---------------------~•°
- Kage Bunshin: halfogó verzió!
Naruto elrugaszkodott, s klónjaival együtt a több mint hat méterrel alatta heverő folyóba vetette magát. Ez a húzás csak arra volt jó, hogy Sasuke halakkal, Sora pedig egy adag vízzel lett megjutalmazva. Az arcába.
Az Uchiha sokkal jobban járt vörös hajú csapattársánál, ugyanis a pikkelyes állatok elkapása volt eredeti céljuk. Kunaijával véget vetett a küszködő halak életének, s óvatosan a földre helyezte a halott állatokat.
- Csalj elő még többet! - parancsát Narutonak címezte, aki haragosan meredt a fekete hajú geninre - El akarok rakni egyet-kettőt későbbre is. Négy nem elég. Kell még négy, te félkegyelmű!
A szőke dühös fújtatásba kezdett, s karjával csapkodni kezdett a folyóban, amitől a skarlát szemű shinobi még jobban elázott.
- Ez borzasztóan fárasztó! Csináld te! - rikácsolt a jinchuriki.
- Az borzasztóan fárasztó, hogy a te kis lázadozásod miatt nehezen fogok megszáradni - kezdte Sora lángoló szemekkel. Tekintete vészjósló volt, s minden haragja Narutora irányult - gyűlölöm a vizet!
A szőke nagyot nyelt. Senki sem szeretett a vörös hajú genin tombolásának központjában lenni.
A fenyegető légkörnek Sakura vetett véget, aki Sasuket kereste, egy kis segítséget remélve a tűzrakással kapcsolatban. Az Uchiha, mivel amúgy sem volt más dolga, a kunoichi felé vette az irányt.
- Azt hiszem, négy hal mégis elég lesz.
A szőke ninja a riválisára meredt, és lassan megmutatkoztak rajta a hitetlenkedés és indulat jelei.
- Várj még egy kicsit!
---------------------~•°
Sora már akkor elhagyta a folyópartot, amikor megérezte a frissen sült hal hőn áhított illatát. Sakura megtiltotta neki a hús elkészítését, és elküldte másik két csapattársával együtt halat fogni, a skarlát szemű nagy bánatára. A kunoichiról lerítt, hogy nem bízik meg az Uzumakiban, főleg azok után, amit Dosuval, az otogakurei ninjával tett. Fél szemét mindvégig a skarlát szeműn pihentette, azzal a gondolattal, hogy az utóbbi nem vette észre a tekintetét.
Viszont Sora látta a lányt. Ő mindig mindent látott.
A vörös hajú próbált beletörődni a sorsába, és követte a két veszekedő genint a folyóhoz. Ám ahhoz már túl lusta volt, hogy ténylegesen segítsen is nekik. Azzal a céllal jött ide, hogy lazítson egy picit, de terve abba torkollott, hogy folyamatosan a Naruto álltal partra sodródott hullámokat kellett kerülgetnie.
Azonban, amikor orrát megcsapta az étel szaga, félretette a szőkével kapcsolatos nézeteltéréseit, és faképnél hagyta a csapattársát. Leült a tűz mellé, és nyálcsorgatva nézte, hogyan kezd a hal szépen lassan megpirulni. Sasuke és Sakura is mellette ültek, s látszólag ők is ugyan azt tették, amit a skarlát szemű shinobi. Így már hárman figyelték az étel elkészülésének folyamatát.
VOUS LISEZ
A VÉGZET HANGJAI
FanfictionNaruto f.f. -- male oc ---------------- ,,- Nincs szükségem mélabús gyerekkorra ahhoz, hogy szétrúgjam a segged." ---------------- Shinigami. Kaszás. Vég. Enyészet. Külömböző szavak, mégis egyazon jelentéssel bírnak. Egy fogalom, mely értelmét elve...