Gözlerimi yavaşca araladığımda gözüme giren sabahın ilk ışıklarıyla gözlerim kamaşınca tekrar kapatıp elimle gözüme gölge yaparak gözlerimi tekrar araladığımda sol tarafima baktm ve barış yanimda uyuyordu. Barış mi? Barışın yanimda ne isi vardi ki? Nerdeydik biz? Yavaşca yerimden dogrulup etrafa bir goz gezdirip baktigımda kumsalda oldugmuzu anladım. Heralde gece dolunayi izlerken uyuya kalmis olmaliyiz diye dusunup tekrar basimi yere koyup tam gozlerimi kapatiyordum ki aniden gozlerim kocaman acildi ve
"Dank!!"
"Eyvah teyzem!"
Teyzem aklima gelince ani bir panikle yerimden sicradim yok yok resmen ucarak havalandim. "Teyzem beni bu sefer kesin öldürücek!!!" diye soylenirken yan tarafima baktigimda barış hala uyuyordu.
"Barış! Kalk hadii cabukk!. Gitmemiz lazm!!" desemde barış hic tinlamayip uyumaya devam etti. Ben sana gosterirm barış bey guzellikle uyanmadin madem ki bunu sen istedin. Yerden bir avuc kum alip ustune attigimda irkilerek;"Ada noluyo yaa! Sabah sabah!."
"Denizden kocaman bir köpek baligi cikti vee hizla sana dogru geliyor Barış, eğer hemen kalkmazsan seni yiyecek!!"
Barış uyku sersemligiyle hemen ayaga kalkip, "Nee! Hani nerde!?" dedi saskınca.
Yazık ya nasılda korktu ama baska carem yoktu sevgilim üzgünum bunu sen istedin.."Hassktr! Böyle şaka mı olur Ada ya?
"Ne şakası barış ya. Asıl şakayı teyzem yapacak haberin yok. Dün gece burda uyuya kalmışız. Teyzem evde olmadığımı farketmistir coktan. Hemen gitmezsek ikimizede tam tesekkurlu bir şaka yapacak.!"
"Eyvaah! hemen gitmemiz lazm Ada 3 deyince koş.!" "3"
"Heey! Beni bekle."
Pansiyona kadar hiç durmadan koşmuştum. Ama barış nefes almakta zorlaninca biraz durmustu. Nefes nefese bir sekilde pansiyona girdigimde neyseki Bahcede kimsecikler yoktu. Çabucak yukarı çıkmak jçin merdivenlere yöneldim ve merdivenleri hizlica çikmistim ki vee! Piyango! Teyzem merdivenlerin başında ki terasta herzamanki koltugunda oturmus, kollarini da gögsunde birlestirmiş beni bekliyordu. Resmen "celladın olcam senin" der gibi bakiyodu. Acaba bayilma numarası yapsam yer mi? Yada kurtulur muyum? Diye düşünürken teyzem konuşmaya basladi.
"Hosgeldiniz Ada hanim.! Dün gece nerde oldugunuz hakkinda bizi bilgilendirmek istermisniz acaba?"
"Hayr deme şansım olmadigina gore?".s.s
"Evet dinliyorum."dedi sakin bir sekilde.
"Şeyy ya teyzoşum dün neler oldu bir bilsen ohoo. Şey oldu dün ııı.." tam anlatiyordum ki Batu esneyerek içerden cıkıp yanımıza geldi.
"Günaydin teyzosum, aa ada geldin mi? Barış nasıl oldu?" derken bir yandan da bana kas goz isaretleriyle birseyler anlatiyor gibiydi."
Teyzem endiseyle " barısa noldu ki?" diye sorunca ne cevap vericem ben iste simdj dahada batırdik derken tam o anda hemen batu atılarak "Teyzecigm hani sana aksam Adayla biz yolda karsılastık Adayla barişta beni bilardoya davet etti sonrada cikista onlar kosmak istediler ama ben yorgun oldugum icin eve gitmek istedim demiştim ya işte sonrada gece beni ada aradi. Barış cok kosunca biraz kötü olmus astım varya ondan iste. Ada da barısin yaninda kalmak istemiş. Dediginde gozlerim saskinca açık birsekilde batuyu dinliyodum. Batu, " kardesim olan batu" ilk kez yardm etmis hayatimi kurtarmisti. Nasılda senaryo yazdı iki dakkada yaa pes valla olmus bu cocuk."alkişliyoruz milletce alkisliyoruz". Demek gelsede icimden derin bir oh cekip batuya goz kirptim.
Sonrada "aynen oyle oldu teyzecim gec olmasa sanada haber vercektim ama uyandrmak istemedim" diyp yanagina bir opucuk kondurdum.
Teyzem "Baris nasil iyi mi bari?" diye sorunca "Cok iyi teyzecim hepimizi gomer de ona bisey olmaz." dedim.
"Eh peki o zaman git hadi dinlen o zaman sende".
"Tamm teyzoş ben uyku askimin kollarina ucuyorum hemen özlemistir beni" diyerek yanlarindan ayrildjm ve hemen odama gidip kendimi yataga attim. Zaten hemen uyumustum. Yaklaşık birkac saat öylece uyuduktan sonra kapi acildi ve teyzem iceri girerek basucuma geldi."Ada uyan hadi ! Aşagıya gelmen lazm.Kalabalık bir grup geldi kafeye yetisemiyorz gelip yardim etmen gerek!"
"Tamm teyzoş sen in ben hemen giyinip geliyorum." deyip istemeyerekte olsa yatakta dogrularak hizlica kalktim. Yataktan ayrilip elimi yuzumu yikayip ustumu degistirdim ve saclarimj at kuyrugu yapip hizlica topladim. Asagiya inerek kafeye teyzemlerin yanina gittim. Evet gercektende kalabalıkti ve kafede barısla garson ali musterilerin siparislerini aliyorlar , teyzemde mutfakta siparisleri hazırliyordu. Yanlarina gidip selam verdikten sonra mutfaga gecip uzerinde ismimin yazili oldugu sarı- kirmizili uzerinde kucuk kucuk Galatasaray amplemleri bulunan en sevdigim önlügümü takip yardım etmeye basladim. Müsterilerden biri gozume takildi. Kafenin ön tarafinda kosede tekli koltukta tek basina oturan gozluklu esmer cocugu sanki daha onceden taniyormusum gibiydi. Benden tarafa bakinca gozlerimiz bulustugnda anlamistim onun ruzgar oldugunu.
'Rüzgar mı??...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bİ SN. AŞK ÇARPTI
ChickLitBir uzay meraklısı çok uçuk hayalleri olan bir genc kız , insanları sevmedgi icin uzaylılari sevmeye karar vermiş bir hayalperest Ada ve onun tatlı maceralarí...☺☺☺