1ci bölüm💔

423 14 15
                                    

Taehyungdan 🐯

Bunu, bu şeyin olmasını düşünmek istemiyorum. Benimle yaaşamasa kabul edebilirim. Ama onsuz bir hayat yaşayamam. O giderse kesinlikle ölürüm. Ama biliyorum, kendime yalan söylüyorum. Beni terk edecek. Belki, şimdi değil. Peki ya yarın ya da sonraki günler? Eminim, çok yakında. Yorulacak ve arkasına bakmadan ellerimi bırakacak.

Boş yatağımıza oturdum. Her zamankinden daha soğuk hissettiriyor. Kış günlerinden daha soğuk. Hava soğuk, çünkü bu zamanlarda yaptığım sarılmalar çoktan gitmişti. Ve bu konuda hiçbir şey yapamam.

Herşeyi hatırlıyorum. İlk defa kalbim parçalara ayrılmıştı. bunun önünde durdum tek kelime etmeden evimize giren yabancı, sanki evin sahibiymiş gibi davranıyor. Onu göremiyorum ama nasıl konuştuğunu biliyorum. O başka bir şey.

"Taehyung değil mi?" diye sordu.

"E-evet. N-benden ne istiyorsun?"- Kekeledim.

"Pekala. Sorun sen değilsin. Jungkook benim Erkek arkadaşım" dedi hala sakin bir şekilde.

"J-jungkook nasıl ?"

"Bırak onu." dedi bir emir gibi.

"Ha?... Sen delisin. Ben onun erkek arkadaşıyım. Ve... Sen kimsin ki bana ne yapacağımı söylüyorsun?!"-

Bu kadın benim Kookie'mden mi bahsediyor? Yine de imkansız. Yanlış yapmış olabilir. Demek istediğim, Kookie'mle aynı isme sahip birçok insan var. Tae. Sakin ol...

"Öncelikle senin gibi bir kör onun için ne yapabilir söyle bana? Sen sadece bir geysin. Ben de bir kadınım. Onu daha iyi hissettirebilirim. Ve ona aile verebilirim, o asla senin gibi bir geyden  nasil hez alıb .Bu vaxta kimi inanamiyorum" -Ben kapının yanında dururken kadın yüzüme doğru dedi, bu kadının söylediği eseblerimi pozdu

"Bakın bayan. Sanırım yanlış kişiyle konuşuyorsun  . Ve, seni tanımıyorum bile."- | cevap verdim Şaşkın duygulardan kendimi toplamaya çalışıyorum.

"Ha!?" - sırıttı. O zamanlardan beri  senin  küçük bir orospu olduğunu biliyorumdum" Seni açıklığa  kavuşturmaq  istiyorum .Jungkook artık seni sevmiyor.Sadece sana sempati duyuyor.Bu yüzden hala seninle.Ama indide körsün deye aciyir sana Ona gore defol evdende jungkookun heyatinanda

"Peki ne diyorsun? E-sen?... Onun için mükemmel olan sen misin? Sen kim oluyorsun da benim evimdeyken  bana bir şeyler söylüyorsun?! Sen kim oluyorsun ben Kookiemin erek arkadaşiyam  Sadece Jungkook beni bu evden çıkarabilir ve senin kadın olduğunu biliyorum ama biliyor musun sen bu dünyadaki her kadın için büyük bir utançsın bir ilişkiyi mahvetmek ve beni ezmen kötü  hissettirmek seni daha iyi bir insan mı yapıyor?" - Kendimi çatlak gibi görünmemeye çalışarak söyledim.

Ondan sonra ayrıldı.ev çok sessizleşti. Kabuslar bırakacak türden bir sessizlik. Seni her an öldürebilecek türden bir sessizlik. Öfke, korku ve üzüntü gibi taşan duygulardan bedenimin titrediğini hissettim.

Şimdi saate bakıyorum. Saat zaten 23:30, biliyordum çünkü saati gece yarısına kadar 11:30'a ayarladım. Artık bittiğini ve geç olduğunu bilmek benim için. Kabul etmesi zor ama... Eve gelmeyecegni biliyorum ama... Umarım unutmamıştır. Bu gün değil.Bu gün bizim ücün nece önemli olduğunu.

Unutmadın  değil mi? Yani,bugün  bizim yıldönümümüz. Her weyi unutacağini soylemişdi amma asla yıldönümüzu unutmuyacağdi.her zaman hatırlayacaktır.

Ayağa kalkıp her şeyi temizlemeye çalışırken gözyaşlarım yüzümden aşağı akıyor. Bizim için yemek pişirdim, bu konuda bana yardım etmesi için arkadaşım Jimini  aradım. Ve daha fazla söz söylemeden itaat etti. Ve hayatımda olduğu için çok minnettarım. Ne zaman üzgün ve umutsuz olsam sığınabileceğim bir arkadaş. Ama öyle görünüyor ki, çabalarım işe yaramıyor. Tamamen unuttu. Ve belki de bu gece eve gelmiyecek. Yemek masasını temizlerken suyu yere döktüğümü tamamen unutmuştum. Hareket ettiğinde  yere yixildim  çünkü ıslak kısma bastım. Vücudum ağrıyor. Ayağa kalkmaya çalıştım ama başarısız oldum ve bu şekilde duyularımı kaybettim.
Bildiğim bir sonraki şey, odamda değildim. Ve sonra bir ses duydum.

"Teşekkürler doktor." - bu Jungkook'un sesi.

Sonunda eve geldi mi? Ev? Ama evde değiliz? Doktor mu dedi?

Şimdi onu hissettim. Gittikçe yaklaşıyor. Yanıma otururken tenini hissettim ve sıcaktı. Ama... Ama neden sessiz? Neden hiçbir şey yapmıyor? Şimdi korkudan titriyorum. Bu hissi sevmiyorum. Sesizlik eminin bir gün benim  sonum olacak.....

Tatatada nasil fic sevdinimzi yeni bölumu yaa ben cox üzüldum taeme yaaa ........

Neyse arkadaşlar yorum yapin bu ficide kaldırmaq istemiyorum sizin karşınıza coxx güzel ficle geliyorummmmmm

Oy verin yorum yapın...

İkinci Şans taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin