Bts

169 10 0
                                    

Evet Güney Kore'ye doğru yola çıkmaktayız. Yolculuğumuz başlamış bulunmaktadır. Evet çok heyecanlıyımm Kpre'yi çok seviyorum hatta Seoul ağağağağa Bts'de orda birde Sam'ı görün mutluluktan ağliyacak nerdeyse ve ikide bir dorular soruyor "ne kadar kaldı? Daha gidecek miyiz? Bts konserine gidelim mi? Belki bts'i görürüz dimi? Hype Labers'e gidelim lütfennnnn????? " Sam biraz susmazsan seni arabadan atarım"uçak"uçan araba Jack"aynı şey Maria! " sizide atarım" of Almina amma abarttın ha"Maria sus! "tamam!!" dedim ve böylece tartışma kapandı. Vee artık Kore'ye geldikkk aaa çok güzelllllll"aman tanrım bura müthiş ya "dedi Sam ve indik indiğimiz yer uçak istasyonunun arkası araba gibi sürükmeye başladı tabi insanlar anlamsın diye Jack arabanın diraksiyonuna geçti. Uçakların oraya gittik bir uçağın önünde bekliyorlardı özel araçlar biraz baktım tahmin edin kimler çıktı BTS!! Sam çığlık attı "BTS AMAN TANRIM BU BTS" NEE AAAAĞAĞ BTS " dedi ve arabadan indi"Sam durr!! "dedik ama gitti ve inanmiyacaksınız Jimin'e sarıldı nasıl izin verdiler demeyin çünkü o bir vampir jet hızıyla koştu"ahh Jimin seni çok seviyorum baya büyük fanınımm  "dedi ingilizce Jimin ve yanındakiler çok şaşkındı Bts ona bakığ kahkaha atıyordu tabi Sam Jimin'e okadar sıkı sarıldıki Jimin bırakmak istesede Sam izin vermiyordu ayrıca Jimin'in boyu en azından Sam'dan uzun olduğu için Sam sadece beline sarılabilmişti. Jimin ise ingilizce" kemiklerimi kırdın beni bırakır mısın artık lütfen " a a pardon bir an ne yapacağımı şaşırdım da" Taeyoung gülerek"askalsın Jimin yiyecektin adın ne senin? "Sam" hmm Sam imza almak ister misn? " evettt ama nereye" koluna"dedi Junkook"nasıl yani "hayır Junkook canı acıyabilir" sorun olmaz yap lütfen"tamam o zaman"dedi ve koluna imzasını ve l love you Sam yazdı Sam çok teşekkür etti ve Tae bana dönerek"sen onun arkadaşı mısın? "evet efendim" efendim mi? A lütfen rahat konuş adın ne? " Maria Taeyoung" işte böyle Maria"senin biasın kim? " Suga" ben miyim? "dedi Suga kalbim patliyacaktı ve heyecanla" evet Suga"dedim Suga"getir kolunu"çok heyecanlandım kolumu uzattım imzaladı ve oda l love you Maria yazdı çok mutlu oldum ce Suga bana kolunu açarak"sarılabilirsin "dedi çok mutluydum sarıldım ama ani bir şekilde sarıldım bıraktım sonra Jack"sağolun ama gittimemiz lazım yoksa Sam sizi yiyebilir çünkü beni bile sizi daha görmeden Army ettirdi her konuya sizi sokuyor "dedi ve güldüler görüşürüz dedik ve gittik...

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin