"Mad, aku minta maaf sangat-sangat. Aku tau salah aku. Aku rindu kau. Asyik teringat kau je," kata Osman sambil memeluk Samad daripada belakang.
Osman meletakkan kepalanya di belakang badan. Lama pelukkan diberikan kepada Samad. Samad memegang tangan Osman dan hanya mengusapkannya. Memang Osman sangat rindu dengan Samad setelah lama tidak berjumpa dan berbual mesra, terutamanya selepas peristiwa Osman dan Johari tempoh hari. Hampir sebulan juga mereka tidak bersua dan berborak lama, hanya bertegur sapa apabila terserempak sahaja.
"Man, aku pun...," Samad memusingkan badannya dan terus memeluk Osman.
"Aku rindu kau sangat, Man. Sangat-sangat. Aku sasau teringatkn kau. Tapi aku takut nak jumpa kau. Aku takut perasaan aku terbawa-bawa. Aku tau aku tak de hak nak halang kau atau ada terasa hati pun bila kau main dengan Joe. Tapi ntah ah. Aku tak dapat kawal perasaan aku. Sebab tu aku jauhkan diri aku daripada kau, Man. Aku yang patut minta maaf," Samad mula meluahkan perasaan dia.
Osman mula mencium leher Samad dan memeluknya dengan lebih erat. Samad mencium pipi Osman dan membalas pelukkannya.
————— xxxxxxx —————
[Sehari sebelumnya]"Man... akak nak minta tolong ni," tegur isteri Samad kepada Osman yang baru hendak keluar kerja.
"Ye, kak. Ada apa tu?" Osman merapatkan motor ke isteri Samad. Sempat meninjau kalau Samad ada nak keluar rumah.
"Abang Samad pergi kursus seminggu ni. Esok petang baru balik. Akak balik kampung dengan anak akak petang ni. Nak minta tolong tengokkan rumah kami ni. Untuk malam ni je. Esok Samad balik dh ok dah," isteri Samad menyambung.
"Owh , boleh kak. Saya tengokkan. Apa-apa saya call atau mesej je akak atau Samad tu," Osman membalas.
"Terima kasih, Man. Akak pergi kerja dulu, ya," isteri Samad lalu beredar pergi kerja.
Samad juga terus membawa motor ke balai.
————— xxxxxxx —————
"Arghhh abang,... laju lagi, bang. Sedap abang hentak laju. Arghhh arghhh... nak terkencing saya, bang," desah seorang lelaki yang dihenjut Samad, bernama Ali.
Samad berkenalan dengan Ali semasa di kursus. Daripada jabatan lain tetapi menegurnya di applikasi warna hijau. Daripada selatan tanah air. Datang berkursus sekali di bandar KL. Baru sahaja bekerja di pejabat daerah di selatan tanah air. Budak 25 tahun baru lepas graduate.
"Ali,.. ketat lubang kau. Perghhh... seksi gila kau ni...," Samad laju menghenjut Ali.
Sememangnya pucuk muda ini sangat segak dan mantap. Badan kurus, kulit mulus dan putih. Badan sedikit kurus dan bertone. Perut ade lekuk tetapi tidak lah bersixpacks. Muka hensem dan kecil dan berpetak. Rambut pendek kacak. Sememangnya taste Samad. Kenal dengan Samad ketika satu kumpulan dalam kursus dan setelah setiap hari keluar makan malam bersama. Sentiasa menjaga penampilan, seluar slim fit sama ada jeans atau slacks dan berkemeja pada siang semasa kursus. Malamnya bersweat pants atau seluar track slim fit dan berbaju tshirt berkolar.
"Arghhh.. Ali tak tahan... kena biji Ali, bang. Ali nak terkencing.. ahhh abang... ahhh," Ali terkencing sedikit di atas badannya.
Samad segera mengambil kain tuala untuk dilapkan di badannya.
"Ali nak kencing dulu ke? Atau nak sambung?" Samad bertanya kepada Ali.
YOU ARE READING
Geng Suami Taman Nikmat
Fantasy[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan suami-suami di sebuah taman perumahan yang mempunyai rahsia tersurat dan tersirat yang hanya diketahui oleh kawan-kawan karib mereka