[Flashback]
Andy terus bertemu dengan Rushdi selepas makanan dihantar oleh Izwan kepadanya. Segera Rushdi naik ke officenya lalu bertemu dengan Andy di ruang makan. Hanya mereka berdua di situ.
"Eh bro... jom makan," Andy mempelawa.
"Haha tak pe, bro. Aku kenyang lagi," balas Rushdi.
"Andy, kau rasa kau boleh layan tak budak delivery tadi?" Rushdi bertanya kepada Andy.
Sebenarnya Andy pernah ada sejarah main dengan Rushdi, cuma selepas itu mereka kurang dan hanya ingin menjadi kawan baik dan kerja sahaja. Namun, ada masa mereka rapat dan selalu bercerita mengenai hal di ranjang.
"Izwan tadi ke? Kawan kau tu? Aku ok je dia tu. Haha. Muka budak melayu kulit gelap macam tu, memang aku suka. Haha. Buat aku stim je, bro. Haha," Andy membalas sambil terus menikmati makan tengah harinya.
"Kau try dia, bro? Kau bukak apps kuning sekarang. Aku tau profile dia. Kau favorite kan dia. Malam nanti kau try. Dia tengah nak duit, bro. Ada masalah duit sikit tapi tak nak terima daripada aku. Kau ambil pakej urut dia dan kasi dia duit lebih. Aku transfer kau kau rm2,000. Kau cakap je urut dia ok. Kalau dia ok nak main dengan kau aku ok je. Tapi...," Rushdi terhenti bercakap sambil tunduk.
"Tapi apa, bro?" Andy ingin tahu.
"Tapi... aku nak minta kau sorok kamera, kira rakam sorok-sorok. Aku nak tengok dia main. Hehe. Kalau kau ok la," Rushdi memberitahu Andy.
"Perghhh, bro. Lain macam kau ni. Sedap sangat ke dia ni, bro? Hehe. Nanti kau tertengok aku gak. Hehe. Kalau kau tergoda dengan aku pulak macam mana?" Andy sengaja bergurau.
"Hahaha kau nak aku kasi je. Kau tu yang jual mahal dengan aku. Hahaha," Rushdi membalas sambil menggentel puting Andy.
Terstim sekejap Andy bila putingnya dipegang.
"Haha ok bro. Kamera nanti kasi kat aku. Dah siap nanti aku pulang kat kau dengan rakaman skali," Andy memberitahu Rushdi.
Rushi hanya menangguk dan mula beredar daripada situ. Petangnya selepas kerja, Rushdi ke hotel Andy dan memberikan kamera dan di setkan oleh mereka terus di dalam hotel.
"Bro, aku kat sebelah je bilik kau je. Aku sewa sebelah. Lepas settle kau masuk je ah bilik aku. Okay? Satu lagi, ni duit cash rm2,000. Upah dia nanti." Rushdi memberitahu Andy.
Andy mengangguk tanda faham dan setuju.
————— xxxxxxx —————
[Selepas pertarungan Andy dan Izwan]Jam menunjukkan pukul 2 pagi. Rushdi masih belum tidur, menunggu Andy mengetuk pintu bilik dia. Tak sabar dia nak melihat video yang dirakam untuk dijadikan bahan nafsu dia. Bukan untuk diedarkan atau berniat jahat, namun Rushdi lakukan kerana dia tahu yang sukar untuk dia bersama dengan Izwan.
Dia dapat rasakan yang Wan tidak mahu main dengan dia. Memang tindakan dia merakam tanpa izin itu salah besar, namun Rushid sanggup lakukan apa sahaja, walaupun hanya dapat melihat Izwan beraksi di ranjang. Cukup untuk menaikkan nafsunya setelah apa yang Izwan pernah berikan kepadanya dahulu, iaitu layanan lancap sambil ditutup matanya ketika bersama dengan Boy.
Rushdi dapat dengar perbualan di luar. Dengarnya suara Izwan dan Andy.
"Tq, bro. Next time datang roger je aku. Dah kasi nombor tadi," Izwan memberitahu Andy.
"Terima kasih untuk kau. Kau hentak padu, hehehehe. Pape aku mesej. Elok bawa motor," Andy membalas.
10 minit kemudian, pintu bilik Rushdi diketuk. Rushdi segera membuka pintu dengan hanya berboxer.
YOU ARE READING
Geng Suami Taman Nikmat
Фэнтези[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan suami-suami di sebuah taman perumahan yang mempunyai rahsia tersurat dan tersirat yang hanya diketahui oleh kawan-kawan karib mereka