(tw;küfür+cringe)
Ana karakterimiz olan Shuichi SAİHARA,utangaç ve içine kapanık olsada gizemleri çözmek onun için gayet basit(10/10 başlangıç).Masmavi gözleri ve sert bakışları sayesinde tüm kızların ilgisini çekmekte ama sadece kızların değil😏(yani-)
Şimdi Shuichi'nin ortağı ve amcasının baldızı Kaede AKAMATSU ile turumuza devam ediyoruz. Kendisi sarı saçları ve petunya rengi gözleri ile ilgi çekiyor.İyimser ve umut dolu tavırları ile Shuichi umudunu kaybettiğinde ona destek oluyor ve motivasyonunu yerine getiriyor. umudunu kesmemek gizemleri çözmenin yarısıdır ne de olsa.
Biraz da Miu İRUMA'dan bahsedelim kendisi Kaedemizin maniti olur.Çilek sarısı saçları ve ona güzelliğini veren buz mavisi gözleri ile ilgi çekiyor.(materiallll girll)Ona ilk baktığımızda ilgimizi çeken büyük ve portakal gibi yuvarlak göğüsleri onu daha çekici yapıyor.Biraz sapık olsa da onu sevmemek elde değil.(slayyyy)
(sonunda beklediğim o an geldi-yuzuş)Sırada çok dürüst içi dişi bir olan bir insan var. Evet tahmin ettiğiniz gibi o kişi Kokichi OUMA . Biraz yanlış anlatmamış olabilirim ama bu saf ve tertemiz olan arkadaşımız şuana kadar ne anlattıysam tam tersi. Yani dışardan bakınca çok tatlı çok şirin ama içine bakınca tam bir şeytan ama önemli değil kendisi iyi biri.En azından öyle hayal edelim ve Kokichi'yi sevelim.(Kokichi'yi sevin, sevdirin, sevdirtirtin)
-210 kelime
Evet bu bölüm biraz kısa oldu ama karakter tanıtımı olduğu için (renkleri fazlasıyla salladım) sanki karakterleri bilmiyonuz olsun belki bilmeyenler vardır.Bu kadardı görüşürüz bebitolarr 👋🏻😘💋 -yuzuş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shuichi holmes /saiouma/
Humorteknik arızalar sonucu hesabımız gittiği için burdan devam ediyoruz ☺️