S2E8: Bertiga Lebih Baik (Izwan, Rushdi & Hamdan)

5.4K 59 14
                                    

"Arghhh,... besarnya... ahhhh urghhh umphhh," Izwan merengek menahan kesakitan apabila lubang keramatnya diterokai oleh konek Rushdi yang sememangnya besar dan tebal.

Mata Izwan yang masih ditutup oleh lilitan kain di matanya menyukarkannya untuk melihat siapa sebenarnya pemilik konek tebal dan panjang tersebut.

"Ahhhhhh dalam lagi.... Sedap.... Kepala konek tu terasa kembang dan dalam... kena tempat best tu.. ahhh," rengekkan Izwan semakin hebat apabila lubang bontotnya mula selesa dan dapat menerima tujahan Rushdi.

Hamdan memandang Rushdi sambil tersenyum dan menggengam tangan Rushdi sebagai tanda gembira melihat Izwan yang sudah merasai kenikmatan nafsunya.

————— xxxxxxx —————

** Sehari sebelum kejadian **

Hamdan masih lagi terbaring di atas katil empuk miliknya di dengan hanya memakai tuala menutup bahagian koneknya yang terdedah selepas memancutkan air nikmatnya bersama Rushdi.

"Hamdan, aku kena balik awal. Malam ni aku ade meeting pulak dengan customer pasal projek rumah baru tu," Rushid segera mengelap sisa air mani di koneknya lalu memakai spender putihnya.

Matanya liar mencari seluar dan bajunya lalu terus memakainya untuk bersiap untuk meninggalkan rumah Hamdan.

"Ok je, Dhi. No hal. Tapi esok kau free? Malam. Aku ada set dengan seorang tukang urut ni. Budak muda lagi. Dia layan gak main bertiga. Tu pun kalau ko on," Hamdan bangun daripada berbaring lalu duduk di tepi katil sambil melilitkan tualanya.

Rushdi yang tengah bersiap, mencapai begnya sebelum keluar.

"On gak, malam esok aku free tapi mungkin sampai lambat sikit. Kau boleh on je dlu. Aku join trus. Nanti kasitau tempat je," Rushdi membalas sambil merapati Hamdan dan mengelus lembut putingnya.

"Okay, nice. Nanti aku roger," Hamdan tersenyum sambil meramas bonto Rushdi yang sudah berseluar.

Rushdi akhirnya keluar meninggalkan rumah Hamdan.

————— xxxxxxx —————

"Wan, okay?" sapa Rushdi sejurus masuk ke dalam bilik Izwan.

"Okay, bang. Jatuh motor sikit je. Tak de luka teruk pun. Dekat lutut je sikit. Siapa bagitau abang?" Izwan membalas.

"Abang Man, dia yang tolong Wan tadi kan?" Rushdi membalas.

"Ha'ah. Abang tak perlu rushing pun. Wan okay je ni. Maaf Wan susahkan abang pula," Izwan membalas sambil menundukkan kepalanya.

Rushdi merapatkan badannya lalu memeluk bahu Izwan. Kepalanya dirapatkan.

"Kan abang dah cakap. Abang memang sentiasa jaga Wan. Tak susahkan abang pun," Rushdi mengusap belakang Izwan menenangkan dia.

"Terima kasih, abang. Wan rasa nak rehat sekejap. Abang nak temankan Wan?" Izwan cuba mempelawa Rushdi untuk bersamanya.

"Boleh, Wan. Rehat je, abang ada sini," Rushdi baring di sebelah Izwan lalu menenangkannya untuk tidur.

Belaian di rambut Izwan dan belakangnya membuatkan Izwan senang terlena sambil memeluk Rushdi.

————— xxxxxxx —————

"Hamdan, aku lambat sikit. Baru lepas habis meeting dengan client. Kau dah start ke?" jawab Rushdi setelah menerima panggilan telefon daripada Hamdan.

"Tak pe, bro. Aku dah start first round. Layan ringan-ringan je dulu. Kejap lagi budak ni nak henjut aku. Hensem gak budak ni. Konek pun boleh tahan. Haha. Jumpa nanti, bro. Sampai nanti naik je terus ikut nombor bilik aku kasi tu. Pintu aku tak kunci," jawab Hamdan yang sudah bersedia bersama dengan pelempias nafsunya yang dibayar.

Geng Suami Taman NikmatWhere stories live. Discover now