10cu bölüm

121 6 3
                                    

Taehyungdan🐯

Çok fazla acı çekiyorum. Göğsümün içindeki çok fazla duygudan kalbimin sıkıştığını hissedebiliyorum. Ama gitmesine izin veremem. Hala arabanın içindeyiz. Eve sürüyor.

Eve vardığımızda beni hızla evin içine girdim. O da  ayrıldı.

Kendimi işe yaramaz, cansız hissediyorum.

Gerçekten yeterli değil miyim? Gerçekten kalbinin içinde benim yerimi aldı mı?  aklımdan geçen sorular bunlar.

Biliyorum, bu acıyı hissetmemeliydim. Çok fazla acı çektim. Biliyorum ki, kalbim yakında pes edecekti. Aklım o zaman tüm anılarımızı hatırlamaktan vazgeçecek. Bu anıları ne kadar saklamak istesem de, benden habersiz tamamen solup gidecekti. Umarım... Bu aşk ölmez. Akıl unutsa da bu kalbin temiz kalmasını dilerim. Tek dileğim bu.

5 saat ağladıktan sonra Jimin'den bir telefon aldım. Cevaplamaya karar verdim.

"Seni pislik! Bugünün hangi gün olduğunu biliyor musun?"- diye bağırdı.

"Ö-üzgünüm. Bugün önemli bir şey mi var? Bir olay mı var?"- | yumuşak sesimle sordum.

Bugün neyin önemli olduğunu düşünmeye çalışıyorum ki ,en iyi arkadaşım bu kadar deli olub.

"Yaah! Bana Seokjin hyung'un düğününe katılmayacağını söyleme? Seni almağa   geliyorum."

"Bugun -düğün mü var?!" diye patladım.

"Yah! Taehyung-ssi. Rol yapma ya da yalan söyleme. Bugünün hangi gün olduğunu bildiğini biliyorum. Kendi kardeşinin düğün gününü hatırlamaman imkansız. Şaka  yapıyorsun değil mi? Bugünkü etkinliyi unutamazsın  ?  Değil mi?" - diye sordu ama sesi endişeli geliyordu.

Hayır! olamaz! Şimdi değil. Lütfen!!! Daha fazla anı biriktirmeliyim. Şimdi değil!!!

Panikliyorum dizlerim zayıfladı. Jimin'e cevap vermek için dudaklarımı kıpırdatamıyorum bile. Aramayı yeni bitirdim. Biliyorum, Jimin şu an çok endişeli. Ben de öyle. Bu düğünü planlıyordum. Yine de, onu böyle unuttum? Mümkün mü? Yani, onu böyle nasıl unutabilirim? Nutkum tutuldu. Ya unuttuğum bir sonraki şey, sadece önemli bir olay ya da toplantı değilse. Ama  Jungkookla anılarımı? Yedi yılımızı? Anılarımıda hatirlamazsam nasıl yaşaya bilerem.

Kıyafetlerimi almak üzereyken kapı çaldı hızlıca açtım.Jimin çok  Endişenmişdi . Beni takım elbisesiz görünce kim şok oldu. Pekala, önümde durduğu için bunu söyleyebilirim. İç çektiğini duydum. Aklının başına geldiğini zaten biliyorum.

İkimiz de sessiziz. Sonra ilk konuşan o oluyor.

"Ne oldu Tae?" dedi endişe dolu bir sesle.

"Ben... sanırım. Unutuyorum  Jimin." -sonra ona sımsıkı sarıldım.

Yazardan 🧐

Bu sözleri en yakın arkadaşından duyunca. Korkuları şimdi geliyor. Jimin'in en iyi arkadaşı hakkında gerçekten korktuğu şeylerden biri. Uzun hıçkırıklardan sonra. Jimin, Tae'nin eşyalarını  toplamasına yardım etmeye karar verdi. Taenin evde yapayalnız olduğunu fark etti.

"Jungkook'un nerede?" dedi alayla.

Tae yere baktı.

"Biz... Biz artık birlikte değiliz." - bu daha çok bir fısıltı gibi ama Jimin'in bunu duyması yeterli ve onu söz konusu kişiye çok kızdırdı.
"N-ne?! Tae. Anlat bana! Ne oldu?! Yani bunca yıldan sonra, onun için yaptığın onca fedakarlıktan sonra? Bununla ne demek istiyorsun? Artık birlikte olmadığınızı mı?! O nasıl olur?! O serseri için yaptığın onca fedakarlıktan sonra bile kalbini kıracak cesareti var mı? Ne de olsa, o olmasaydı kör olmazdın." - Jimin patladı.

"Jimin... Lütfen onu suçlama. Bu benim kararım." arkadaşını sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Bana yalan söyleme Taehyung. O piç kurusunu ne kadar sevdiğini çok iyi biliyorum. O yüzden yalan söylemeye çalışma. Şimdi ne olacak? Burada yapayalnız mı yaşıyorsun?" - neredeyse bağırarak söyledi.

"Jimin hayır. Hala onunla yaşıyorum."

"N-ne?! Sen deli misin?! , ondan çoktan ayrıldın. Peki ya şimdi? Hala onunla mı yaşıyorsun? Kafam karıştı Tae! Bana her şeyi açıklamak zorundasın. "diye sordu.

Uzun tartışmadan sonra. Jimin için her şey çoktan netleşti. Ve en iyi arkadaşının aptal gibi karar vermesine ve davranmasına izin veremez.

"Tae. Bu evi sonsuza dek terk ediyorsun..İzin vermeyeceğim.Kararlarını bundan sonra vereceksin. Tanrım!!! Tae!!! Beni deli ediyorsun! Nasıl böyle karar verebiliyorsun, belli ki kendi hayatını darmadağın ediyorsun. Kendi mezarlığını yapmak gibi. Çok aptalsın. Nasıl... Sana dünyanın en önemli servetiymişsin gibi davranması gerekirken, seni böyle incitmesine nasıl izin verirsin? Sanki onun hayatı sana bağlı. Tae söz veriyorum. Onu görsem neyi kaçırdığını anlamasını sağlamak için her santimini yumruklayacağım. Ah!!! Senin yüzünden deli oluyorum." -artık araba kullanıyor. Ama yine de öfkesine hakim olamıyor.

"(Tae güler). Biliyor musun, böyle davranan ben olmalıyım, sen değil. Biliyor musun?"

şakacı söyledi.kararlarını bundan sonra vereceksin. Tanrım!!! Tae!!! Beni deli ediyorsun! Nasıl böyle karar verebiliyorsun, belli ki kendi hayatını darmadağın ediyorsun. Kendi mezarlığını yapmak gibi. Çok aptalsın. Nasıl... Sana dünyanın en önemli servetiymişsin gibi davranması gerekirken, seni böyle incitmesine nasıl izin verirsin? Sanki onun hayatı sana bağlı. Tae'ye söz veriyorum. Bir kere yüzünü görüyorum. Neyi kaçırdığını anlamasını sağlamak için her santimini yumruklayacağım. Ah!!! Senin yüzünden düğüm oluyorum." -artık araba kullanıyor. Ama yine de öfkesine hakim olamıyor.

"(Tae güler). Biliyor musun, böyle davranan ben olmalıyım, sen değil. Biliyor musun?"kararlarını bundan sonra vereceksin. Tanrım!!! Tae!!! Beni deli ediyorsun! Nasıl böyle karar verebiliyorsun, belli ki kendi hayatını darmadağın ediyorsun. Kendi mezarlığını yapmak gibi. Çok aptalsın. Nasıl... Sana dünyanın en önemli servetiymişsin gibi davranması gerekirken, seni böyle incitmesine nasıl izin verirsin? Sanki onun hayatı sana bağlı. Tae'ye söz veriyorum. Bir kere yüzünü görüyorum. Neyi kaçırdığını anlamasını sağlamak için her santimini yumruklayacağım. Ah!!! Senin yüzünden düğüm oluyorum." -artık araba kullanıyor. Ama yine de öfkesine hakim olamıyor.

"(Tae güler). Biliyor musun, böyle davranan ben olmalıyım, sen değil. Biliyor musun?"

"Biliyorum!!! Kesinlikle doğru?! Ama işte buradasın. İyiymiş gibi davranıyorsun. Neden tüm o öfke, acı ve üzüntüyü bağırıp, yumruklayarak ya da bir kenara bırakamıyorsun? böyle bir melek mi davranma?"- dedi en yakın arkadaşının yüz hatlarına hayran kalarak.

"Eww!!! Böyle deme Jimin. , benimle flört etmenden hoşlanmıyorum. Sonsuza dek en iyi arkadaşımsın, Jimin, sen benim ruh ikizimsin. Bunu biliyorsun, değil mi?"

"Evet, değil mi? Ve ruh eşi, her zaman olduğu gibi Kader demek değildir. Ruh eşleri kadar iyi oldukları söylenir.. Bu yüzden sevgilin olmama asla izin vermedin. Endişelenme, senden çoktan uzaklaştım, uzun zaman önce." - şaka yaptı.

İkisi de birbirlerinin varlığından kıkırdadılar. Bu doğru. Onlar için, sadece arkadaş olması gereken ruh eşidirler.

"Jimin-ah... İyi olacağım. Benim için endişelenme. Kendimi idare edebilirim, ama sadece 8 gün. 8 gün sonra onu kesinlikle unutacağım. Sadece biraz sakinleşmeni istiyorum." -kıkırdamalarının arasında dedi.

"Biliyor musun? Siktir git! Beni dinlemeyeceksin, değil mi?... Tamam, onunla yaşamana izin vereceğim. Ama sadece söz konusu süre için. 8 gün sonra bana söz ver.8 gün sonra, o evi daha iyi bir şekilde terk edeceğine söz ver, tamam mı?" - Sesi sinirli ve endişeli geliyor.

"Eee!!! Tabii. Bunu mutlaka yapacağım. Gideceğim, çünkü yapılacak en iyi şey bu." "Ama şu anda sadece mutluyum. Hyung'um için mutluyum. Ne de olsa bu onun özel günü. Drama yüzünden mahvetmemeliyiz."

Jimin, en yakın arkadaşının sevimliliğine gülüyor. Şimdi düğün salonuna gidiyorlar.

Aaaaaa nasiliydi bölüm. Bugun 2bölum atdim arkadaşlar .

İkinci Şans taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin