Bekle Bizi KORE!

100 4 0
                                    

Mağradan çıktık Almina elini şıklattı ve birden önümüzde kocaman bir karavan ama UÇAN!! şaşırdık bindik hemen sanki biz uçamıyoruz:) neyse bindik uçtu ama para bulmamız lazımmış  "evet şimdi kimler Korece biliyor? "Maria yani ben Tae" BENDE dedi Sam az biliyor ama neyse"sen biliyor musn? Almina" evet ben 5 dil biliyorum"5 dil ben 7"oha Maria 7 dil mi biliyorsun cidden"evet İngilizce, Türkçe, Korece, Japonca ve Çince,Fransızca ve Almanca biliyorum ama  Çince de pek iyi değilim ama biliyorum bir kaç eksiklik var" tamam o zaman Çince merhaba de"你好" doğru mu bu ?"evet"dedi Almina " sen hangi dileri biliyorsun Maria ?" bende Türkçe,Korece,Çince,Japonca ve İngilizce bende Japonca da biraz kötüyüm"neyse şimdi parayı nereden bulucaz "tabiki annemden"annen nerde ki Almina?"Türkiye" ama biz Kore'ye gidiyoruz"hayır Türkiye'ye"neeeeeeeeeee!?" anlamama diye bir alışkanlığınız var herhalde TÜRKİYE DEDİM YA!!"tamam da benle sen hariç Türkçe bilen yok sanırım"bişi olmaz annem İngilizce biliyor" iyi  hadi o zaman"ve gittik tabii tehlikeyle karşılaşmasak olmazdı önümüzü kötü vampirler kesti koktuk ama Almina sağolsun bizi kurtardı onun güçleri bizimkinden daha fazla o üst kişilerden özel görevli bir vampir "Maria sende benim gibi özel bir vampirsin hatta daha iyi ama daha güçlerin tam verilmedi aileni bulunca verilecek" ciddi misin?!!  Aa çok mutlu oldum!" O zaman şuan iki tane özel vampirlerin yanındayız bu çok iyi bizide özel vampir olabilir miyiz!?" bilemiyorum" dedi Almina"belki önemli birşey yapsalar özel vampir olabilirler " olabilir" özel vampirin diğer vampirlerden farkı nedir? "özel vampirler daha üstündür  onlar sorun olduğunda ilk danışılanlardır onlar görevleri belirler onlara özel güçler verirler" hmm iyiymiş" dedim. Biz konulana kadar Türkiye'ye gelmiştik bile...

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin