Jungkookdan
kendimi durduramıyorum Ben ondan kaçtım o da benden kaçıyor. İlk bakışta söyleyebilirim Ama çok yanlış hissettirdi. Yani... Neden böyle bir bok gibi hissettiğimi bilmiyorum. Onu umursamamalı ve endişelenmemeliydim. Ama neden kendimi suçlu hissediyorum? Suçlu Her zaman, onun ağladığını ve kırıldığını görüyorum. Belki de sadece kendi içimde biliyorum. O gözyaşlarının sebebinin ben olduğumu ya da en azından onun bu kadar incinmesinin sebeplerinden biri olduğumu.
Bu gece onunla konuşacağım. Her şeyi bilmeye çalışacağım. Deneyeceğim... Gerçekten ne hissettiğini bilmek için. Son kez deneyeceğim, iyi bir erkek arkadaş ya da en azından bir arkadaş olacağım. Sadece bu doğru, değil mi?
"Jungkook..."- dedi alçak bir sesle, hala karanlık gökyüzüne bakarken. Gözleri parlıyor, gözlerinin içi bir yıldız gibi görünüyor.
"Hmmh?" -Kötü ya da ilgisiz görünmek istemeyerek sadece cevap verdim.
Bu iki haftadan sonra, arkana bakmadan beni terk etmeni istiyorum. Demek istediğim... Gitmeni istiyorum, sanki hiç hayatının bir parçası olmamışım gibi. Sanki hayatıma yeni girib Bana çarptı ama sadece bir yabancı olduğun ortaya çıktı. 2 hafta sonra seni bir daha görmek istemiyorum. Oh hayır. Sadece 8 gün kaldı değil mi? (bana baktı ve gülümsemeye çalıştı) Zaman çok geçiyor dedi
Sadece nedenini biliyordum. Çünkü kendi sözlerinden çok incinmiştir. Ama neden?! Neden bir şey söylemiyor, beni durdurmuyor . Neden onunla kalmam için bana yalvarmıyor? O gerçekten bu kadar aptal mı? O sadece kendine zarar veriyor. Gerçekten söylemek istediği kelimeleri neden söyleyemiyordu? İyi olmadığı halde neden iyiymiş gibi davranmak zorunda?
"Tamam asla arkama bakmayacağım. Ve ayrıldıktan sonra tanıştığımızda sana bir yabancı gibi davranacağım. Eğer seni mutlu eden buysa. Eh benim için bir sorun yok. Aslında benim için iyi bir fikir."- Gözlerindeki hüznün izini sürmeye çalışarak karşılık verdim.
Yalancı! Gerçekten ne istiyorsun? Bir kere olsun, ona karşı dürüst olamaz mısın?! Bir kez olsun, ona zarar veremez misin?!
"Peki...(Dudaklarını ısırır) İyi o zaman."-bana doğru gülümsedi. Bu sefer saf bir gülümseme. Artık incinmedi.
Şaşkın kaldım. Yani, bir süre önce gözlerindeki hüznü gördüğümde nasıl tamamen iyiymiş gibi davranabiliyor? Duygularını ve hislerini nasıl bu kadar hızlı değiştirebilir?
"O zaman güzel böylece aramızda bir sorun olmaz. Ayrılmamız, o zaman daha iyi bir son ve başlangıç olur."
Yalan...
"Evet. Ben de o günü sabırsızlıkla bekliyorum. Ben... Şey... Ben içeri gireceğim. Uykum geldi."
"O zaman sana yardım edeceğim."- Ona teklif ettim. Ancak bana izin vermedi.
"Adımları zaten saydım. Benim için endişelenmene gerek yok... Artık." - son söz daha çok bir fısıltıydı. Ama net bir şekilde duydum.
O zaman gerçekten devam etmek istiyor. Yine de benim için iyi bir şey bu şekilde, ayrıldığımızda hiç suçluluk hissetmeyeceğim. Bu ayrılığı o kadar çok istiyor, benim istediğim gibi.
"İyi geceler..." dedi en sonunda sırtını benden çevirdiğinde.
"İyi geceler... Taehyung."- Kalbim göğsümün içinde sıkışıyormuş gibi hissediyorum. Neden bilmiyorum belki de sadece iklim yüzündendir. Artık Daegu'dayız. Hava taze ve her şey canlandırıcı görünüyor. Soğuk hava ve karanlık gökyüzü.
Sadece, tam şu anda kalp atışımın patladığını hissediyorum.
Eve girdiğimde yemek odasının köşesinde hala uyanık ve hala gizlice ağlayan Tatay'ı gördüm. Yönüne gittim ve yanına oturdum. Önce irkildi. Ama sonra yanında oturanın ben olduğumu anlayınca gözyaşlarını sildi.Aramızda uzun bir duraksama ve sessizlik oldu.Sanki zihnindeki düşünceleri bulup biriktiriyor.
"Oğlum... Biliyorum sen ve Tae-Tae arasında bir şeyler ters gidiyor. Bu gerçekten ikinizin de sonu mu? Her şey bir hiçe dönmeden önce bunun hakkında konuşup diğer her şeyi düzeltemez misiniz?"- şimdi bana bakıyor, o bakışla beni ikna etmeye çalışıyor.
"Ama... Ama, acı zaten çok derin. Taehyung-ah, zaten çok fazla acı çekmişti benden dolayı. Ve...(iç çekiyorum) 8 gün sonra ayrılacağız. Bunun olmasını engellememin bir yolu yok. Ondan ayrılmak benim kararım. O... Ayrılığı kabul etti, ancak onunla 2 hafta kalırsam."
Acıyı kalbimin içinde hissedebiliyorum bu tür şeyleri hissetmenin neden ve ne işe yaradığını gerçekten bilmiyorum. Mutlu olmalıyım çünkü sonunda kendimi suçlu hissetmeden tekrar sevebilirim. Ama neden kalbim bana tam tersini söylüyor?
Uzun sessizlikten sonra. Sessizliği Tatay bozdu. Şimdi önümde duruyor.
"Birbirinize olan sevginize şahit olduk. Biliyorum sadece bir hafta. Ama ikinizin de birbirinizi gerçekten ne kadar sevdiğinizi hissettik. Sizden daha ne kadar var? 7 yıldır birliktesiniz. Yine de birbirinize olan sevginizden şüphe ediyorsunuz."
"Hayır...(aşağıya baktım) Yani şüphem yok. Sadece o kadar uzun yıllar sonra. Belki de bıktık birbirimizden. Eskiden gördüğümüz ve hissettiğimiz aşk gözle görülür bir şekilde ,artık görünmez hale geldi.Ve... Ve bence birbirimize çok fazla acı vermeden önce birbirimizi bırakmamız ikimiz için de daha iyi olacak."
"Dinle oğlum. Noraya bir sürü kavga etdik . Bizi bir arada tutan ne biliyor musun?... Sadece aşk değil. Ama birbirimize birlikte büyüdük ve birbirimizin bir parçası olduk. O benim kalbimde yaşıyor, ben de. Henüz fark etmemiş olabilirsin ama seninle ilk tanıştığımızda. Kendimizi sizde gördük. Ama senin böyle ayrıldığını görmek benim de kalbimi kırıyor. Benim için bir oğul gibisin. Ben de sana yardım etmek istiyorum... (Omzuma dokundu, ellerini üzerime koydu) Sence artık seni sevmiyorsa bunları yapar mı? Ayrılmayı neden kabul etti? Sence artık seninle mutlu olmadığı için mi? Ve sen madem gerçekten ondan, onu sevmekten bıktınsa neden onun için bu şeyi yapıyorsunuz? hepsi bir cevap değil mi sorularına? Birlikte olmanız yeterli değil mi?"
"Ne demek istiyorsun Tatay?" şimdi daha çok merak ediyorum. Ne demeye çalıştığını gerçekten anlamıyorum.
"Umarım ayrıldığınız günden önce birbirinizi ne kadar çok sevdiğinizi anlarsınız. Sırf sevgilisini mutlu görmek için ondan vazgeçmeye razı olan, gerçek aşkı sahte aşktan karıştıran sen. Jungkook, hayatında sahip olabileceğin en önemli serveti bırakma.Sonu gelmeden pişman olma.Çünkü pişmanlık bilmeden hata yapanlar içindir.Ve pişmanlık asla önce gelmez... (Son bir kez tıkladıktan sonra bana sırtını döndü.) Ben uyumaya gidiyorum ayrıca bunu bir düşün iyi uykular."- dedi odasina doğru yürürken.
Nasiliydi bölüm oy verin yorum yapın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans taekook
RomanceTaehyung, Jungkook'un 7 yıllık erkek arkadaşıdır. Taehyung bir kaza sonucu kör oldu. Arabayla eve gidiyorlardı ki bir kaza geçirdiler. Taehyung kör olurken Jungkook uzun bir komaya girdi. 7 yıl sonra Jungkook, ilişkilerinden bıktı ve ardından süpers...