"Kanka, bu kadar düşünmene gerek yok." Felix, Hyunjin'in yatağında sıkılmış bir şekilde uzanmış aynadan göz kontağı kurmaya çalışıyordu. Hyunjin günün beşinci kıyafetini denemek için üstünü çıkardı. "Tanrım, cidden yetmedi mi?"
"Olmaz. Güzel durmuyor." Beyaz tişörtünü giydi ve üstüne başka bir hoodie giydikten sonra bakmak için aynaya koştu. "Benim bir sorunum mu var? Neden hepsinde mal gibi gözüküyorum."
"Hepsinde aynı gözüküyorsun."
"Yani hepsinde mal gibi gözüküyordum." Hyunjin yeniden aynaya döndü. Kıyafetini düzeltmek için elini üstünde gezdirdi ama bir kere beğenmemişti, düzeltmek bir şeyi,çözmeyecekti. Aynaya yaklaşıp eğildi ve bir tutam saçını tutup oynamaya başladı. "Saçımı boyayacağım."
"Bu nereden çıktı şimdi?!"
"Saçımı boyayacağım."
"Duydum! Şimdi mi?" Felix yatakta doğruldu. "Doğum gününe dört saat falan kaldı."
Hyunjin omzunu silkti. "Bu benim doğum günüm istediğim saatte başlar. Saçımı boyayacağım."
"Pekala, hangi renk?"
"Sarı."
Felix yatakta genişlemiş gözleriyle emekledi ve Hyunjin'i omuzlarından sarsmak için kalktı. "Kendine gelir misin?! Saçın simsiyah!"
"Hiçbir şey olmaz. Hadi ben açıcı getiriyorum. Malzemeleri çıkar."
"Sen ciddisin! Hyunjin doğum gününe yolunmuş tavuk gibi çıkacaksın!"
Hyunjin umursamadığı belli etmek için tozu kaba döktü ve oksidanı eklerken aynada kendine bakmaya devam etti. "Benim doğum günüm istersem iptal edebilirim." Dedikten sonra saçını ayırmaya başladı.
"Bunların hepsinin Jisung ile ilgisi olduğunu düşünüyorum. İstersen gelmesine gerek yok biliyorsun değil mi?"
Diplerini açarken aynadan Felix'e baktı. "Elbette onunla alakalı Felix. Beni iyi görmesi gerekiyor." Ardından eliyle saç diplerine masaj yapmaya başladı. "Ayrıca umrumda değil dedim. Gelmesinden bir sıkıntı yok."
Felix banyo tezgahının üzerine otururken, "İyi görmesinden kastın dış görünüş mü?" diye sordu.
"Hayır. Benden ayrılmasıyla başa çıktığımı görsün istiyorum."
"O zaman nasıl barışacaksınız?"
"Nasıl yani?" Hyunjin bütün yaptığı işi durdurdu ve Felix'e bakmaya başladı.
"Hey, saçın yanmasın sonunda. Devam et!"
"Sence sefil bir imaj mı çizmeliyim?" Hyunjin saçını açmaya devam ederken sordu. "Ona ihtiyacım varmış gibi mi?"
"Ona ihtiyacın mı var?"
"Değişir. Ondan hoşlanıyorum. Ve bir ay içinde benden neden hoşlanıp sonra hoşlanmadığını düşündüğünü anlamıyorum. Sevgililik böyle yürümez değil mi? Bize biraz zaman vermeliydi."
Bütün hikayeyi bilen Felix iç çekti. Hyunjin'in omzuna elini koyup hafifçe sıktı. "Kendine gel. Ve onu siklemiyormuş gibi davran tamam mı? Eğer onu biraz tanıyorsam bütün gece ağzı açık bir şekilde sana bakacak ve neden ona böyle davrandığını sorgulayacak." Felix tezgahın üzerinden atladı ve Hyunjin'in elinden fırçayı alıp işi üstlenmeye başladığını gösterdi. Hyunjin'in açıktaki ensesine kelebek öpücüğü kondurduktan sonra kıkırdayarak saçını ayırmaya döndü. "Ve sen zaten güzelsin. Saçın siyah veya sarı. Her şekilde ateş ediyorsun tamam mı? Salak düşüncelerin içinde baygınlık geçirme diye söylüyorum."
"Teşekkür ederim Felix."
"Şimdi ben senin saçını güzelleştirirken ne giyeceğini düşün. Bir defileye daha hazır değilim tamam mı?"
Hyunjin hafifçe başını salladı.
bir milyon adet dersten kaldım ve buraya gelip bölüm güncellemeye karar verdim🎉🎊 bir tane daha atacağım eğer yetişirse beklemede kalın dört okuyucum. VE YORUM YAPIN. ZATEN OKULUM UZUYOR HÜĞĞĞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uygulamalı(metot) erkek arkadaş | hyunsung
FanficJisung, Minho'u tavlamak için Hyunjin'e sahte erkek arkadaşı olması gerektiğini söyler ve günün sonunda kendisi tavlanır.