Türkiye

99 8 0
                                    

Evet artık sanırım tam olarak Türkiye'ye gelmiş bulunmaktayız aşağıya baktım çok güzeldi burası Türkiye'nin İstanbul şehrindeyiz bu şehir en kalabalık şehirmiş ama başkent Ankara Türkiye'yi çok kez duydum hatta bu aralar çok konuşulan dünyadaki en büyük felaketlerden olan deprem konuşuluyor oraya birçok ülke yardım etti 11 ili vurmuş deprem kahramanmaraşta meydana gelmiş fay hattının geçtiği şehirler hasar görmüştü. Hatırladığım kadarıyla Kahramanmaraş, Hatay, Adıyaman, Şanlıurfa, Adana, Diyarbakır, Gaziantep, Elazığ, Osmaniye,Malatya, Kilis illeri hasar görmüş çok kötü cidden sürekli depremler oluyor ama şuan üstünden aylar geçmesine rağmen hala hasarlı, yıkık binalar var. O videolar can acıtıyordu. Neyse daha fazla bu konu hakkında konuşmak istemiyorum yoksa tekrar ağlarım. Birden otobüs bizi ormanlık bir alana indirdi bir ağaç ev vardı. Orası Almina'nın ailesinin yaşadığı yermiş çok garip bir yer otobüsten indik ve eve girdik bizi Almina'nın annesi karşıladı çok nazik biri "hoşgeldiniz çocuklar aa sen Maria olmalısın aman tanrım sen çok büyümüşsün ve güzelleşmişsin" aah sağolunn sizde çok naziksiniz adınız nedir acaba? "adım Cannie Almina'nın annesiyim" memnun oldum efendim"evet anne şimdi bize  kaçırırılan vampirleri nasık bulabiliriz ve para nerden bulabiliriz?" Şimdi büyük ihtimalle Maria'nın ailesini ayrı tutuyorlar Kore'ye gideceksiniz Güney Kore'de Almina senin çantandaki haritayı kullanın" harita mı? Bundan mı bahsediyorsun? Bu harita mı?! "Neye benziyor sence Almina" neyse ama baya karışık nasıl bulucaz Kore çok büyük "Seoul de" Seoul daha büyük! Of zor olacak bu neyse ama başarıcağız ama önce para bulmalıyız"paraya ihtiyacımız mı var? Neye ihtiyacımız olucak bizim güçlerimiz var zaten" Maria önce vampir şehrindeki vampir üstasına gidip güç ile alet alıcaz ve bunun içinde Para lazım"off tamam hadi o zaman...

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin