Medya Fatih bölümde geçiyore..
Barın ve Kamari temsili.
Kamari İra
Sabah klişe bir şekilde güneş doğmadan önce kalkmıştım, her sabah olduğu gibi. Kalkar kalkmaz üstümü değiştirip koşuya çıkmıştım, bir buçuk saatlik koşudan sonra üstümü değiştirmek için otele gitmiştim. Sonra giyinip buradaki şirkete geçmiştim ve şimdi ise saat çoktan dört olmuştu, davetin başlamasına bir buçuk saatten az kalmıştı.
Şaşırılacak derecede Ares beni arayıp rahatsız etmemişti, telefonumun zil sesinin odaya doldurmasıyla gözlerimi devirdim.
İti an çomağı hazırla.
"Efendim Ares?"
"Kamara'm Barın gelecek seni almaya haberin ola."
"Kaç kere diyeceğim Kamara değil Kamari. Tamam yazsın bana Barın." Dememle cıkladı.
"Tamam Kamaracığım" gözlerimi devirip sırıttım.
"Ares seni Almira'ya söylememi ister misin?" Dememle telefonun ucundan korna sesi geldi. Almira onun karısıydı.
"Bak ilişkimizi bitirmek üzereyim!" Sesini numaradan hüzünlü yapmasına göz devirdim.
"Ares, kardeşlik ilişkimizi araya sokmayı kes." dememle konuşması bir oldu,
"Sus sus var diyorum işte sus!" Videodaki sesin aynısı olmasıyla hafif gülümsedim.
"Tamam yeter kapatıyorum."
"Yumuşadın tabii hemen kaç, yemezler kızım. Sanki seni tanımıyorum ya-" daha konuşacaktı ki yüzüne kapatmıştım. O benim onun yüzüne kapattığımı far edene kadar bende Barın'la konuşurdum. İyi kişi iyi laf üzerine mi gelirmiş desem yoksa iti an çomağı hazırla mı?
'Efendim Barın.' dememle nefesini verdiğini duydum.
'Ben aşağıdayım güzelim haberin olsun.' demesiyle görmese de başımı salladım.
'Tamamdır bende çıkıyorum şimdi, görüşürüz.' diyip yüzene kapattım. Bir şey olmazdı.
Odamdaki eşyalarımı hızlı bir şekilde toparlayıp çantamı alıp odadan çıktım. Asansöre doğru ilerlerken bana selam verenlere başımla selam veriyordum. Asansör geldiğinde bindim, benimle birlikte iki kadın daha asansörün içerisindeydi, onlara başımla selam verip zemin kata bastım.
"Suna duydun mu Kamari diye biri bugün şirkete patronum diye gelmiş." Diyen kadın ile gözlerim yavaşça kısıldı.
Kamari diye biri?
Peki.
"Sus kızım sus yerin kulağı var. Dediklerine göre şirket onunmuş ama bende pek inanamadım. Kadın başına ne şirketi!" Diğer kadınında konuşmasıyla bu sefer kaşlarım çatıldı. O da bir kadındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"VOLNERA"
أدب المراهقين.. Ben Kamari İra ve benim yeni bir aileye ihtiyacım yoktu.. ... Elimdeki zarfı açtığımda içinden bir mektup ve birkaç fotoğraf çıkmıştı. Fotoğrafları kenara bırakıp mektubu açıp okumaya başladım. Öncelikle Merhaba Kamari benim kim olduğum önemli de...