04

2.1K 115 58
                                    

- ჯონგუკ...- ვგრძნობდი, რომ თვალებში მიბნელდებოდა და გონებას ვკარგავდი. დატანჯულს და განადგურებულს ძალა აღარ მეყო, რომ ფხიზლად ვყოფილიყავი, ამიტომ საბოლოოდ მხოლოდ მისი სახელის თქმაღა მოვახერხე და გავითიშე.

ნელ-ნელა ვფხიზლდები, მაგრამ თვალების გახელას ვერ ვახერხებ. თითქოს თვალები ერთმანეთს დაეწება და აღარ ცილდება.
მალე სმენაც მეწმინდება, გარშემო კი მხოლოდ 2 ადამიანის ლაპარაკს ვიგებ.
ერთის ხმა ძალიან ნაცნობია, კარგად ვარჩევ და ვხვდები რომ ეს ჯონგუკია.
მეორე კი ჩემთვის უცნობი მამაკაცი. ის ალბათ ექიმი იქნება.

(ექიმი)- როგორც გითხარით მას ძალიან მძიმე დაზიანებები აქ სხეულზე მიყენებული, მის ბოლომდე შეხორცებას დაახლოებით 1 თვე დასჭირდება.
ვიტამინები უნდა დალიოს, ეტყობა, რომ კარგად არ იკვებება, ცოტა სძინავს და ზედმეტად იღლება.
ასე თუ გაგრძელდება მის სცოცხლეს პრობლემები შეექმნება და ზედმეტი სტრესის გამო შეიძლება სიმსივნე დაემართოს. ამას კი იცით თუ როგორი შედეგი შეიძლება მოყვეს.

(ჯკ)- კარგით ექიმო დიდი მადლობა, მე მოვუვლი და ყველანაირად გავაკონტროლებ მის კვებასაც და ვიტამინების დალევასაც.

(ექიმი)-კარგით,მე გავალ და მარტო დაგტოვებთ.
როცა გაიღვიძებს დამიძახეთ რომ უნდა გავსინჯო.

(ჯკ)-დიახ.

მალევე მესმის კარების დაკეტვის ხმა, მე კი თავს მძინარედ ვასაღებ და ჯონგუკის მოქმედებას ველოდებოდი.

- ოჰჰ ლამაზმანო... მომენატრა შენი ტუჩების გემო.
მამაჩემი და ის რაღაც დედამოტყნული გეგმა რომ არა ეგრევე ჩემსას გაგხდიდი და აღარ გაგიშვებდი, მაგრამ... სამწუხაროდ ეს არ შემიძლია.

მალევე ტუჩებზე ნაზი და ფაფუკი რაღაცის შეხებას ვგრძნობ, მე თვალები ვჭყიტე და ეგრევე შეშინებული წამოვხტი ლოგინიდან.

თქვენ გგონიათ მე არ მინდოდა მეკოცნა მისთვის?
არა ეს მეც ძალიან მინდოდა მაგრამ, ჯონგუკის ნათქვამმა დამაეჭვა.
რა გეგმაზე საუბრობს?
არავითარ შემთხვევაში არ ვაპირებ ჩემი პოზიციის დათმობას, როგორც ადრე ვიყავი ახლაც ასე იქნება.

🔞უსასრულო ტანჯვა🔞| J.Jk Where stories live. Discover now