Jungkookdan 😒
Eve yeni geldim. Jennie beni onunla yatmağımı istedi . Ama sonra saat 1:15'i geçiyordu sonra bir şey hatırladım. Nasıl unutabilirim?! Bu bizim yıldönümümüz. Biliyorum, artık ona aşık değilim. Onunla hissettiğim sıcak sevgiyi artık hissetmiyorum. Ama biz hala beraberiz. Onunla olmalıydım. Yıldönümümüzü kutlamak istediğim için değil. Ama ona en kısa zamanda söylemeliyim. Yapılması gereken şey bu. Sonuçta, artık yalan söylemek istemiyorum. Böyle davranılmayacak kadar nazik birisi o.
Eve girdiğimde beni bir sessizlik kapladı.Onu incitebilirdim yada , onu koruyabilirim. Onun yanında kaldığım sürece. Ama yanlış görünüyor. Ondan uzak durmalıydım. Çukur derinleşmeden önce. Ve bu kadar incinmeden önce. Onunla ayrılacağım. Daha iyisi için.
Uyandı ve doktorla konuştuktan sonra. yanına oturdum Kendimi ikna etmeye ve her düşünceyi toplamaya çalışıyorum.
Derin bir iç çektim. Yüzünün nasıl gergin olduğunu gördüm. biliyor muydu? Yaralı mı?
"Taehyung-ah..." dedim kısık bir sesle.
"Hmmh?" - diye yanıtladı. Güçlü ve iyi görünmeye çalışıyorum.
"7 yıl oldu. (Tekrar iç çektim). Üzgünüm, 7. yıldönümümüzde sana hediyye veremedim."- Aklımda doğru kelimeleri ararken mırıldandım.
"Özür dilemene gerek yok. Biliyorum, sadece işinle meşgulsün." - dedi sahte bir gülümsemeyle. Ne zaman yalan söylediğini çok iyi biliyorum.
"İşten değil ama. (Kestim ve biliyorum. Şaşkın ifadesini görünce içimden kendime küfrediyordum) Demek istediğim...(Yüzüne baktım) Ayrılalım. "
Ağzımdan nasıl bu kadar kolay çıktı bilmiyorum. Artık onu gerçekten sevmediğim için mi? Veya... Artık onu incitmek ve ona yalan söylemek istemediğim için mi?
Sessizlik...
Sessizlik...
Uzaklara baktı. Sanki beni görüyor. Ama yüzünde herhangi bir aşırı duygu göremiyorum. Ne dediğimi duydu mu? Veya. Doğru anlamamış mıydı?
"Taehyung. Ayrılmalıyız dedim. Senden ayrılıyorum Taeh..."- Konuşmaya başladığında sözüm kesildi.
"Biliyorum. (Yüzü hâlâ duygusuz)"
O biliyordu?! Nasıl? Ne zaman? Ve neden? Demek istediğim, neden bu kadar sakin?O zaman benimle aynı şeyi mi düşünüyor?
"Bu zamanın geleceğini biliyordum. (İç çekti) Biliyordum , benden bir gün bıkacağını , yakında beni terk edecekini ( Gülümsedi, artık sahte değil incinmiş bir gülümseme) Onu gerçekten seviyor musun?"- diye sordu hala gözleri duvara odaklanmış halde.
Nutkum tutuldu. Bir kadına aşık olduğumu biliyor muydu?
"Ben... Ah... Evet. Ve o da beni seviyor." -yine kendime lanet okudum. Bunu yüksek sesle nasıl söyleyebilirim?
Çok incinmiş görünüyordu. Onun gözleri. Görünüşe göre, şu anda milyonlarca duyguyu saklıyor. Ama neden ağlamıyor. "Biliyorum... Çok doğru. Sen ilgilenecek ve zaman harcayacağın birini değil, seninle ilgilenebilecek birini bulmak senin için doğru ben aciz biriyim."" dedi
Bu sözleri kendine nasıl söyleyebilirdi?
"Senin adına sevindim, o zaman... (İç çekti) Ama biz ayrılmadan önce. Acaba... 2 hafta daha birlikte olabilir miyiz?"
Neden? Niye? 2 haftanın anlamı nedir? Gerçekten 2 hafta daha acı çekmek istiyor muydu? Taehyung, deli misin?
"Ben... ben sadece ayrılmadan önce seni tamamen unutmak istiyorum. O yerlere gitmek istiyorum. Bizim ilk buluşduğumuz o yerlere.
Hala birbirimize aşık olduğumuz zamanlar. O yerlere geri dönmek istiyorum. Artık göremiyorum, bu yüzden seninle son kez orada olmak istiyorum."
"Ya ondan sonra?"- dedim merakla.
"Senden mutlu bir şekilde ayrılacağım. Artık seni rahatsız etmeyeceğim. Ve bizle ilgili her şeyi unutacağım. Yoluma devam edeceğim. Anlaştık mı o zaman?"-gözlerimin içine bakarak bana sordu .
O gözlerin içinde onun ne kadar incinmiş olduğunu gördüğüm halde nasıl incinmemiş gibi davranabilir. Ama belki de haklıdır. Bencil olmamalıyım. Ne de olsa önceden iyi arkadaştık ve sevgiliydik. Bu yüzden belki de onun bu son arzusunu yerine getirmeliyem Son bir kez...
Kendimi ikna ettim. Bu kadar.
"Tamam."
O kutu şeklindeki gülümsemesiyle tekrar gülümsedi. Gerçekten mutlu mu? Sırf kabul ettim diye, şimdi bu kadar mutlu mu? Onu gerçekten anlamıyorum. Pekala, bunu sadece bunca zamanin borcu olduğu icin yapıyorum. Ne fazla ne eksik.
Lannnnn eseb oldum lan bu fice yaaaa. Bütün sinirlerimi pozdu yarali kuwum tatem yaa seni kalbimde gizlerimmm yaa bu fici yazarken cox agladim yaaa🥺🥺
Neyse yb nasiliydi beyendinizmi oy verin yorum yapın yapinnnnn gerçekten bu güzelim fici kaldirmaq istemiyorum... Arkadaşlar bir el atalım tik tokda tanitaq bu fici neyse ben kaçtım 🐥🦄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans taekook
RomanceTaehyung, Jungkook'un 7 yıllık erkek arkadaşıdır. Taehyung bir kaza sonucu kör oldu. Arabayla eve gidiyorlardı ki bir kaza geçirdiler. Taehyung kör olurken Jungkook uzun bir komaya girdi. 7 yıl sonra Jungkook, ilişkilerinden bıktı ve ardından süpers...