Uçurum...

102 9 3
                                    

***Bir uzayli atasozu derki ; "Hayaller imkansiz degil! hersey mumkundur. Gerekli olan tek sey sadece biraz cesaretdir, cesaretin varsa hersey mumkundur."***



Herzaman huzur bulduğum, bu eşsiz tepedeydim her ne kadar herkes ucurum desede korkmuyodum.

Zaten Ada Aksu hic biseyden korkmaz ve asla pes etmezdi.! Eylül ayında oldugumuz icin biraz tatli bir ruzgar esintisi carpiyodu kizil ve uzun olan saçlarima..

Yine uzaklara dalip giderken birden omzuma dokunan bir el hissedince irkildim.Fakat tepkisiz öylece kalmayi tercih ettim önumdeki o essiz guzellikteki doga harikasini kayitsizca izlemeye devam ettim.Cunku omzumdaki o rahatlatici elin sahibini cok iyi tanidigima emindim.sessizce yaklasti ve yanima cokup oturdu yavasca. Ben ise hala tepkiszce karsiya bakiyordum.O da tipki bnim gibi sessiz kalmayi secmisti. Buraya kac saat once geldigim veya saatin kac oldgunu hic bilmiyodum. Şuan huzurluyken saatin kac oldgu kimin umrunda. Ne zaman buraya gelsem zaman kavramı yok olurdu. Belkide acaba ben miydim yok olan?.herneyse Burası benim ikinci evim gibiydi hep burda olurdum, burda olmayi severdim.

Cunku buraya her gelisimde daha bir mumkunlesirdi sanki hayaller,  imkansizlar olabildgince mumkun ve kolay gelirdi bana.

Pes etmk, vazgecmek,  geri donmek gibi basit kavramlara yer yoktu zaten bnim dunyamda. İmkanszlklarin yerini alan 'mumkunler' benim temel destekcim, hayalerime de basamakti. Hayal ile hayati birbiriyle tamamlayip bir butun halinde yasamak ve yasatmakti ilk hedefim. İnsanalara hayal kurmanin aslnda hicte kotu olmadigini  aksine mutlu ettgini savundum durdum hep....


***Medyada ada ve barışın bulundugu tepe var.. :))***

Bİ SN. AŞK ÇARPTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin