three

56 6 14
                                    

       TEKRARDAN SELAMLAR LGS YE SON 9 GUNNN😭😭😭😭😭 DERS ÇALIŞMAM LAZIMDI O YÜZDEN YAZAMADIM ASKOOLARRRR yalandı tabiki unutuşum tamamen AMA OLSUN 432 PUAN YAPTIMMM 250'DEN YUKSELTTİM ZATEN BENİM LGSYE GİRMEM FLN BOSUNA DİREK GALATASARAYA GİTMEM LAZIM  neyse yılların ardından bu ortamlara geri döndüm  neyse yine bos yaptım 




Miu ve ben göt gibi kalmıştık. Kaede ise gururla izliyodu. Kaede'nin suratı birden değişti ve ben ne olduğunu bile anlamadan Kaede beni Kokichi'nin odasına fırlattı ve kapıyı kilitledi.Kokich benim gibi donup kalmıştı. Ama o şoku hızlı atlattı ve yatağına oturup double üzümlü fantasını içmeye başladı. ONUN BU KADAR SAKİN OLMASI SİNİRLERİMİ BOZUYODU. 

"KAEDE AÇ KAPIYI LÜTFEN İŞİM GÜCÜM VAR BENİM"

Kaede'den ses çıkmadı. Miu'yla konuştuğu belliydi.

"Biraz daha yalvar"

"Kaede lütfen çıkar beni şurdan"

Kaededen yine cevap gelmedi.

"Yaptığından pişman olana kadar bu kapı açılmayacak"

Neyse şu çük beyinliyi düşünmeyi bırakıp yatağın ucundaki duvara yaslanıp oturdum. Kokichi yatağın üzerinde emekleyerek uca geldi ve beni yatağın üstünden göz ucuyla izlemeye başladı. 

Benim onu fark etmediğimi sanıyordu. Ben onu dikkate almadıkça beni daha derin izlemeye başladı. En sonunda onu gördüğümü belli ettim ama bana bakmaya devam etti. Artık cidden sinirlerim bozuldu ve kafamı o yöne çevirdim. Ben dönünce yüzünü tatlılaştırmaya çalıştı ama iyice mala döndü. En sonunda tatlı görünmeye çalişmaktan vazgeçip bana üzümlü fanta uzatıp gülümsedi ama bu onu daha da mala benzetti. Gülümsemesi içten gibi duruyordu ama sahteydi.

 Gözlerimi baska yöne cevirince (BEN NİE Bİ ANDA TÜRKÇE KLAVYE OLMASINA RAĞMEN İNGİLİZCE KLAVYEYE GEÇİŞ YAPTIM neyse devam çok resmi oldu biraz eğelence katmam lazım) istemediğimi anladı. Bİ ZAHMET ANLASIN YANİ. 

(...)

Bu mal uyumustu. Salak bide üstünü örtmemiş zatüre olcak basıma kalcak. Gerçi soğukta kalınca zatürre olunmuyodu. Olsun grip olur üşütür falan yine başıma kalır.  Ay bide ilaç parası var. Evdeki herkes fakir bi benim dedektiflikten kazandığım üç beş kuruş para var. O yüzden herşeyi bana kitliyolar zaten. Götümün sızladığını şu çük beyinlinin üstünü örtmek için kalktığımda fark ettim. Üstünü örttüm falan gec buraları (AYYY ÇOK ROMANTİKK 😍😍😍)

(...)

Çük beyinli uyanmıştı. Anlaşılan acıkmıştı sürekli karnını ovup duruyordu. Yani bende biraz acıkmıştım zaten. Bu bana bakmadan kalkıp direk kapıya yönelmişti. Kapıyı biraz zorlayıp açılmadığından emin olmuştu. Zaten kapı sihirli ya sen açmaya çalışınca kilitli olmasına rağmen açılacak.

"KAEDE!"

Ananı sikm- Altıma sıçmıştım. Bu minnacık şeyden nasıl öyle ses çıkmıştı amk. Kulaklarım acıdı anasını satayım. Bide incecik sesi var.

Kaede anınada kapıya gelmişti. 

"Bi sorun mu var Kokichiciğim."

Bize olan hitap şekillerine bak bide şu çük beyinliye olanlara.

"Acıktım da. Yiyecek birşeyler getiri misin?"

"Tabii ki hemen geliyorum"

"A- Bi dakika. Sende aç mısın Shumai-chan."

Hiç sormicak sanmıştım

"Sey aslında bi-"

Kaede lafımı bölmüştü

"BOKUMU YESİN O BENİM BİDE SORUYO MUSUN ŞU PİÇE"

Ne istiyo bu kız benden ya neyse ne yemen bende.

(...)

Kaede elinde tepsıyle kapıyı araladı ve tepsiyi içeriye bıraktı.AH BE DIKKATIMDAGINIK OLMASAYDI KACARDIM. Neyse ne su slk yemegını yesın bende ıkı dk özür diliyimde kurtulayım surdan dıye düşünürken Kokichi yanıma oturmus ve elındekı tepsıyı onume bırakmıstı.

(YA CAPS LOCKU ACIP KAPAMAK COK ZOR FUL KUCUK YAZCAM) 

s:ne oldu

k:sen ye

s:sende acsın ama

k:olsun ben alışkınım 

tepsiye baktım. ustunde bir kase çorba ve bir dilim ekmek vardı. tabakla birlikte yesem bile doymazdım.

s:sen ye ben zaten yesem de doymam

k: ...

s: ?

k: ye

s: yemicem dedim ya- SİKTİ-

kokichi elindeki kaşığa koydugu çorbayı bana zorla yedirmişti. çorbanın sıcaklığıyla agzım yanmıştı ve bu yuzden ağzımdan hafif bi küfür çıkmıştı.

kokichi küfürün amacını anlamaya calısırken corbadan cıkan dumanları fark etti ve özür dilemeye başladı.

s: sıkıntı yok ama ben bebek değilim böyle yapmana gerek yoktu.

k: bebek gibi inatcı ve mızmızsın ama.

kaşlarımı çatıp ona baktım ama o bunu soylerken cok ciddiydi.

s: neyse sen ye ben yemicem.

k: iyi tamam. 

daha fazla acıkmamak için ona bakmıyodum ama merak edip göz ucuyla ona baktım. agzıma soktugu kaşıkla iştahlı bi şekilde yemek yiyordu. allahın cezası çük beyinli ben açlıktan ölürken  nasıl da yemek yiyo oruspunun dölü.

... bunu yazmaya başladığımda lgsye 9 gün vardı. suan 1 ay geçti ve ben daha yeni yazmaya devam ediyorum. ANNEM HEP DIYODU SEN SORUMLULUK ALMAYI BECEREMIYON DIYE HAKLIYMIS NEYSE OKUYAN YOK ZTN SIKINTI OLMAZ...umarım NEYSE SONUÇLAR AÇIKLANDI TERCİHLER YAPILDI AYIN 24ÜNÜ(?) BEKLİYOM 428 PUAN YAPMISIM %9,99'DAYIM YUZDELİKLER KOL GİBİ GİRDİ. kısa olduğu için üzgünümm.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

shuichi holmes /saiouma/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin