Güney Kore

99 7 0
                                    

"Bts'i de gördükten sonra ölebilirim ama ailemide görmem bulmam lazım ayrıca onları kaçıranları dövemem lazım" dedi Sam "bende dövücem" dedi Mark "özellikle ben" dedi Jack "Jack sen bana 'kimseyi dövme' dememişmiydin? " dedim Jack "hala diyorum sana zarar gelmesin diye " neden?? "dedi Mark sırıtarak Jack ise"çünkü... "biraz düşündü ve sonra"ha çünkü o üst düzey bir vampir ona zarar gelmesi güzel olmaz " ha biz ölelim Maria yaşadın dimi?! "dedi Sam bağırarak Jack ise"aaaq kimse ölmicek sizin yerinize ben döverim"hayır bizde dövücez sen buna karışamazsın Jack" dedim hakkıyım bence. Ortalık sesizliğe büründü. Yoldayken Almina hava durumuna baktı "hava nemli ve soğuk ayrıca aşırı toz var maske takınız diyor" ama maskemiz yok"şurada Jack "dedi ve siyah maskeleri bize verdi hepimiz taktık."Jack seni sokakta görsem tanımam valla"dedim Jack"neden? "çok değişik duruyorsun da ondan "tek o mu gözüne çarptı Maria" dedi Taehyung "senide tanımam " dedim. Alex maskeye söylendi "ya bu maske ne ya çok kötü hem ben tozdan etkilenmem " halla halla sanki normal tozdan bahsetdiyoruz"dedi Micheal Alex ona sinirli bir şekilde baktı ve "sen karışma! " sende sus" bana bak seni sala-"sakın Alex susun ikinizde!!" dedi Jack sustular. Dışarı çıktık. Her yer çok kötü bir toz içindeydi. Ve aniden yer yüzünden sanki bir taş indi ve yeri yardı. O kadar korktuk ki anlatamam. Çıktığımız gibi geri girdik arabaya her  yerimiz kırmızı toz oldu  ne olduğuna bakmak için camdan baktık herkes çığılık atıyordu neler olmuştu? Almina arabayı uçurmaya çalışıyordu ama başaramadı birden arabanın içide toz oldu. "çıkalım hadi" dedim. Jack "hayır dışarıda toz" ama bura kapalı alan"dışarının bir farkı yok-"yaa Jack sus bura kapalı alan diyorum nesine kavga ediyorsun ölücez ben çıkıyorum ister gelin ister gelmeyin"dedim ve kapıyı açmaya koyuldum ama açımıyordu Jack beni kenara aldı ve kapıyı açtı.önce ona şaşkın bir şekilde baktım ama sonra çıktım etraf çok kötüydü uçmaya çalıştım ama olmadı aslında insanların yanında güçlerimizi kullanmak yasak olsada bunu yapmak zorundaydım. Sonra aniden Jack arkamdan bağırdı "Mariaaa kaç " anlamamıştım neyin ne olduğunu aniden arkamda bir yaratık belirdi yer düzeldi,tozlar gitti bağıracaktım ama bağıramadım sanki bağırmamı engelleyen birşey vardı.yaratık yeşil renkte,iri,gözleri mavi ve çirkin birşeydi ve çok büyüktü bana uzun uzun baktı sonra o yaratık birden güzel mi güzel ,tatlımı tatlı bir prensese dönüştü ağızım açık kaldı.Ben toz içindeydim kanadım,kıyafetlerim toz içindeydi kirliydim kısaca prenses ise çok güzeldi.Bana biraz daha baktıktan sonra konuşabildim ve "siz k k kimsiniz ?" prenses gülerek " ben sana aileni bulmakta yardımcı olan periyim Maria Ondina" Ondina mı ? bu isim çok güzel" dedim.Ondina bana yandan baktı ve "sen çok kirlenmişsin"diyerek benim başıma parmak ucuyla dokundu ben aniden güzelleştim kanadım,kıyafetlerim güzelleşti... Şaşırmış kalmıştım Ondina"Maria sen çok özelsin bak işte annen ve baban ve diğerlerini aileleri şuradaki şato da" Şatonun ismi "SEOUL VAMPİRE CASTLE " idi. çocuklara orayı gösterdim Ondina onlarıda güzelleştirdi.Ve şatoya girdik...

VAMPİR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin