tw;küfür+cringe (angie ne alaka diye sormayın foto hoşuma gitti)
"Alarmın lanet sesiyle uyandım..." şakaydı yaa;;🙃
(shuichinin ağzından)
Kaedeyle kütle çekim teorisini hakkında tartışıyorduk derken aniden bir ses yükseldi.Kaede ve ben aynı anda kafamızı çevirdik .Miu ve Kokichi kavga ediyorlardı. ilk başta ne hakkında olduğunu pek umursamadım ve Kaedeye dönüp yorumumu yapmaya devam ettim.Kaede de fazla umursamayıp ben sözümün üstüne biraz daha bişiler ekledi. Konuşmamız gerçekten de hararetleniyorudu(ne demek olduğunu keşke bilsem) derken Miu'nun sesi birden fazla yükseldi "BENİM BÜYÜK GÖĞÜSLERİM VAR" Kaede ve ben neye uğradığımızı şaşırdık.
Kafamı çevirdiğimde Kokichi sinsi sinsi gülüyordu.Miu'nun söylediği sözden kimin daha sexy olduğunu tartıştıkları belliydi.Kokichi'nin öyle bir derdi olduğunu düşünmüyorum anlaşılan canı sıkılmıştı ve uğraşacak bir şey daha doğrusu birini arıyordu.
En sonundan dayanamadım ve Kaede'nin elinden tutup kapıya doğru ilerledim.
Kokichi sevimli bir ses tonuyla arkamdan"Nereye gidiyorsunuz Saihara-chan!" , diye arkamdan seslendi.Az önceki sinirli ve bencil tavırlı kişiden eser yoktu.Şansıma tüküriyim bu salak bize öyle seslenince Miu da boş yapmayı bırakıp bize döndü ve benim Kaede'nin elini tutuğumu gördü.(ay aynı anda saiouma,saimatsu ve irumatsu shiplemek çok zor hangi shipi yapsam kararını vermek gerekiyo)O an sıçtığımı hissettim.
Miu sinirli bir şekilde üzerime koştu ve Kaedeyi kolundan tutup çekti. Belli ki sert tuttu çünkü Kaede küçük bir çığlık attı.Miu boş yapmaya başlamıştı.Onu dinlemeyi bırakmıştım çünkü sadece "KaEdEyE bİr DaHa DoKuNuRsAn SeNi DoĞdUğUnA pİşMaN eDeRiM" di.(tekte okuyana helal ben bile okuyamadım) kafamı çevirdiğimde Koichinin bizi göt gibi gülmseyerek izlediğini gördüm.Baya sinirlendim ama sesimi çıkarmadım.
Böyle birkaç dakika geçti.Ta ki Miu onu dinlemediğimi fark edene kadar hayır nasıl fark etti onu da anlamadım çok iyi rol yapıyodum.Miu'nun elini tokat atmak için gerildiğini fark ettiğimde çok geçti.Anlaşılan onu dinlemediğimi fark etmişti.İçimden sıçtım... dedim.Gözlerimi kapatıp kendimi hazırladım.(birkaç saniyede bu kadar şeyi nası yaptın aq)
*SLAP*
Sert bir tokat sesi gelmişti ama hiçbişi hissetmiyodum ilk öldüm sandım Miudan bile korkunçtu bu, daha çözmem gereken davalar vardı(az kalsın mat problemi yazıcaktım kafayı yedim galiba) "Olamaz...Suan ölemem" dedim.Miu "ÖZÜR DİLERİM" diye anırdı.Nolduğunu anlamaya çalışıyodum ki aklıma o mükemmel fikir geldi;
GÖZLERİMİ AÇMAK😍🤩🤩😎
Gözlerimi açtığımda o minnak boyuyla birlikte Kokichi vardı kafası yana doğru yatık duruyodu.O an nolduğunu anlayamadım(malsın çünkü). Sonradan jeton düştü ki, beni annemin rahmine kadar indiricek olan su tokatı yemeden önce bu kıt beyinli önüme geçti. İçimden enayi diye geçirdim.Ama haklıydım hangi enayi ona tek atabilecek hatta istese annesiyle babasının onu yaptığı ana kadar götürebilcek olan bi tokatı yemek isterki. Miu hala Mikân gibi özür diliyodu. Cidden çok sinir bozucu. Ve o enayi arkasını dönüp bana "İyi misin Saihara-chan" dedi. Bi an ona kanıp iyiyim asıl sen iyimisin dicektim ama sonra o tassak kafalının benle dalga geçmeye yada beni kandırıp benle sikismeye fln çalışabileceği geldi.
Dönüp Kadeye baktım. Yani ayıp olmasın ama mala dönmüştü. Salak salak bizi izliyodu.Su bok beğinli ise hala özür diliyodu.Kokichi resmen ağzımın içine girmişti heyecanla ne diyeceğimi bekliyodu slk."Ya uf bi sg kekoşi sov yapma tassak kafalı dedim" Gözlerini benden kaçırdı ağlıcak gibi oldu. Göt gibi kalmıştım.it's a lie demesini bekliyodum ama onun yerine ağlıyodu.Ezik işte duygu sömürüsü yapıyo diye düşündüm.Miu ve Kaede göt olmuş şekilde bizi izliyodu.Kokichi odasına doğru koştu ve hızla kapıyı çarptı ve ardından kapı kilitleme sesi gelmişti.
Su kulaksız oruspu beni duymamıs "KOKİCHİ BOKUNU YİYİM TRİP ATMA VALLA BAK NE İSTERSEN YAPARIM" diye anırıyodu.Mal iste nolcak. Bi baktım kız Kokichinin odasının önüne ışınlamış, Kaede hala olanları izliyo. Tam arkamı dönüp koltuğa doğru adım attığım sırada bi bokluk olacağını fark ettim. Kaede bağırdı;"ODUN OLDUĞUNU BİLİYODUM DA BU KADAR DEĞİL YANİ". Altıma sıçtım amk biraz daha bağırsa ev sahibi bizi evden atıcak."BİRAZ DAHA BAĞIR İSTERSEN"."KES BE ODUN GİT KOKİCHİDEN ÖZÜR DİLE ÇABUK SİKMİYİM BELANI". Oha Kaede küfür etmişti. Dünyanın sonuydu heralde.Minnoş minnoş Kaedenin sözünü dinledim. Ztn Kaede küfür ettiyse kıyamet günü yakındır küs kalmayak bari su götten bacaklıyla diye düşündüm...AKLIMA SICIYIM. Yani hiç mi şu çüksüzün yalancının teki olduğunu hatırlayamadım anlayamıyorum.
Kokichinin odasının önüne gittiğimizde Miu hala su çüksüze yalvarıyodu. Tabi zeki Kaede orda bişiler düşünüyodu. Miu ortaya herşeyini koydu resmen, biraz daha zorlasa götümü vericem bile dicekti herhalde. Tabi şu götten bacaklı cevap bile vermiyodu her geçen saniye ona daha da uyuz oluyodum.Tabi zeka küpü Kaedenin aklına bi fikir gelmişti iki dk bekleyin gelicem ben dedi ve mutfağa gitti. Ama mal Miu Kokichiye yalvarmaktan fark etmemişti.Ben Kaedeyi beklerken "KAEDE NERDE" diye çığırdı birden. O zaman da altıma sıçtım panikle "YA NE BAĞRIYON ÖKÜZ, KIZ GİTTİ GELİR ŞİMDİ".Tuhaf ve kısık bi sesle "t-tamam bağırma ya" dedi. "ay sende iyice Mikân'a döndün" dedim. VE O ORUSPUNUN DÖLÜ BENİ TAKMADI BİLE.Neyse sinirlenmicem dedim ve Kaedeyi beklemeye başladım...En sonunda geldi.
"Eee ne bulmuştun" dedim sanki çok umrumdaymış gibi."Süpriz 🤗" dedi.
YA UF SÜPRİZLER İĞRENÇ ÖNCEDEN BİLSEM NOLCAK Kİ. BİDE ENAYİ KABAK GİBİ TUTMUŞ ELİNDE ÜZÜMLÜ FANTAYI HALA SÜPRİZ DİYO.HAYIR YANİ ÜZÜMLÜ FANTAYLA NAPCAKSA.
Kaede, Kokichi'nin kapısına tıklatıp sanki çocuk kandırırmış gibi "Ay burda evde son kalan double üzümlü fanta var bildiğim kadarıyla da Türkiye'ye daha gelmiyecekmiş" dedi. Gerçekten bu kadar saçma bişey için odasının kapısını açmayacaktır değil mi? Ben bunları düşünürken kapı gıcırtısı ile yerimden sıçradım...-
-860 kelime
Evet bölüm bu kadardı. Uzun süredir neden girmediğimi sorarsanız eğer ki kim soracak sanki, tamamen unutmuşum.Gizli sekmeden wattpad okurken aklıma benimde kitap yazdığım geldi ve uzun sürenin ardından yazma kararı aldım ve aşırı cringe oldu. Biraz fazla küfür etmiş ve bi anda küfürü bırakmış olabilirim ama yapcak birşey yok başta uyarısı geçiyor zaten.
görüşürüzz bebitolar <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shuichi holmes /saiouma/
Humorteknik arızalar sonucu hesabımız gittiği için burdan devam ediyoruz ☺️