Vampirler Gerçek Mi?

2.9K 104 26
                                    

Akşam saat kaçtı bilmiyorum sokakta boş boş dolanıyor aklımdan sürekli aynı sorular geçiyordu "vampirler gerçek mi?" okuduğum bir kitapta bir vampir okulunun olduğunu, orada vampir olarak mezun edilidiği yazıyordu. Bu arada ben Maria. Okumayı çok severim çünkü en azından bu sıkıcı hayattan kurtulabiliyorum. Özellikler vampirlerle ilgili kitaplara hep merak duymuşumdur.Bir gün hergün gittiğim bir kütüpahaneye gittim.Vampir kategorisine gözümü gezdirirken gözüme 'VAMPİR OKULUNA KABUL EDİLENLER' adlı bir kitap çıktı. Elime aldım ve kütüphanenin bir koltuğuna oturarak sayfalarını çevirdim.Kitapta vampir olarak seçilenleri iki şekilde vampir okuluna götürüyorlarmış. 1. Şekilde akşam büyük bir fırtınayla beraber alınan yöntem. 2. ise gecenin karanlığında gelen bir varlıkla götürülen yöntem. Tabi bunun bir 'vampir klasiği' olduğunu düşündüm çünkü neredeyse her vampir kitabında kafadan sallanmış bilgiler veriliyordu. bunu bir arkadaşıma sordum o da bana çok ters ve alaylayıcı bir tavırla "sen vampirlerle kafayı yemişsin Maria buna inandın mı cidden? Vampirler gerçek değil kızım böyle gidersen kafayı yiyeceksin" Aslında haklıydı vampirlere kafamı çok takmıştım. Ama belki bir umut gerçek olabilirlerdi. İçimde vampirlere karşı bir sıcaklık hissediyordum.Sanki onlara beni çeken bir şey vardı. Sanki onlarla aramda bir bağ vardı. Annemlere de danıştım ama annemler vampirler hakkında konuşmama izin vermiyorlardı.Şaka yapmıyorum ama vampirlere bu kadar tutkulu olmama rağmen evimde bir tane bile vampir kitabı yok. O yüzden kütüphanede annemlerden gizli okuyorum.İşte böyle sanırım vampirlerin gerçek olup olmadığını asla öğrenemiyeceğim ama olsun hala onları seviyorum.Gizem güzel birşeydir sonuçta.

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin