Kabus Dolu Bir Akşam

1.8K 71 17
                                    

Saat 10 gibi birşeydi uykum çok geliyordu ve hemen odama gidip yatmak istiyordum pijamalarımı giydim ve yatağıma uzandım. Rastgele bir kitap elime aldım. Tabiki vampir kitabı değildi maalesef. Piskolojiyle ilgili bir kitaptı. Yokluktan bunu okuyabiliyordum sadece. birden üşüdüğümü hissedip irkildim o anda penceremin açık olduğunu fark ettim.Kapatmaya çalıştım ama kapanmıyor sanki birşey onu açık kalmasını emrediyordu sonra kapatmaktan vazgeçtim yatağıma uzandım kitabımı okumaya devam ettim . Oldukça kuvvetli bir rüzgar esti.Battaniyeme sarıldım. birde yer sallanmaya başladı deprem oluyor sandım. Belkide kafayı yiyordum. aniden şiddetli bir rüzgar esti ve birde baktım kırmızı siyah karışımı aslında birazda mavi renk karışmış bir hortum bana doğru geliyor ve beni almaya çalışıyordu korkudan  gözlerim fal taşı gibi açıldı ne diyeceğimi şaşırdım ve bir anda aklıma kütüphaneden aldığım kitap geldi orada da bundan bahsediyordu daha çok korkmaya başlamıştım bağırdım, bağırdım ama kimse  duymadı bir anda kendime gökyüzünde buldum   sesim kısılmıştı. Etrafa bakıyordum burası farklı bir yerdi.  aniden havanın siyah olduğu ormanlık bir alana düştüm 5-6 tane ev vardı ve tahmin edeceğiniz gibi üstünde kocaman yazılarla VAMPİR OKULU yazan bir okul...

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin