Yeni bölüme hoşgeldiniz. Mühür'e kaldığımız yerden tam gaz devam ediyoruz. Bakalım Yoongi'nin başına neler gelecek?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Geri çekilmiş birbirimize bakıyorduk. Siyah enginlerinde yüzmek istiyordum. Orda boğulacağımı bilsem bile o gözlere bakacaktım. Kemikli parmağını dudağıma koydu gözleri yüzümü ezberlercesine yüzünde dolanırken konuştu.
"Benimsin Kim Taehyung. O dudaklarını ilk ve son kez ben öptüm. Sana benden başka kimse ben gibi sarılamaz."
"Seninim Min Yoongi." Dedim gülümseyerek.
"Bende seninim." Diye fısıldadı.
"Sadece senin." Dedim bu sefer dudaklarına.
"Sadece benim." Dedi en sevdiğim gülümsemesini sunarak. Her seferinde bildiğim halde yüzüne bakarak söyledim.
"Yoongi bir şey fark ettim."
"Dinliyorum."
"Çok güzel gülüyorsun." Başıma minik bir öpücük bıraktı. Dudakları kıvrımlı duruyordu bu da hâlâ gülümsediğinin işaretiydi.
"Senin kadar değil güzelim." Diye fısıldadı. Geri çekilip ona baktım.
"Ve bir şey daha. Ben acıktım."
"Hmm biliyor musun bende bir şeyi fark ettim." Kaşlarım çatıldı neyden bahsediyordu ki.
"Neymiş o?" Dedim merakla. Dudaklarında gezinen dilini yanağına bastırıp o kısmın şişmesini sağladı. Bu ne biçim bir görüntüydü Tanrım ya.
"Bende acıktım." Dedi.
"Dolapta paket olacaktı." Dudaklarını büzdü. Küçük çocuk gibiydi.
"Onlar güzel değil ki."
"Ne yiyeceksin peki?"
"Seni." Gözlerim ve ağzım aynı oranda açılmış doğrudan Yoongi'ye bakıyordum.
"Ne!? Hayır!" Dedim aynı ifadeyle.
"Niye ya?" Dedi aynı masum ifadesiyle. Bense evin içinde çocuk gibi koşuyordum. Yoongi ise koltuğa oturmuş bana bakıyordu ve bu duruma gülmemeye çalışıyordu.
En sonunda yorularak kendimi kucağına bıraktığımda bu hareketimi beklemediğinden inleyerek hızla kollarını belime dolamıştı.
"Of yoruldum."
"O zaman yemek saati." Dedi. Yapmazdı değil mi? Ben izin vermeden beni ısırmazdı.
"Yemek?"
"Hmhm." Dedi derin sesiyle.
"Hangi yemek?" Dudağını ıslattı ve gülümsedi.
"Senin yemeğin Tae." Dedi.
"Oh kurtuldum yani şimdilik?"
"Evet."
"Peki napıyorsun bana?"
"Ne istiyorsun?"
"Ramen." Başını salladı ve mutfağa gitti bense televizyondan film açtım ve onu izlemeye başladım. Takı kapı çalana kadar. Ayağa kalkıp kapıya ilerledim dürbünden baktığım sırada Yoongi seslenmişti.
"Kim?"
"Jungkook." Deyip kapıyı açtım. Jungkook ise söylene söylene içeri girdi.
"Niye kapıyı açmıyor musunuz? Götüm dondu dışarda haberiniz var mı!?" Göz devirip şaka yollu takıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür | TaeGi
VampireHerkesin tamamlandığına inandığı bir diğer yarısının olduğu bu hayatta ben hiç kimsenin beni tamamlayacağına inanmamıştım. Ne de olsa insanlar güvenilmezdi. Bırakmam der yarıda bırakır. Arkanızdan iş çevirir. Size en büyük ihaneti yapar sonra hiçbir...