogatta.
- Jaj! Olyan vakmerő vagy!
Az Uchiha arcán önelégült mosoly terült el, ami, ha lehet, mégjobban felingerelte a szőkét.
- Ejnye, folyton vigyáznunk kell rád!
Ezt a megjegyzést kiabálás és pofonok sorozata követte.
Kakashi felsóhajtott.
- Újabban megbomlott a csapatmunkátok.
- Így van, így van! - helyeselt Naruto - a csapatmunka megbomlása miattad történt, Sasuke! Mert folyton feltűnősködnöd kell!
- Szerintem inkább te vagy az, aki mindig a figyelem középpontjában akar lenni, Róka-kun - mondta a vörös hajú, miközben beleharapott az almájaba.
DU LIEST GERADE
A VÉGZET HANGJAI
FanfictionNaruto f.f. -- male oc ---------------- ,,- Nincs szükségem mélabús gyerekkorra ahhoz, hogy szétrúgjam a segged." ---------------- Shinigami. Kaszás. Vég. Enyészet. Külömböző szavak, mégis egyazon jelentéssel bírnak. Egy fogalom, mely értelmét elve...