Merhaba ben Maria. Müdür yardımcısı bizi bu labirentten elini şıklatarak çıkarttı ve geldiğimiz yer çok değişikti siyah, kırmızı, mavi ve beyaz renkli değişik şekiller vardı kare, üçgen, dikdörtgen ve anlamsız bazı şekiller vardı ne üstlerinde: NEVER, Don't do it, don't die, don't make mistakes, you have three rights, come to yourself,kill calm down, CFVD ASSESSMENT...
Yazılara bakmayın
Ne alakasız şeyler Asla ölüm bilmem daha kötü ve korkutuşu şeyler birde yazılara bakmayın yazıyor ne kadarda saçma "bu taraftan " burası da neresi? "soru sorma artık!! " Jack'ın kulağına yanılıp sessizce "bu adamdan korkmaya başladım ve oldukça sinirlendim dövsem mi?! " adam belliki vampir ve kulakları iyi işitiyor aniden durdu ve "beni mi döveceksin? Hımm kesin sen çok güçlüsün zaten (!) o yüzden hortuma karşı çıkamadın"benimle uğraşmayı kes!!" Maria sakin ol adamla didişmeyi kes"off tamam senin için susuyorum yoksa bu adam çoktan tumruğumu ağzında hissedecekti " Sırf Jack için sustum yoksa bu adamı dövecektim ama dua etsin ki Jack yanımda.Neyse konumuza dönelim adam bizi büyük ama bayaa büyük hatta bayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa büyük hatta-yine uzattım büyük bir yere getirdi bura sanırım CFVD Değerlendirmesinde sorumlu birinin yeriydi oda gibi ama bir ev genişliğinde bizi içeri sokup adam ortadan kayboldu birde baktıkki kocaman bir masa ve kocaman sandalyeler bizi hizmetciler buyur etti ve uşak "CFVD Değerlendirme Kralı Bay Robert birazdan gelicektir siz oturunuz"dedi oturduk bir sürü çeşit çeşit yemekler vardı ağzım sulandı hemen oturduk yemeğe ama yemedik ve Kral Rober'i bekledik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULU
Mystery / ThrillerAkşam saat 9 gibi sokakta dolanırken aklımda bir sürü şeyler geçiyordu acaba vampirler gerçekmi çok merak ediyorum...