Taman Nikmat, sebuah taman perumahan di selatan tanah air, perumahan guarded dan rumah kediaman semi-D. Perumahan terjaga dan banyak kemudahan seperti kolam renang, surau, taman rekreasi dan boleh dikatakan orang yang berduit memang tinggal kat sini. Tapi sebenarnya, bukan nak cerita pasal kehebatan kawasan Taman Nikmat, tapi nak ceritakan perkara menarik melibatkan 4 suami orang yang tinggal di Taman Nikmat.
————— xxxxxxx —————
Aku Samad. Orang kawasan tempat aku tinggal ni panggil aku Mad, je. Aku berusia 40 tahun, ada seorang isteri bekerja sebagai seorang ustazah di sebuah sekolah menengah. Aku ada 3 orang anak, 2 lelaki; seorang dah nak habis kolej dan seorang lagi baru nak habis SPM dan yang paling kecil, anak perempuan aku masih lagi di sekolah rendah.
Pekerjaan aku hanyalah seorang pegawai kerajaan di pejabat daerah. Aku seorang yang aktif pada petangnya, selalu berjogging atau bersenam. Badan aku tak lah fit sangat. Average tapi tegap gak la untuk orang yang dah '4 series' ni. Tinggi aku dalam 170 cm. Kiranya kalau perempuan mahupun lelaki tengok, memang boleh buat bahan gak la.
Walaupun aku ni ada keluarga yang bahagia dan anak juga isteri yang baik, namun, aku ada satu perkara yang aku tak boleh tinggalkan daripada zaman sebelum aku kahwin lagi. Aku bernafsu dengan anak ikan yang kurus dan slim. Kulit gelap dan cerah tak jadi masalah, asalkan nampak hensem dan lelaki, memang buat konek aku senang stim. Cuma, bila aku dah berkahwin ni, aku kawal nafsu aku. Lebihkan keluarga.
Di kawasan perumahan aku, aku ada 3 kawan baik; Osman, Rushdi dan Izwan.
Semuanya juga sudah berkeluarga. Kami boleh dikatakan kawan rapat di taman ini. Selalu berkongsi cerita dan masalah seharian apabila kami berjumpa selepas selesai urusan di surau pada waktu malam, sama ada berborak di luar surau sendiri atau lepak di kedai makan. Namun, masing-masing ada rahsia masing-masing, sama ada dikongsi sesama kami atau disimpan sendiri.
Aku Samad, seorang suami di Taman Nikmat.
————— xxxxxxx —————
Aku Osman. Aku seorang pegawai bomba, berumur 45 tahun dan mempunyai dua orang anak, kedua-duanya lelaki. Isteri aku meninggal dunia semasa melahirkan anak kedua aku. Anak-anak aku sekarang masih belajar di sekolah menengah dan masih tinggal di rumah aku. Kiranya aku ni duda yang ada dua orang anak, memang menjadi kegilaan perempuan mahupun lelaki. Haha.
Sememangnya aku ni seorang yang susah untuk bergaul semenjak ketiadaan isteri aku. Namun, Samad lah orang yang banyak menegur aku dan ajak aku bergaul dengan penduduk di kawasan perumahan aku apabila aku mula pindah di sini lepas isteri aku meninggal. Aku mula kenal dengan dia bila aku berjogging waktu petang pada suatu hari minggu dan Samad menegur aku di taman permainan kanak-kanak pabila kami sedang mengeringkan peluh.
Aku sememangnya tahu mengenai Samad yang bernafsu songsang dan dia juga tahu kenapa aku sudah tak kahwin selepas kehilangan isteri aku. Aku pernah sekali 'main' dengan Samad. Haha. Tapi layan ringan-ringan sahaja kerana Samad ada preference dia. Aku pula on je dengan semua, asalkan perangai okay dan tak lembut.
Konek Samad dan aku lebih kurang sama panjang, dalam 6.5 inci. Cuma konek aku tebal sikit. Kami pernah 69 sekali di rumah aku masa hujung minggu, dan ok je, masing-masing layan. Samad pancut banyak tapi aku lagi tahan lama. Haha.
Dua orang lagi kawan aku Rushdi dan Izwan, aku kenal sedikit lambat. Rushdi orang yang pertama tegur aku sebab dia jiran sebelah rumah aku tapi aku tak rapat dengan dia sangat dan aku lambat tahu yang dia juga bernafsu songsang. Aku pun tak pernah main dengan dia. Izwan pula jarang berada di kawasan perumahan kami. Tapi kalau dia ada, memang wajib kami lepak dan berborak.
Aku Osman. Seorang suami di Taman Nikmat.
————— xxxxxxx —————
Aku Rushdi. Orang panggil aku Pak Di, umur dah 50 tahun. Anak semua dah kahwin. Isteri ada tetapi selalu pergi rumah anak-anak dia. Kadang-kadang aku memang duduk seorang je kat rumah aku. Tapi aku dah biasa.
Aku seorang yang sedikit berisi dan tegap. Ada perut sikit tapi hensem. Nampak la daddy-type, tinggi aku 175cm dan apa yang buat orang suka 'main' dengan aku sebab konek aku tebal dan panjang dalam 7.5 inci. Perempuan mahupun lelaki memang akan puas dengan konek aku.
Aku seorang real estate agent. Ade syarikat sendiri dan beberapa pekerja. Aku sibuk tak tentu masa tapi memang tetap akan ada masa untuk kawan-kawan aku yang berempat tu. Lagipun sejak aku diabaikam isteri sendiri ni, aku lagi senang bersama dengan 'pasangan' luar aku, yang sebenarnya juga bekerja dengan aku di syarikat aku.
Dia baru berkahwin dan jauh lebih muda daripada aku, budak 30 tahun. Nak guna duit untuk perkahwinan dan hidup dengan isteri dia, aku pun tolong lah mana yang patut, termasuklah kerja di syarikat aku dan pemuas nafsu aku.
Hal-hal macam ni aku selalu je ceritakan dekat kawan berempat aku tu. Memang tempat luahkan perasaan ah. Ade gak bincang-bincang skill ape yang menarik. Haha. Kiranya kami ni open ah. Dan hal kami memang kami berempat sahaja yang tau. Aku pernah gak ah suka kat Izwan ni. Memang ciri-ciri yang aku suka. Cuma Izwan ni dia lain sikit, dia memang ada rahsia dia dan aku akhirnya buat keputusan untuk simpan hasrat aku dan berkawan rapat dengan dia.
Aku Rushdi. Seorang suami di Taman Nikmat.
————— xxxxxxx —————
Aku Izwan. Sememangnya aku seorang yang sentiasa sibuk. Aku seorang pegawai perubatan pada siang hari dan penghantar makanan di waktu malam. Aku muda lagi, baru 35 tahun, ada seorang anak perempuan, kecik lagi baru 6 tahun. Aku dan isteri aku asyik bergaduh, sebab aku sentiasa tak cukup duit nak tampung hidup dia yang kononnya nak mewah sangat. Sebab tu aku terpaksa buat dua kerja.
Kadang-kadang aku buat kerja tambahan juga, mengurut dan layan lelaki yang ingin dilayan lelaki. Penat memang penat tapi aku dah terbiasa dengan hidup serabut macam ni. Aku ada menyimpan juga untuk masa depan aku tanpa pengetahuan isteri aku. Kalau dia tau, habis duit aku dia nak joli. Dia kerja di pusat beli belah, jadi promoter kedai pakaian, tapi keinginan mengalahkan Datin Sri.
Aku mula suka sejenis semenjak hidup aku terdesak nak cari duit dan aku mula buat urut. Aku bukan lah reti urut sangat. Tapi bila aku iklankan diri aku dan gambar badan aku yang bersix packs dan kurus serta gambar-gambar konek aku yang 7 inci tu di applikasi-applikasi yang boleh aku cari makan ni, ramai yang nak aku mengurut dan akhirnya minta aku layan dia. Selalunya aku layan ringan-ringan sahaja. Kalau nak lebih pun, aku akan fak diaorang.
Pasal taste, aku tak kesah sangat asalkan sedap mata memandang. Cuma aku suka yang lebih berusia. Sebab tu lah aku boleh terjebak dengan geng-geng aku yang empat orang di kawasan perumahan aku tu. Diaorang semua sporting dan kpen minded. Diaorang pun faham keadaan aku. Rushidi, atau aku panggil dia Abang Dhi, ada gak tolong aku. Aku tahu dia suka aku, tapi aku tak berani nak suka dia, sebab tak nak dia suka dengan orang macam aku ni.
Kami kalau free dan aku tak kerja, aku akan sentiasa pergi lepak dengan diaorang. Daripada aku melayan isteri aku kat rumah, baik lah aku menenangkan fikiran dengan kawan-kawan. Banyak cerita-cerita yang kami kongsikan. Kadang-kadang, seronok gak aku dengar cerita diaorang main. Buat aku horny, haha.
Aku Izwan. Aku seorang suami di Taman Nikmat.
YOU ARE READING
Geng Suami Taman Nikmat
Fantasy[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan suami-suami di sebuah taman perumahan yang mempunyai rahsia tersurat dan tersirat yang hanya diketahui oleh kawan-kawan karib mereka