A helyszín : „F-öld”. A hangsúly nem az „F” betűn van, csak az „öld” a lényeg. Erre épül a világ, vagy legalábbis a miénk. Kilépsz az utcára, csak ez vesz körül. Ha embert látsz odakinn, nagy eséllyel cigizik, ami egyet jelent. Öl. Saját magát öli. Ne legyünk szentek, tudja mindenki, így is úgy is meghalunk. Van aki rossz szokása miatt, van ki kés által, de szimplán a gyenge szív is megteszi.
A világ szánalmas színű. Ha épp nem szürke s fakó, akkor piros. Ebből adódóan a szerelem vak, és még véres is. Sehol sincs máshogy. Nevezz meg egy kapcsolatot mely nem az, s örökké tart. Segítek, nincs. Talán mert egyszer az élet úgyis elveszi, ha nem is konkrét életét, de mindenképpen keresztbe tesz, hogy a világ ha épp nem piros, fakó maradjon. Nem választható opció mint mondjuk egy póló. Egyik nap ez a kedvenced, másik nap az. Ezt váltogathatod, de párt nem. Ha ezt teszed tűnhetsz akár szivárványnak is, de belül ugyanolyan unalmas, semmilyen színű maradsz.
Ezért döntöttünk úgy, hogy elmegyünk. Elhagyjuk a Földet. Ez a lehető legjobb körte ami megjelenhetett fejünk felett. Itt hagyjuk az emberiséget, a Holdon hátha jobb a helyzet.
Talán a pacával, mit mindig látunk, vele talán tényleg színes az élet.2023.01.18
----------------------------------------------------------------------
Megadott szavaim voltak : kés, körte, piros, póló, cigizik
YOU ARE READING
Rövid novelláim s verseim (vagy mi)
Short StoryIgazából csak unatkoztam és csak úgy elkezdtem írni és 💥tádáááámm💥 Van itt melankólia, meglepetések, szégyenérzet (akár szekunder is), s mindenféle egyéb más.