Gölge-

15 3 0
                                    

Odama girdiğimde saat 11'e geliyordu. Hemen üzerimi degiştirip gecelik şortumla tişörtümü giydim. Saçimida iki yandan salaş bir şekilde örünce yatağa gecip oturdum. Uykum yoktu telefonumu elime alıp whatsappa girdim barıstan sonra en yakınım olan seda'dan mesaj gelmisti. Sonunda hatırlayabilmisti  beni demek ki. 4 gun olmustu konusmuyorduk ne aradi ne sordu vefasiz ben aradgmda da kapaliydi muhtemelen. Kesin farkli bisey olmustu cunku normalde asla aramamazlik yapmazdi. Seda da benim gibiydi biraz ailesiyle bagli degildi pek fazla. Ailesiyle birlikte yasamasina ragmen onlardan kopuk yasiyordu. O yuzdende biz daha bagliydik onunla buraya geldigimde tanismistim. 3 yilda cok iyi anlasmistik kardes gibi olmustuk. Beraber uyudugmz olmustu çogu zaman. Ankaraya kuzeninin yanina gitmisti acaba döndü mü diye meraklanip mesaji actim hemen.

"Aşagı in"

Mesajini gormemle yataktan firlayip hemen balkona kostum. Gercekten gelmisti canim ya nasilda özlemisim. Üzerimdekilere hic aldiris etmeden kosarak asagı indim. Pansiyonun bahcesindeki koltuga oturmus beni bekliyordu.
Yanina gidip kocaman sımsıkı  sarildim ona. O da ayni sekilde bogarcasina sariliyordu. Ne demisler sonucta ayi yavrusunu bogarak severmis.! Kollarini gevsetince yuzunu ellerimle kavrayip  yanaklarini kocaman öptüm.

"Nerelerdesin kizim yaa özlettin, nasil özlemism senii"

"Sen bide bana sor asıl"

" hii belli oluyor ondan mi hic arayip sormadin telefonunda kapaliydi unutuldum.?!" dedim kollarimi gogsumde birlestirip yalanci bir trible surat astim.

"Bitanem hic oyle sey olur mu ya telefonum kirilmisti yoksa hic unutrmuyum senii"

"Biliyorum, unutmazsin." diyip yuzume genis bir gulumseme yerlestirip tekrar heycanla sarildm.

" tabiki tatlim baksana hem ilk senin yanina geldim ailem bile bilmiyor geldgmi yarin gelicegimi saniyolar."

"Süper o zaman bugun kutsal kardeslik gunu yapip birlikte uyuyalim mi yine hem biraz dedikodu yapariz sana anlaticaklarim var."
"Tamam cikalim o zman"

Birlikte benim odama cikip esyalarini biraktiktan sonra iki sutlu kahve yapip yerdeki puf minderlere oturduk.

"Evet dinliyorm ada anlat hemen neler oldu?"
"İlk olark batu geldi bikac gun once arkadasından da ruzgar."
"Batu neden gelmiski merak ettim, yoksa herseyi ogrendi mi?"
"Yok hicbisey bilmiyor bilse bu kadar sakin olabilirmiyim sence? 'annem' gondermis onu aklina gelebilmism nihayet!."
"Himm..anliyorum canim takilma yaa bosver hem sende kardesini gormus oldun."dedi yine tum pozitfligiyle.
"Yanii iyi oldu batunun gelmesj hem inanmayacaksin ama beni kurtardi bile" dedim gulerken.
"Hadi canm inanmam ne yaptii ki?."

" ya biz sahilde oturuyorduk barisla iste batunun geldigi gece sonra uyuyakalmisiz sabh geldigmde teyzeme hesap verirken hemn birseyler uydurp kurtardi bni yoksa kesin ceza yerdim."

"Vay be batuya bak  ne kadar degismis." dedi.Gulmeye basladik ikimzde.

"Batu tamm da ruzgar neden gelmis peki?"

"Ya bizi gormeye geldigni soyledi ama ben pek inanmadim kesin baska bisey vardi cunku bir tuhaflik sezdim belkide bana oyle geldi bilmiyorm neyse."

"Ya aslinda bence de cok ilginc yanii birden cikip gelmesi ama ben bunu cozucegim."dedi gozlerini ortada bir gizem varmiscasina acarak.
"Neyse ya bosver sen naptn ankarada nasil gecti?"
"Standart iste zaten gezdim surekli keyifliydi ama sende olsaydn keske"
"Biz senle cok daha uzaklara gidicez asko bekle zamani var" diyip omzuna elimi koydum.
"Uyusak mi ya saat 1 olmus hem yorgunm ben."
"Tamm canm sen uyu bnde bardaklari mutfaga koyup geliyorum."
"Tamm sessiz ol."diyip gozlerini yumdu.
"Emredersinzz pasam" diye dalga gecerek isigi kapatip odadan ciktim bende.

Mutfaktan cikarken bir golge gormemle aniden oldgum yerde kaldim aklima turlu turlu cinayet senaryolari geliyordu etrafa baktim kendimj koruyacak biseyler aradim ama bulamadm sonra golge birden kayboldu."kim var orada?" diye seslendim ama ses gelmeyince hemen kosarak odama gittjm.
Odanin isigini acip kapiyi kilitledim sonrada yataga atladim. Sedaya baktim hala uyuyordu.ne derin uykun varmis be kizim yaa beni burada kesseler haberin olmuycak ruya sanicaksin. Hemen sedayi durterek uyandirmaya calistim ama yok nafile top patlatsan uyanmaz dedikleri cinsten bir uyku stili vardi onun bide yorgunsa imkani yok uyanmazdi aklima baris geldi hemen barisi aradim.

-"Alo. Baris uyuyor muydun?"
"Hayir, ama uyuyacaktim birazdan noldu ki?"
-"Yanima gelebilr misn hemen cok acil sanirim yabanci birisi var bizim katta bir golge gordum."
-"Tamm bekle hemen geliyorum sen odadan cikma sakın."

Telefonu kapatip barisi beklemeye basladim. Yaklasik 10 dk sonra odanin kapisi calinca kalkip actim baris gelmisti. Ona sarilip odaya aldim. Bu arada seda hala uyuyordu.
" barış cok korktum iyiki geldin."dedim.
"Tamm korkma bak burdayim gelirken baktim ama kimse yoktu kolidorda belkide goz yanilmasidir."dedi sakinlestirmek istiyordu.
"Bilmiyorm ama ya biri varsa?"dedim korkuyla elini tuttum.
"Yok hayatim kimse yok merak etme bu uyuyan seda degil mi o ne zman gelms ki?"
"Birkac saat once geldi kimse bilmiyor henuz uykusuda ne kadr derin oldgu belli ne yaptiysam uyanmadi okuzz"dedim gulerek sakinlesmistm baris yanimdayken korkmam imkanszdi zaten.
"Aynen belli, Senin uykun var mi?"
"Imm hayr yok senin?
"Benimde yok balkonda oturalim mi biraz?"
"Kimse yokmus zaten tamam olur sevgilm." dedim kocaman gulumsuyordu yine.  Bu kadr huzur verici bi gulusun varken bu manzarayi kacirir miyim ben hic.

"Balkona gecip koltuga oturduk elini omzuma koyup kendine dogru cekince basimi gogsune yaslayip yuzunu incelemeye basladim. Huzur vericiydi. Herseyi unutup yeniden doguyordum sadece askla ve onunla..
"Bayan aşk, neden bu kadar guzel ve masumsun?"dedi gozlerimin icine bakarken.
"Bay aşk, neden bu kadar aşık bakip huzur kokabiliyosun?" dedim.
"Seni yasiyorum" dedi masumca gulumseyerek.
"Sana yasiyorun" dedim bnde.

Yerimde dogrulup sıkıca sarildim oylece kalmak eger öluceksemde onun kollarinda bu sekilde ölmek istemistim hep. Birsure birlikte yildizlari izledikten sonra saate baktigmda bayagi gec olmustu sanirm ayrilma vakti geldi.

"Hayatim cok gec olmus hadi sen git uyu artk." dedim.
"Neden ama gitmesem olmaz mii? Hem ben seni ozlerim kii boyle kalsaydk iste?"

"Bende seni ozlerim askim ama gitmen lazm gec oldu hem uykusz kaldin benim yuzumden."dedim biraz pismanlikla.
"Ben sen yanimda olucaksan sonsuza dek uyumamaya raziyim sevgilim." deyip yanagimdan optu.
"Sen.. Sadece sen... Sen benim uzayimsin.!" dedim hayranlikla bakarken.
"Uzaydaki en parlak yildzimsin."
"Seni seviyorum sevgilim hadi git artk."dedjm istemeyerekte olsa.
"Sana aşigimm iyi uykular bitanem."
"Sanada benli uykular."

Baris gidince Odama gectigimde sedanin hala uyudugunu gordum bnde yavasca yanina gecip uyudum. Ruyama barisin gelmesi umuduyla...










Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bİ SN. AŞK ÇARPTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin