7bölüm

116 5 0
                                    

Taehyungdan🐣

Bu sefer 8ci günümüz . Yaşlıları ziyaret etmeye gidiyoruz. Daha önce oraya gitmiştik. Üniversiteden mezun olduktan sonra tatile gittik ama arabamız bozulduğu için yaşlılar evine gittik.

Nora ve Terry Tatang ile işte böyle tanışıyoruz. Hepsi zaten kaç yıldır Kore'de yaşayan Filipinliler. Tatang ve Aling Nora altın çift. Bu sırada Terry, Nora'nın kız kardeşiyle birliktedir. 20'li yaşlarından beri Kore'deler çünkü Tatang yarı Koreli ve Aling Nora yarı Japon. 22 yaşına geldiklerinde çift oldular. Ve şimdi, aling Nora ondan 8 yaş büyük ,Tatang ama yine de genç bir çift gibi tatlılar.

Arabadan indiğimizde köpekleri Yeontan yanıma geldi. Yüzümü yaladı beni çok özlemişt. Sonra küçük evden Bay Tatang çıktı. Gerçek adı Tan Park'tır. Adımı seslendi ve bana doğru koştu.

"Buraya geri gelmene çok sevindim. Nana Nora, seni gördüğüne çok sevinecek Bekle, Jungkook nerede?"- dedi bölgeyi aramaya çalışırken.

"Aa?... Ah. Hâlâ arabanın içinde. Tatay, nanay nerede?"- diye sordum tereddüt etmeden. Biz onların çocuklarıyız, onlara öyle dememiz gerektiğini söylediler.

"O... O yatağında." -sesi çatlamıştı. "Geçtiğimiz günlerde hastalandı. Ve vücudu zayıflıyor. Şey, sanırım artık yaşlandığ biz.

"Tatay... Ben... Nanay'ı görmek istiyorum."

"Evet. Hadi. İçeri girelim." - beni içeri yönlendirmek için ellerimi tutarak dedi.

Kapıdan içeri girdiğimde kalbimin parçalara ayrıldığını hissettim. Sesi boğuk cıxdı adımı söylemeye çalıştı, ama görünüşe göre bir fısıltıdan farksizdı

"Nanay... Seni çok özledim, çok üzgünüm. Bir daha yanına gelemedim."- diye haykırdım.

"Sus... Ağlama . Bu senin suçun değil. Ben de seni çok özledim. Ve... Neden ziyaret edemediğini biliyorum. İki yıl önce bir kaza geçirdin. Senin burada olman Benim için yine bir sürpriz. Ölmeden önce bu benim için en büyük hediye."- dedi üzgün bir şekilde ama sesi yine de rahatlatıcıydı.

"Özür dilerim... daha önce gelmeliydim Üzgünüm." - Ağlarken aklımdan çıkan tek kelime buydu.

"Nanay, üzgünüm. Geç kaldık." - Jungkook seslendi.

"Gel buraya."- dedi. Tek duyabildiğim Jungkook ya da Tatay'dan gelen hıçkırıklardı.

Sonra ellerimi tuttu. Başka bir el benimkine yerleştirildiğinde şaşırdım.

"Siz ikiniz birbirinizin kaderisiniz. Birbirinizden asla vazgeçmemelisiniz. Jungkook, bana her zaman Taehyung'a göz kulak olacağına söz ver? Ve Taehyungu asla bırakmayacağına söz ver."

Bu sözleri duymak. Kalbim bir kez daha küçük parçalara ayrıldı. Ama sadece bu sözleri duymak bana çok fazla acı veriyor. Sözlerinin gerçekleşmesini ne kadar çok isterdim Ama biliyorum ki bu asla olmayacak.

Vazgeçmedim ama uzun süre tek başıma mücadele etmek ölü bir ilişki öylece sürmez. Jungkook 2 hafta sonra benimle bir daha asla ilgilenmek istemeyecek. Harika bir yabancıya dönüşeceğiz. Ne fazla ne eksik ,nasıl savaşmak istesem de bırakmamak istesem de biliyorum artık bunun bir faydası yok. Çünkü Jungkook çoktan karar vermişti.

Yük olmak istemiyorum.
Başka bir söz söylemeden, sarılırken ağlamaya başladim .

Nanay Noraya belki de hissettiğim çok fazla üzüntü yüzündendir.

Sonra sırtımı okşuyor. Bir anne gibi bana her şeyin iyi olacağına dair güvence veriyor. Bu her şey yoluna girecek. Ama biliyorum kalbimin derinliklerinde. Hiçbir şeyin normal olmayacağını çok iyi biliyordum.

Bankta oturub bahçede rahatlamaya ve huzur bulmaya çalışıyordum O sırada Jungkook gelip yanıma oturdu.

"Bu gece burada kalmayı planlıyor musun?" diye sordu birdenbire.

Ne? Kalmak istemiyormu Belki de sadece rahatsız hissediyordur.

"Kalacağım ama istemiyorsan Önce sen gidebilirsin. Beni alması için Jimine zeng edib deyerem . Her neyse, bana eşlik ettiğin için teşekkür ederim. Gerçekten... gitmek istiyorsan gidebilirsin ..."

Bana sıkıca sarılınca sustum.

Jungkook ne yapıyorsun? Bunu neden yapıyorsun? Şimdi ne yapmayı planlıyorsun? Beni kendine yeniden aşık etmeye mi çalışıyorsun?

"Özür dilerim. (sarılmayı kestikten sonra söyledi) Seni rahatsız etmek istemedim. Ben sadece... Mutluyum bu güzel yeri hatırlatdiğı icin teşekkürler . Bana hatırlattığın için teşekkür ederim. ""

Bana sımsıkı sarıldığında kalbim nasıl da atıyordu. Nasıl o kadar hızlı atıyor ki , sadece onun için tasarlanmış. Kalbim sadece ve sadece onun yüzünden atıyor.

Burada garip olan sadece benim. Ondan sonra uzağa baktım. Zaten gece vakti, eminim yıldızlar karanlık gökyüzünde pırıl pırıl parlıyor.

"Bu gece gökyüzü sakin. Yıldızlar tıpkı buraya ilk geldiğimizdeki gibi parlıyor."
Hatırladı! İşte yine buradayım. O geceyle ilgili özel bir şey yok şaşırmamalıyım aslında tamamı yalan olan hikayeler uydurabilir. Çünkü göremiyorum.

Onu ve sözlerini görmezden geldim. Yine de mutlu olmamalıyım. Hatırladı ya da belki başka biriyle başka bir geceyi hatırladı. Belki de sadece anılarını karıştırmıştı. Burada geçirdiğimiz ilk geceyi hala hatırlaması imkansız. Gökyüzü gibi mi? Bu çok imkansız. Jungkook, en çok hayran olduğu şeylere bakan türden bir adam. İşi parası ve hayalleri gibi.
O kadar üzücü ki.Onun hayallerinin bir parcasi olmamak . Sadece onun eski sevgilisiydim.


Nasiliydi bölüm sevdinizmi?

İkinci Şans taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin