32

435 32 3
                                    

Bu bölüm kısa oldu, o sırada asıl yeni bölümü biraz kurgulayacağım. Siz şimdilik bununla idare edin  Dhsjxjsjc

Sinema'nın ortasında Mesaj yollayan maral, arkadaşlarıyla her şeyi konuştu.  İçi rahatlamış olacak ki, gülümsemesi yeniden ortaya çıktı. Deniz'i kol altına çekerek kendine bastırdı.
"Maral, aayy noluyo kafamı ezdiiin"

"Her şey düzelecek bitanem"

"Noldu beğ"

"Sen sadece keyfine bak.. Kafanı meşgul etsin istemiyorum. Her şeyi halledeceğim."

Deniz hiç bişey anlamamıştı. Ama maral'a güveniyordu, mutluluğu da bunu tasdiklediği için kafasını salladı ve filmi izlemeye devam ettiler.

...

Ertesi gün maral tuvaletteyken
A

slı'yı takip etti ve kenara çekti.

" Bana bak. Bir daha deniz' e mesaj atarsan seni mahvederim kızım!"

"Haha, hemen sana mı yetiştirdi... Hem ben olduğumu da nereden çıkardın?"

"Senden başka kim olacak lan? Salak mı sanıyosun beni?"

"Eh, biraz salaksın."

"Lan-"

Maral, sinirle kıza vuracaktı fakat kendini tuttu. Ya da sadece öyle görünmek istedi.

Aslı ise sonuna kadar direniyordu.. Durmak nedir bilmiyordu.

"Söylesene neden onu koruyosun hala? İddia'yı kabul ettiğini ona söylememi ister misin? Hahah. "

Maral içten içe şaşırdı. Ve aklına geçmiş geldi. O gün kafe tuvaletinde, nisa'ya sevgili olduklarını ve alttan alta aslı'yla iş birliği içinde olduğunu bildiğini söylemişti. Ve üzerine nisa bunu fark edip apar topar kaçmıştı.

Ardından, maral dayanamayıp deniz' e her şeyi itiraf etmişti.. Fakat,  anlaşılan o ki aslı'nın bundan hiç bir şekilde haberi yoktu!

Bu  harika bir haberdi..
Hemen kafasını toparladı ve eski halini aldı.

"Ne- yeter artık ona sakın bir şey söyleyeyim deme!!"

"Ah, sanırım korktun ex aşkım. Düşündüm de, deniz' den ayrılsan çok güzel olur. Madem nisa'yı sevmedi. Ve sen hemen sevgili oldun! O halde ya ondan ayrılırsın, ya da her şeyi öğrenir duydun mu beni!!!"

Maral içten içe gülüyordu.  Kendince düşündü;"Zaten her şeyi biliyor aptal.."

Ardından kızın şiddetli  cümlelerine ayak uydurdu.

"Aslı, bak deniz'i seviyorum. Lütfen ona bişey söyleme lütfen."

Aslı, maral'ın ilk defa kibar konuştuğunu görünce şaşırdı. Birkaç saniye duraksadı, ardından tekrar konuştu.

"O halde ondan ayrıl! Yoksa onu ilk gördüğüm yerde her şeyi anlatırım anladın mı beni!!"

Maral, son kozunu oynadı.

"A-anladım.."

Aslı, kötü bir gülüş takındı.

"Güzel. Elini çabuk tutsan iyi olur ex aşkım."

Tuvaletten hızla ayrıldıktan sonra ardında bıraktığı maral, sırıtmaya başladı...

İlk defa  Aslı oltaya düşmüştü. Ve bu kez çıkması hiç bir zaman mümkün olmayacaktı.

Kim bilir? Belki de sonsuza kadar, uzaklaşırdı.

Bölüm sonu

İddia ¦ gxg| (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin