0.8

70 7 0
                                    

Chan'ın öğrenmesi üzerinden üç hafta geçmişti. Changbin ile Felix'i yan yana gördüğünde ne yapacağını bilemiyordu. Felix onun eviydi, küçük kardeşiydi, takım arkadaşıydı. Changbin onun yoldaşıydı, en büyük destekçisi ve sırdaşıydı. Chan arada kalmıştı. Aşk denilen şeye lanet etti.

Programa çıkıyorlardı. Bazen Felix sadece kendini ana bırakıyordu. Çünkü Changbin ona hiçbir zaman sevilmediğini hissettirmemişti. Seviliyordu. Hem de çokça sadece istediği şekilde değildi. Felix neşeli gözüküyordu. Neşeliydi de hayat hep aynı duyguyu hissettirmezdi. En zor anlarda bile güzel duygular hissedebiliniyordu. Hissedebileceğine inanmaktı her şey.

Ünlendikçe röportajlarda daha özel sorular soruyordu. Şimdiki gibi...

" Hoşlandığınız biri ya da hayatınızda biri var mı diye sormuş Stayler çok fazla. Cevaplamanızda bir sakınca yoksa tabi ki."

Klasik bir sunucu hilesiydi. Sözde kendisinin ya da kadronun hazırlamadığı bir soruydu. Sözde hayranlar soruyordu. Herkes rahattı. Birkaç ay önce bu soru sorulsaydı üyelerden birinin bir kızla ilişkisi vardı ama çok ilerleyemeden bitmişti. Chan ve Minho rahatsız oldu. Felix gerildi ama Chan konuyu değiştirmek için işe girişti:

" Daha önce okyanusa aşık olduğumu söylediğimi saymazsak hayır, kimsenin bir ilişkisi yok. Stayler yeterince kalbimizi dolduruyor."
Onların seveceği basit bir cümle ve soruya dikkat etmiyorlar bile. Üstelik sunucu soruyu tekrar sorarsa muhtemelen hayranlar soruyu tekrar sorarak onları zor duruma soktuğu için onlara nefret yöneltecekti. Chan'ın da yalan söylememiş olması da ayrı bir artıydı.

" Peki, O hâlde etkinliğimize geçelim."

" Tabi!"

" Hepiniz bir kağıt çekeceksiniz ve kağıtta yazılı görevi yerine getireceksiniz. Soldan başlıyorum."

İki tane ingilizce kelime oyunu yap. çeken kişi Minho'ydu.
" I don't want to lee know that. Pass!" dedi. İkinci için kimse onu zorlamadı.

9 saniyede 3 aegyo! Hyunjin'in yüzü düştü. Zorlanarak da olsa yaptıktan sonra Ruhu bedenini terk etti.

Sağındaki üye hakkında aklına gelen ilk cümleyi söyle Changbin sağındaki Felix'e baktı. " Ceket yakışmış." dedi normal bir ses tonuyla. Sonra da gülümseyerek Felix'e çekmesi için uzattı. Felix çekti. Nabzı o kadar hızlıydı ki her zamanki gibi elini boynuna uzatmamak için kendini zor tuttu. Kağıdı açtı. Bir randevuya çıksan hangi üyeyle çıkmak isterdin? Heyecanlı sesiyle " Changbin hyung" diyebilidi. Oysa video sonrası viral olan tek şey Hyunjin'in aegyosuydu. Changlix eskisi gibi canlı bir ship değildi. Bu yüzden de kimse Felix'in kalbini deliler gibi attıran basit cümleyi umursamadı bile.

Takım Arkadaşı - ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin