"Ahhh abang Dhi... Wan pancuttt... ahhhh," Izwan memancutkan air nikmatnya di muka Rushdi selepas berhempas pulas memghenjutnya.
"Urghhh urghhh. Terima kasih, bang," Izwan terus memeluk Rushdi yang kepenatan dihentak dan terpancut dua kali dilayan Izwan.
"Sama-sama, Wan. Wan suka tak lubang abang?" Rushdi memgusap kepala Izwan.
"Padu betul, bang. Ketat. Lubang tu untuk Wan je kan? Hehe," Izwan sengaja bergurau.
Rushdi hanya tersenyum dan mengangguk dirangkul Izwan. Mereka berehat seketika sebelum membersihkan badan.
Selesai membersihkan diri Rushdi bersandar di atas katil sambil menonton tv. Izwan kemudiannya datang masuk ke kangkang Rushdi dan bersandar di atas badan Rushdi sambil menonton tv juga. Rushdi hanya tersenyum dan memeluk izwan daripada belakang. Rushdi sangat gembira bila Izwan sudi bermanja dengan dia walaupun bukan sebagai pasangan kekasih.
"Abang, abang pernah tengok konek abang Man dan abang Mad tak?" secara tiba-tiba Izwan bertanya.
"Tak pernah pun. Haha. Kenapa Wan tanya tu?" Rushdi ingin tahu.
"Haha ntah ah. Wan rasa konek dan bontot abang Man mantap. Haha. Abang Mad pun ok je la sebab badan dia slim dan selalu bersenam kan. Tapi abang Man mesti mantap sebab badan dia pun fit, pegi gym," Izwan memulakan borak.
Rushdi sedikit kehairanan apabila Izwan asyik memuji Osman.
————— xxxxxxx —————
"Man... aku nak pancut lagi, Man... urghhhh kemut Man... ahhhh ahhhh ahhhh," Samad laju menujah lubang Osman dalam keadaan doggy dan terpancut dalam lubang bontot Osman buat kali kedua.
Bergegar bontot Osman menerima hentakan konek Samad. Lebihan air mani Samad keluar daripada lubang bontot Osman.
Tanpa disedari, air mani Osman terpancut keluar buat kali kedua juga semasa Samad mencapai klimaksnya. Bersepah air mani Osman di atas tuala yang di alas di atas katil mereka.
Samad terus memeluk Osman dalam keadaan berdiri dan meramas-ramas dada dan puting Osman.
"Man.. terima kasih, ye. Aku sayang kau, Man," Samad berbisik sambil tercungap-cungap.
"Sama-sama, Mad. Aku sayang kau gak. Lubang aku untuk kau je, Mad," Osman berpaling lalu mencium Samad.
Konek Samad yang masih di lubang Osman, dicabut perlahan-lahan dan air mani Samad mengalir jatuh ke tuala yang di alas tadi.
"Kau dah pancut, Man? Nak aku pancutkan?" Samad bertanya.
"Dah, Mad. Kau pancut aku pun terpancut. Hehe. Padu betul kau hentak aku. Hehe. Sedap sangat aku rasa," Osman memuji Samad.
"Hehe... terima kasih, Man. Tak sangka kau suka," Samad terus mencium pipi dan bermanja dengan Osman.
"Terima kasih je? Hehe. Kene charge ni. Hehehe," Osman bermanja dengan Samad.
"Hehe meh aku bersihkan. Lain kali aku kasi lagi. Hehe. Kira bayar la ni. Kan? Hehe," Samad membalas lalu memimpin Osman ke bilik air.
Lubang bontot Osman ditahan dengan tangan Samad supaya air maninya tidak tertumpah ke lantai.
Mereka kemudiannya mandi dan Samad mencuci lubang Osman sehingga bersih. Seperti seorang isteri dan permaisuri Osman dilayan Samad, sememangnya gembira betul Osman bila dia dimanjakan Samad.
Selesai bersihkan lubang Osman, samad berdiri lalu memeluk Osman. Mereka berciuman di bawah shower, romantik seperti pasangan kekasih atau suami isteri yang berhoneymoon.
YOU ARE READING
Geng Suami Taman Nikmat
Fantasy[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan suami-suami di sebuah taman perumahan yang mempunyai rahsia tersurat dan tersirat yang hanya diketahui oleh kawan-kawan karib mereka