6cı bölüm 🥰

138 6 1
                                    

Jungkookdan 😬

Bu sabah ona 'şimdi nereye gitmek istersin?' diye sordum ama cevap vermedi. Gözleri kırmızıydı. Biliyorum, çünkü çok ağlıyor. Ama asla kimseye  nasıl hissettiğinden bahsetmez.

"O zaman Bighit Üniversitesi'ne gitmek ister misin?"- diye sordum sadece.

Yüzünü inceledim şok olmuş görünüyor. Yoksa bunu söylediğimi hiç düşünmedi mi? Sanırım. Bighit'i çok özledim. O zamandan bu yana yıllar geçti. Ne de olsa, ikimizin de üniversitesi. Ben işletme reklamcılığı okuyorum, o ise sanat ve fotoğrafçılık. Düşündükten sonra başını sallar.

Bir an kalbimin attığını hissettim. Aslında benimle gelmesini beklemiyordum ,onunla birlikte olmak istemediğimden değil. Ama benimle yakın olmak istemiyormuş gibi hissettim. Belki de benden gerçekten nefret ediyordur.

"Geldik." - dedim ona kapıyı açarken.

Beyaz bir Polo ve dar bir kot pantolon giyiyor. Ve bu yüzden bir idol gibi görünüyordu. Bu nedenle öğrencilerin gözü onun üzerindedir. Görmediği için bilemedi. Ama bakışlarını görmezden gelip elini sıkıca tuttum.

Sanki ne yaptığımı anlamış gibi bana baktı.
 
"Ne? Ben sadece sana yol gösteriyorum tamam mı? Sakıncası yoksa."- dedim masumca  elini tutarken.

Hiçbir şey söylemedi, sadece elini tutmama izin verdi. Uzun bir yürüyüşün ardından tiyatro salonuna geldik. Hareket ettiği yer orası.

Geçmişe dönüş:💫

"Rony birlikte olamayız. Bunu çok iyi biliyordun. Ben sadece basit bir kızım. Kolaylıkla benim yerime geçebilecek birini bulabilirsin. Ve sen... Sen bana, benim dünyama uymuyorsun." ."- Rony'den (yani  Yoongi) arkasını dönerken hala rolünde söyledi.
"Ama başka bir şeye karar vermeden , Önce onu duymaya çalış."- dedi Rony.

"Ne diyorsun Rony?" -sonra Rony ile yüzleşmek için sırtını döndü. Ama çok az şey biliyordu. Rony, çoktan gitti. Ve onun yerine ben onun yerine geçtim. Ve beni ilk gördüğünde çok şaşırmıştı. Çenesi düştü. Ve şimdiden panikliyor.

"Taehyung-ah... Mianhe. Asla öyle demek istemedim. Lütfen... Önce beni duymaya çalış."- Ellerini tutup okşayarak onu sakinleştirmeye çalışarak söyledim.

"B-bunu neden yapıyorsun?"-neler olduğunu anlayarak sordu.
Kendimi aptal gibi hissettim. Biliyorum, bizi izleyen çok insan var. Ama işte buradayım, Onun önünde duruyorum , Onu  kazanmaya çalışıyorum.

"Çünkü seni seviyorum...(sessizlik) seninle daha önce konuştuğumda aklımı kaçırmıştım. Çok korkmuştum. Yani, sanırım sana uymuyorum. Sen Kim Taehyung  ve... Ben sadece Jeon Jungkook'um. Sen benim için gökyüzü gibisin ve ben sadece toprağım seni elde etmeye çalışmak imkansız. Ama... Ama fark ettim ki, seni çok seviyorum çok  seni kaybetmeyi göze alamam.Seni sevdiğim için hapse girebilseydim o zaman seve seve içeri girerim. Çünkü, artık gitmene izin vermeyeceğim lütfen gitme."- Gözyaşlarım yüzümden aşağı akarken gözlerimin ıslandığını hissettim.

İndiki zaman ✨

Tam olarak ne olmuştu? Neden bu hale geldik? Sana neden bu kadar acı çektirdim.? Bana her şeyi verdin ama ben seni çok incittim. Üzgünüm ama biliyorum, artık çok geç. Acı zaten görünür  artık onu silmek için hiçbir şey yapamıyorum.

Taehyungdan🥰

Burası... Bağışlanmak için yalvardığı yer. Muhtemelen ayrılmamız gerektiğini söylediğin için şuan cox üzgün  belkide . Çünkü biliyorum, Eski Jungkookum asla beni bu şekilde incitmek istemezdi.Benim sevdiyim beni seven bir kokiem beni boyle incitemezdi.

Beni bu halde görse benden daha çok ağlayacaktı. Çünkü, eskiden sevdiğim Jungkook beni asla incitmek istemezdi

Geçmişe dönüş:💫

"Lütfen... Yalvarırım, beni bırakma." - Bana sımsıkı sarılırken hıçkıra hıçkıra ağlıyor.

Ona saf bir hayranlıkla baktım. O geyik gözleri, o tavşan gülümsemesi ve onunla ilgili her şey. . O benim her şeyim. Sarılmayı bırakdı.. Ve gözlerimin içine baktı.

"Gideceğimi kim söyledi? Jeon Jungkook, güvensizliklerin ne olursa olsun ve ne kadar büyük olursa olsun seni o kadar çok seviyorum ki, seni bırakmıyacağım seni aptal." hala kızgınım

Tek kelime etmedi. Bunun yerine dudaklarımızı derin ve tutkulu bir öpücükle birleştirerek aramızdaki mesafeyi kapattı.

Sonra insanların ellerini çırptığını duydum. Ve sonra, yeni fark ettim. Hala tiyatro odasındayık.

"Seni pabo! Neden oyunumuzu mahvettin?" -dedim kızgın görünmeye çalışarak

"Çünkü istiyorum. Aslında tam zamanı. Böylece kimse sana yaklaşmaya cesaret edemez. Artık kime ait olduğunu biliyorlar." sarıldık.

"Jeon Jungkook, gerçekten sana aşık oluyorum." - neredeyse fısıldayarak söyledim.

"Endişelenme çünkü ben sana çoktan aşık oldum. Kalbimi kilitledin ve sadece sen açabilirsin."- diye mırıldandı.

Ona sadece gülümsüyorum. Henüz çok sevimli olan bu  adamı seviyorum. Onu tüm kalbimle seviyorum.


Ybnin sonu nasil buldunuz ybölümü sevdinizmi

Oy ve yorum yapinnnnnnn

İkinci Şans taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin