Labirent

153 10 0
                                    

Başım çok ağrıyordu ve kim olduğu bilmiyordum kimim ben? Kalktığımda bir labirentteydim ve nerede ne halde olfuğumu bilmiyordum gökyüzüne uzaktım ve kapkara bulutlar vardı neden burdaydım, ben kimdim ve başıma neler geldi hiç bir fikrim yoktu sadece çok susamış ve oldukça acıkmıştım bağırmak istitordum biri varsa sesimi duysun da bana yardım etsin diye ama sususluktan, açlıktan ve yorgunluktan ağzımı dahi açamıyordum sanırım ölüme yaklaşmış gibi hissettim bir an ama gökyüzünden bir damla su düştü  dudağıma ve ardından bir tane daha  yanağıma düştü  art arda düşen damlaşar birden beni kendime getirdi  uzandığım yerden kalktım ve etrafıma şöyle bir göz attım kimse yoktu ama 4 tane çok dar olan açıklıklar vardı oradan geçmem imkazdıdı bağırdım belki biri duyar diye "imdaat yardım ediinn burada kaldım kimse yokk muu imdaatt!!?"  ama duyan yoktu ümitsiz bir şekilde yere çöktüğüm anda bir ses duydum "heewy ben burdayım ve buradan çıkamıyorum neredesinn!? " bu ses çok tanıdıktı dar boşluklardan çıkmaya çalıştım ama sığmıyordum sonra kanatlarım geldi aklıma nasıl kanatlarım olabiliyordu ben vampir miydim? Yada nasıl uçabilirdim? "hey benim kanatlarım var ama nasıl uçacağımı bilmiyorum "  "ne? Bir saniye Maria sen misin? " Maria mı? O benim ismim miydi? Hiç hatırlamıyorum...

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin