Konser zamanı gelip çatmıştı. Şarkı söylemekten ve dans etmekten yorulan ekip mola vermek için araya girmişti ancak bu durumda bile hayranlarını mutlu etmeleri gerekiyordu. Onalrla zaman geçirmek için sahnedeydiler.
"MINSUNG" diye bağırdı Staylerden biri Minho en yakın arkadaşına tamamlaması için bir eliyle yarım bir kalp yaparak uzattı. Stayler gürültücüydü. 'Eskisi gibi değil konserler' diye düşündü Chan. Artık daha fazlaydılar. Daha fazla olduklarından içlerinde bazı sıkıntılı olanlar vardı. İçlerinden biri elinde 'BETTER THAN BANGTAN' yazılı bir pankart tutuyordu. Chan indirmesini isteyecekti o Stayden ama durdu. Kendisi görmezden gelirse fark edilmezdi bile.
Bu tarz pankartlar bir düşünce değildi. Bu pankartlar nefretti. Sanat dallarında en iyiler olmazdı. Sanatın bir alt sınırı vardı ve geçenler 'iyi' ve 'dinlenebilir' olurdu. Sanat anlamlı ve eleştirel ya da duygusal olmalıydı. Bu nedenlerle sanat değerlendirmeleri hep özneldi. Popülerlik sanatı yücelten bir şeydi ama sanat için bir ölçü asla olamazdı. Sanatın belli kriterleri dışında bir şeyi yoktu. Anlamlılık, soyutluk, farklı bakış açıları ve yeni bir işleniş tarzı oldu. Onun dışında ölçüler koymak Zira artık dünyada pek dinlenmeyen unutulmaya yüz tutmuş opera, klasik müzik ve halk türküleri modern elektronik müziklerden daha zor bir yapım aşamasına sahip olup, daha uzun tecrübeler gerektirmekteydi.
Sonuç olarak Chan görmezden geldi.
"HYUNLIX" diye bağıran Staylerin sesi geldi. İlk çıkış yaptıklarında kimsenin bahsetmedi bu ship şimdi çok ünlüydü. Sahnenin iki ucunden birbirine baktı arkadaşlar. Fiziksel olarak yakın bile degildiler o an. Felix'in yanında en yakınları vardı: Chan ve Changbin. Hyunjin'in yanında en yakınları vardı: Jeongin ve Minho. En yakın arkadaşları da şu an sahnenin ortasındaydı. Jisung nefretle başlayan arkadaşlığından hep memnundu. Seungmin ise arkadaşının duygularının farkında olup bağırılan ship ismi ile bakışlarını ona çevirdi. Hyunjin bunu sıkıntı etmiyordu. Sonuçta sevdiği birisi yoktu ama shiplerin karanlık yüzünü bilmediğindendi bu.
Bir kez bile ' CHANGLIX' diye bağırıldığı duyulmadı. Daha önce ağladığında konserde boynunu öpen Changbin bu sefer elini öpmüştü. Felix mutluluk ve gurur ile geçmişi düşünüp ağlarken , bu seferki kısa sürmüştü, her derdini anlattığı ağabeyi yanındaydı. Ağabeyi olmasıni istemese de... Ve Changbin'in ağzından onu ağabey konumundan çıkaracak bir cümle çıktı:
" Changlix daha güzel."
Felix gözlerini ona dikti. Cümleyi anlamlandırmaya çalışıyordu.
" Hyunlixi sevmiyorum. Benden başka biriyle shiplenmeni isstemiyorum." dedi tekrar fısıltıyla. " Neyse sonra konuşuruz." dedi ellerini çözüp Felix'in karnını patpatladı.
Felix ise şok geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım Arkadaşı - Changlix
DiversosStray kids üyesi felix ve changbin arkadaşken felix uzun zamandir ondan hoşlanıyordur...