K.A-6 ⚣︎

77 9 2
                                    

Yeni bölüme hoşgeldiniz. Eskisi gibi değer görmüyor gibi hikâye. Böyle giderse oy sınırı koymayı düşünüyoruz. Okunma var ama oy yok. Hayalet okuyucu olunca biz beğenilip beğenilmediğini anlamıyoruz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kim Taehyung

Anlattıklarından sonra sadece ona sarılmakla yetindim. Korkmuş olmalıydı ve haklıydı da. Sarılmama karşılık verdiğinde fark ettim yaralı bedeni soğukta kalmış gibi titriyordu. Elimi ensesinde ki saçlarına attım.

"Şş sakin."

"Tae?" Sesi dalgın çıkmıştı.

"Efendim?" Dedim. Yüzünü öyle bı saklanmıştı ki göremiyordum.

"Gitme." Dedi fısıltı halinde.

Bu ara, ne kadar çok duymuştuk bu kelimeyi bir birimizden. Yine aynı cevapla.

"Gitmiyorum Yoongi. Gitmeyeceğim."

Başını sallamakla yetindi. Onu ilk defa böyle görüyordum.

"Çok mu korktun gideceğim diye?"

"Ev-evet..." Gülümsedim. Gülmesini istiyordum.

"Oy oy kıyamam. Çok korkmuş." Diye mırıldandım.

"Tae komik değil." Canı yanmıştı belliydi. Şaka bile kaldıramıyordu şuan.

"Tamam tamam. Ama korkma gitmiyorum. Yani ölene kadar."

"Gidişin sonum olur zaten Tae."

"Unutalım mı tüm bunları." Gene başını salladı. Gülümseyerek kısık bir sesle şarkı söylemeye başladım. Bu kadar etkili olacağını bilsem en başında bunu yapardım. Yoongi adeta uysal bir kedi olmuştu.

"Peki can alıcı soruyu soruyorum. Beni kim yaraladı ve ne zamandır uyuyorum."

"Hatırlamıyor musun Yoongi?"

"Görüntüler çok bulanık Tae. Hatırlamıyorum."

"Kim İn-Young yaraladı ve üç gündür uyuyorsun."

"Sana bir şey yaptı mı o şerefsiz?"

Bu soruya nasıl cevap vermem gerektiğini bilmediğimden sessiz kalmayı seçtim ama karşınızda ki kişi Min Yoongi ise bu pek mümkün değildi.

"Tae?"

"Kanımı istedi. Vermezsem sana işkence edeceğini söyledi."

"Nasıl bir işkence?"

"Sana benim hakkımda korkunç kabuslar göstereceğine dair." Başını anladığını belirtircesine salladı.

"Şimdi anlaşıldı." Diye mırıldandı.

"Şey bir şey daha..." Kötü olduğunu çoktan anlamış kaşları havaya kalktı.

"Naptı?" Dudağımı ısırdım nasıl söylicektim şimdi ben bunu.

"O ba-bana do-dokunmaya çalıştı." Düzgün kaşları bariz bir şekilde çatıldı.

Mühür | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin