Yeni bölümden herkese merhaba. Dilerim hoşunuza giden bir bölüm olur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Min Yoongi
Tae uyumuştu. Bense koltuğa oturmuş onu izliyordum. Titreyen ellerime anlam veremiyordum. Dokuz yaşında bir çocukken geçirmiştim en son panik atağımı. O günü hatırladığım da gözüm dolmuştu ama Tae'nin sayıklamaya başlaması sonucu dikkatim o yana kaymıştı.
"Yoongi..." Kaşlarım havaya kalktı beni mi görüyordu rüyasında? Sonra bir daha mırıldandı adımı. Annem, babam, abim uyuyordu. Jimin in yaptığı bir karşım sayesinde. Tek uyanık bendim. Ve ilk defa uyanık olmam işime gelmişti.
"Yoongi... Kanım bitti... Abin içti hepsini." Kabus görüyordu. Yanına yatamazdım. Yanlış anlardı. Tam büyü yapmayı düşünüyordum ki söylediği şey şoka sokmuştu beni.
"Yoongi. Ben seni seviyorum." Gözlerim şok içinde irileşmişti. Nasıl beni seviyordu. Sonrasında susmuştu. Deliksiz bir uykuya dalmıştı ancak beni şüphelere sürüklemişti bir kere. Tae olabilir miydi diye düşünmeye başlamıştım. Masum birinin hayatı benim yüzümden mahvolacaktı. Ve ben bu kişi Taehyung olsun istemiyordum. O her şey için aşırı masumdu. Uyuyan bedeni öylece izlemeye başladım. Sabah olmasına çok vardı. Oturduğum koltuğa uzandım.
Kulaklıklarımı taktım son ses bir şarkı açtım. Böylece uyudukları hâlde ailemin zihninden geçenleri duymayacaktım. Duymadığım içinde bir şey görmeyecektim. Gözlerimi yumdum ve kendimi tekrarlanan sözlere bıraktım.
Kim Taehyung
Uyandığımda Yoongi beni izliyordu. Yüzünde garip bir ifade vardı. Sanki bir şeyi anlamaya çalışıyor ama içinden çıkamıyor gibiydi. İçinden çıkarmadığı içinde köşeye sıkışmış gibi bakıyordu.
"Yoongi? İyi misin?"
"İyiyim Taetae. Asıl sen nasılsın. Gece kabus gördün."
"Sayıkladım mı?" Korkuyordum. Umarım onla ilgili bir şey söylemiştim.
"Anneni gördün." Dedi sonra saate baktı. Onla beraber benim de bakışlarım saate kaymıştı. Beş mi!? Cidden saat beş miydi?
"Sanırım biraz daha uyumalısın Taetae." Başımı sallayıp yatağa uzandım.
"Yoongi."
"Hm?"
"Bana sarılır mısın?" Afalladı ama sonra hızla toparlandı.
"Ta-tabi." Diye mırıldandı ve yanıma uzandı. Neden bir anda kalbim ani tepki vermişti ki? Kollarını belime sarıp bedenimi kendine yasladığında kalbim durcak gibi atıyordu. Bunu yok saymaya çalışarak gözlerimi huzurla kapattım.
***
Uyandığımda Yoongi gözleri kapalı duruyordu. Tuhaftı. Kapalı göz kapakları düz bir çizgi hâlini almıştı. Pembe dudakları aralıklıydı. O sert yapısı uyurken yoktu. Aksine aşırı sevimli duruyordu. Yavru kedi gibi.
"Çok mu sevimli duruyorum yarım saattir beni izliyorsun." Gözlerim şoktan far görmüş tavşan gibi açılmıştı. Uyumuyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür | TaeGi
VampireHerkesin tamamlandığına inandığı bir diğer yarısının olduğu bu hayatta ben hiç kimsenin beni tamamlayacağına inanmamıştım. Ne de olsa insanlar güvenilmezdi. Bırakmam der yarıda bırakır. Arkanızdan iş çevirir. Size en büyük ihaneti yapar sonra hiçbir...