K.A-9 ⚣︎

48 8 4
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba. Bir hafta sonra yeniden burda beraberiz. Umarız hoşunuza giden bir bölüm olur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kim Taehyung

1 Hafta Sonra

Bir haftadır saraydan dışarı çıkmamıştım. Sadece Yoongi değil Bay ve Bayan Min de fazlasıyla üstüme titremişti. Ancak artık ciddi anlamda sıkılmıştım.

Bahçede oturmuş dışarıyı izliyordum ve tam o esnada Yoongi de yanıma gelmişti. Yanıma oturmasıyla başımı dizlerine bırakmıştım öylece. Eli saçlarıma gitti. Bunun adı huzurdu işte. Cidden şuan ki huzurum hiçbir yerde olamazdı.

"Yoongi ben çok sıkıldım."

"Bende çok sıkılıyorum ama güçlerinin ne olduğunu öğrenmeden seni okula götürmem tehlikeli olur."

Ne olmuştu emin değilim ama bir anda gözlerimin önünde okul bahçesi belirmişti. Ve pek de hoş olmayan bir görüntü. Jungkook'u sıkıştırmıştı bir avuç gerizekalı.

"Yoongi. Bizim şu her boka maydonoz tayfa okulda JK'i sıkıştırmış." Düzgün kaşları çatıldı. Başımı dizlerinden çekip yerimde doğruldum.

"Bekle burda Tae ben JK'i alıp gelicem."

"Bende gelicem." Dedim onla eş zamanlı olarak ayağa kalkarken.

"Güzelim tehlikeli olabilir."

"Yoongi konu tartışmaya kapalı." Başını salladı benle inatlaşamayacağını biliyordu.

"Peki gel bakalım." Dedi pes eden bir sesle. Gülümseyerek başımı salladım. Ve çok kısa bir sürede okula geldik.

JK'i köşeye sıkıştırmış belli belirsiz tehdit ediyorlardı. Yoongi ise çocuğun yanına gidip onu göğsünden itmişti.

"Bir sen eksiktin." Dedi Min-Joon. Yoongi sabır dilenircesine başını kaldırdı sonra geri indirdi.

"Bak anladım canın dayak istiyor ama elimi kirletmek istemiyorum o yüzden sakın bir daha kardeşime yanaşma. Şimdi köpeklerini de al ve git." Yoongi Min-Joon ile ilgilenirken benim bakışlarım Jungkook'un yüzünde dolanıyordu. Dudağının kenarı patlamıştı ve hâlâ kanıyordu.

Yoongi ise bana kana dayanamayacağımı söylemişti. Oysa şuan çevremdeki kimsenin kan kokusu beni etkilemiyordu. Bir kişinin ki hariçti. Yoongi onun kanının kokusuna zor dayanıyordum işte.

Daldığım yerden Yoongi'nin bana seslenmesiyle bakışlarımı çekmiştim.

"Tae JK'e pansuman yap ben geliyorum." Başımı sallayıp Jungkook'u kolundan tuttum ve ordan uzaklaştırdım. Pansumanını yapıp Yoongi'nin yanına dönmüştük. Ancak Min-Joon'un konuşmaları sinirlerimi bozmaya başlamıştı. Kafamın içinde onu dövdüğüme dair bir hayal kurmuştum ki hemen arkasından beklenmedik bir şekilde Min-Joon gerçekten dayak yemiş gibi yerde kalmıştı.

Daha fazla orda oyalanmadan Jungkook'u eve bıraktık Yoongi ve bende saraya geri döndük. Ancak aklım hâlâ okulda olan olayda takılı kalmıştı.

"Yoongi? Ben onu nasıl yaptım?"

"Güçlerin ve yeteneklerin artıyor güzelim. Beden kontrol edebiliyorsun." Dedi gülümseyerek. Sakince yanına gidip bacakları arasından üstüne uzanıp kafamı göğsüne bıraktım. Huzurlu alanımdı iste burası. Kollarını belime sardı. Ve bir şey daha olmuştu. Yoongi'nin zihninden kendi sesimi duymuştum. Şarkı söylerken ki hemde. Ancak Yoongi bunu anlamıştı ve ikimizde aynı anda birbirimize seslenmiştik

Mühür | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin