"Abang pegi dulu, ye?" Samad memberitahu isterinya sebelum berangkat membawa kereta keluar daripada kawasan rumahnya.
Samad menuju ke balai bomba untuk menjemput Osman yang telah berada di situ sejak pagi sehingga habis waktu kerjanya tengah hari ini.
"Hai... dah ready ke nak bercuti?" Osman masuk ke dalam kereta Samad.
Osman memegang peha Samad yang sedang berada di kerusi pemandu. Samad pula memegang tangan Osman dan mengusapnya. Mujur juga cermin kereta Samad tinted, orang luar susah nak melihat kelakuan mereka.
"Dah.. hehe. Tapi Man, kalau in case orang tanya pasa aku, cakap aku pergi kursus. Bini aku pun tak tau aku bercuti dengan kau," Samad memberitahu Osman.
"Bini kau pun tak tau?" Osman terkejut.
"Aku rasa baik takyah bagitau. Bukan apa, aku tak nak dia suspect lebih. Kalau aku bercuti seorang, aku bagitau je. Ni dengan kau, takut gak dia fikir bukan-bukan. Kau tau-tau je lah orang perempuan bila fikir," Samad memberitahu Osman.
"Tapi kita memang buat bukan-bukan pun ni... hahaha.. gurau-gurau. Jom lah. Tak sabar nak baring dan berehat," Osman tergelak bergurau.
"Haha. Tak sabar nak rehat konon. Ke tak sabar nak mencapai kenikmatan," Samad respon dan terus memandu.
Mereka berdua memulakan perjalanan percutian mereka ke sebulan pulau di selatan tanah air.
————— xxxxxxx —————
"Ok lah, bro. Safe trip! Nanti balik bagitau ah, boleh keluar minum," Rushdi mematikan talian telefonnya.
"Abang Mad kat mana, abang Dhi?" Izwan bertanya sambil mereka minum di gerai biasa.
"Abang Mad ada kursus, tadi abang call abang Man, dia pulak bercuti kat selatan tanah air. Tinggal kita berdua je lah hari ni. Hehe," Rushdi memberitahu Izwan.
"Abang Mad tak bagitau dia kursus kat mana?" Izwan kembali bertanya.
"Alahai abang lupa pula nak tanya. Tak pe lah. Nanti diaorang balik kita jumpa lah. Ni Wan nak pegi mana?" Rushid bertanya kepada Izwan.
Izwan dengan muka tidak bermaya membalas, "Wan nak balik je lah nanti. Tapi tu lah.. sekarang ni kat rumah pun tak ada orang. Wan dah sunyi."
Izwan tunduk dan mula bersedih.
"Macam ni lah, Wan. Malam ni tidur rumah abang. Esok kita pergi bercuti. Kita pergi pulau. Abang bayarkan. Asalkan Wan tenang dan tak fikir pasal masalah Wan dah. Ok?" Rushdi memberi cadangan.
Izwan hanya mengangguk dan mereka terus minum dan menikmati petang mereka sebelum pulang.
————— xxxxxxx —————
"Ahhh, Man... ahhh," Samad mendengus kenikmatan.
Belum sempat pintu bilik hotel tertutup rapat, Osman terus melepaskan beg di hadapan muka pintu dan memeluk Samad. Osman sudah tidak dapat menahan lagi nafsunya untuk memeluk dan mencium bau dan menikmati sensasi sentuhan bersama Samad. Samad pula segera memeluk dan menerkam belakang dan bontot Osman yang pejal.
"Ahhh Mad... aku rindu sangat nak peluk kau, Mad. Ahhh Mad... best gila dapat peluk kau," Osman mendengus sambil mencium leher dan mulut Samad.
Sempat juga Osman menghidu bau badan dan ketiak Samad daripada luar baju sahaja, bamun, cukup untuk menaikkan nafsunya di kala itu.
"Ahhh... Man... sabar dulu sayang,.. hehe.. rindu dengan 'suami' sayang ye... meh sini abang belai 'isteri' abang ni. Hehe," Samad menolak Samad perlahan-lahan ke tilam.
YOU ARE READING
Geng Suami Taman Nikmat
Fantasy[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan suami-suami di sebuah taman perumahan yang mempunyai rahsia tersurat dan tersirat yang hanya diketahui oleh kawan-kawan karib mereka