12ci bölüm

126 5 11
                                    

Jungkookdan

Otel odamıza girdiğimizde Jennie elbisesini değiştirmek için içeri girdi. Muhtemelen yine arkadaşlarıyla buluşacak. Anlamıyorum bütün zamanını benimle geçirirdi. Ama aniden değişti. Benimle bir sorunu mu var? Yatak odasından çıkarken ellerini  sıkıca tuttum.

"Siktir! senin derdin ne ha? delirdin mi? canımı yakıyorsun."

"Belki evet delirmiş olabilirim senin yüzünden. Tamamen farklıymışsın gibi davranıyorsun."
Senin sorunun ne Jennie? Sen... düğün ve partileri seviyorsun değil mi? Sana istediğini zaten verdim. Sana kardeşinin düğününde eşlik ettim. Ve şimdi ne olacak? Beni şöyle bırakıyorsun... Bana verdiğin sözü unuttun mu? Bana söz verdin Jennie! Bana söz verdin. Tüm zamanını benim için geçirirdin. Benimle ilgilenecekdin..."

Aniden hafıza flaşları oluştu.💫

"Düğünleri gerçekten çok seviyorum..."

"Ailem düzgün bir evlilik yapmamıştı, düzgün bir düğün töreni yapmamışlardı. O yüzden mükemmel bir düğün olsun istiyorum."

Bir sonraki sahne, onun yanında duruyordum. Ona sarıldım. Omzunda hıçkırarak ağlarken. Gömleği çoktan gözyaşlarımla sırılsıklam olmuştu ama kollarında ağlamama izin verdi.

"Söz veriyorum. Seni asla bırakmayacağım. Yaşlanıp yorulsak bile. Sana söz veriyorum, her zaman yanında olacağım. Her zaman..."- dedi yüzümü okşayarak.

"Ama ya başka birini bulursan? Ya arkadaşların ya da ailen artık yanımda olmana izin vermezse? Peki hâlâ kalıyor musun?"

"Kookie... Çok tatlısın. (Kutu gibi gülümseyerek gülümser) Ben zaten gerçek aşkımı buldum. Ve şimdi önümde, sevimli görünmeye çalışıyor. Her zaman yanında olacağım kookie. Çünkü sen benim en iyi arkadaşımsın ve  ailemsin. O yüzden dramatik kral olmayı bırak. Tamamı? Seni asla bırakmayacağım." -sonra beni hararetli ve tutkulu bir öpücüğün içine çekti.

Jennie yüzüme tekrar bağırdığında kendime geldim.

"Sen delisin!!! Sana hiçbir şey söylemedim ya da söz vermedim. Ve ben sana bakacak annen değilim. Nesin sen? Bebek mi?! Beni bırakabilir misin?(Ona izin verdim) elleri serbest) Biliyor musun Jungkook. Artık senden zevk almıyorum. Bence sen delisin. Beni başka biriyle karıştırıyorsun ve bu hoşuma gitmiyor. Sanırım... Önce ara versek daha iyi olur." -Bu sözleri söyledikten sonra.

Yine yalnızdım. Şey, şu anda Jennie'yi düşünmüyorum. Her şeyi hatırlamaya çalışıyorum. Anılarımı toplamaya çalışıyorum. Bence Jennie haklı. Onu başkasıyla karıştırdım. Saate baktığımda, bir zaman makinesi gibi. Yavaş yavaş tüm anılarımız aklıma geldi.

Nasıl böyle bir pislik olabilirim?! Diğer her şeyi nasıl unutabilirim? Gerçekten kime aşık olduğumu nasıl unutabilirim? Pislik!
Piç kurusu! Sırf kör olduğu için gerçekten sevdiğin insanı incittin. Taehyung senin her şeyin değil mi? Nasıl unutursun?! Hepsi Taehyung ve her zaman Taehyung olarak kalacak. Bunu hatırlamayacak kadar aptalım, o benim ilk aşkım. O benim her şeyim, ışığım, hayatım ve umudum. Onu nasıl incitebilirim?!

Kendimi düzelttikten ve sonunda anıları biriktirdikten sonra. Otoparka koştum. Arabamı son hızıyla sürdüm. artık umurumda değil Trafik kuralları umurumda değil. Şu an benim için önemli olan Taehyung'u görmekti. Onu görmek ve kalmasını sağlamak için. Özür dilemek ve onunla yeniden birlikte olmak istiyorum.

Arabayı çok hızlı sürüyordum. Arabayı ne kadar hızlı kullandığımı bilmiyorum  sonunda gerçeği gördüm. Gerçek şu ki, o benim için tek kişi.

"Lütfen Tae... Lütfen, beni bekle. Lütfen hemen gitme. Lütfen..." - şimdi gözyaşlarım yüzümden aşağı akıyor.

Sonra aniden, diğer arabaya çarptım. Vücudumun zayıfladığını ve ağırlaştığını hissettiğimde her şey siyaha döndü. İşleri yoluna koymam için bana bir şans daha ver.

"Tamam! Açık!!! Bir! İki! Üç!..."

Bunlar daha önce duyduğum sözler, her şey karardı.

Sonra... Rüyamda sesini duydum.

"Lütfen Jungkook... Hayatta olmalısın. Hayatta olmalısın, çünkü sensiz kesinlikle öleceğim."- dedi ellerimde ağlarken. Gözyaşlarını ellerimde hissedebiliyorum.

"Seni uyandırmak için her şeyi yapacağım.

Ölecek miyim? Lütfen şimdi olmasın. Taehyung'u görmem gerek. Ondan özür dilemem gerekiyor. Şimdi olmaz, lütfen. Bana bir şans daha ver lütfen.

"Bana bakacaksın değil mi? Bir gün uyandığında kör bir adama dönüşsem bile. Beni yine seveceksin değil mi? Beni bırakmayacaksın değil mi?"

Rüyalarım arasında söylediği son sözler bunlardı ,gözlerimi açtım. Zaten beyaz bir odadaydım. Gözyaşlarımın yüzümden aşağı aktığını hissettim.

Uyurken ağlıyor muyum?  O zaman sadece bir rüya mı?... Geçmiş hafızamın bir parçası mı? Taehyung'un kör olmasına neden olan önceki kaza? Ama neden bu sözleri söylüyor? şimdi kafam karıştı

Daha sonra doktor odaya girdi.Oda bana tanıdık geliyor. Çünkü daha önce ameliyatımı yapan doktor o. Taehyung ve ben bir kaza geçirdiğimizde o doktordur. Doktor Jung Hoseok.

Kalp nabzımı kontrol etti. Sonra tansiyonum. Bunları yaptıktan sonra gözlerimin içine baktı. Sanki zihninde bir şeyler düşünmeye çalışıyor.

Nasiliydi arkadaşlar yeni bölüm inanın nasil sonu getireceyem bilmiyorum .bir yandan angst elemek isteyirem bir yandan taekookumu kötü sonla bitirmek istemiyorumm..

Oy verin yorum yapın 🥺

İkinci Şans taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin