Ölümle Yaşam Arasında ☯︎

58 7 8
                                    

Yeni bölümden herkese merhaba. Mühür'e olan ilginiz için hepinize teşekkür ederiz. Bundan sonra adımız Mühür ailesi. Şimdi keyifli okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kim Taehyung

Yoongi'nin içeri girmesiyle sıkıca beline sarıldım. Ona bir şey olacak diye ödüm patlamıştı. Aşağıdan hiç iç açıcı sesler gelmemişti çünkü.

Şuan ise Yoongi başını boynuma gömmüş çıkarmadan yüzünü saklıyordu. Neden böyle bir şey yaptığını anlamasam bile sakinleşene kadar ses çıkarmayacaktım. Nefesleri düzene girince hafif geri çekildim.

"Yoongi bana baksana bir." Başını olumsuz anlamda salladı.

"Yoongi hadi." Başını hafif kaldırdığında şok olmuştum. Dudağı patlaşmıştı. Yüzünde belli bir kızarıklık vardı. Şoktan havaya kalkan kaşlarım öfkeyle çatıldı.

"Kim yaptı bunu?"

"Ba-babam..." Diye mırıldandı.

"Neden? Nasıl yapar ya?" Gözlerini kapattı

"Kavga ettik güzelim. Önemli bir şey yok." Nasıl bu kadar umursamaz oluyordu ya. Canı yanıyordu.

"Çok acıyor mu?" Hafif gülümsedi ve hayır anlamında başını salladı. Ancak burda duramazdık. Onun canını yakacaklardı.

"Yoongi hadi kalk gidiyoruz." Başını salladı. Sanki ben demesem o bana bunu diyecekti. Ayağa kalktık aşağı indiğimizde babası öfkeyle üstüme gelmişti. Ancak onla arama Yoongi girmişti. Babası ona öfkeyle bakarken onun önüne de Geum-Jae girmişti.

"Sakın baba. Sakın." Yoongi'ye baktım ürkekçe.

"Yoongi gidelim lütfen." Başını salladı.

"Olurda ölüm haberimi alırsan bir tarafına kına yak baba." Sonrasında abisine sıkıca sarılıp saraydan ayrıldı. Hava çoktan kararmıştı. Arabayı alınca hızla gazı kökledi. Sonrasında arkasına bile bakmadan saraydan ayrıldı.

Hiç bu kadar kırgın değildi cidden canı yanıyordu. Arabayı hızlı sürmesi de bunu kanıtlar nitelikteydi. Ancak önümüzü kesen büyük araba nedeniyle ani bir fren yapmıştı ve araba drift atarak durmuştu.

Aynı anda arabadan inmiştik. Yoongi beni bileğimden tutup arkasına almıştı. Delici bakışları doğrudan karşısındaki adama çıktı.

"Kim Ing-Young~ssi. Aldın mı hemen babamla kavga ettiğimin haberini?"

"Sende bilirsin ki Yoongi kara haber tez yayılır." Yoongi'nin bakışları sertleşti elinden gelse gidip parçalayacaktı.

"Seni gebertirim."

"Aynen aynen." Ne olmuştu emin değilim ama başım dönmeye başlamıştı. Gözlerim kapanmadan Yoongi'nin çığlık atarak yere düştüğünü görmüştüm.

***

Uyandığımda Yoongi yanımdaydı gözleri kapalıydı. Etrafında kan gölü oluşmuştu. Yoongi yaralıydı benim de ondan aşağı kalır yanım yoktu ama Yoongi benden kötü durumdaydı. Başını kucağıma çektim.

Dudakları yine aralıklı duruyordu. Teni normalinden de beyazdı. Ölüyorduk. Eğilip yavaşça öptüm beyazlayan dudaklarını sonrasında gözlerim kapandı. Son gördüğüm görüntü Yoongi'nin ay gibi beyaz yüzüydü.

***

Uyandığımda yine sarayda ki odamdaydım. Yanımda tanımadığım biri vardı. Kitap okuyordu. İyi de Yoongi. O nerdeydi.

Mühür | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin