Kapitola 6.

22 4 0
                                    

Pohled Bunmyho.

Když jsem odešel ze sklepa slyšel jsem jak mi nadává.cjtel jsem ho jít nějak utlumit, ale rozmyslel jsem si to však na to bude ještě tolik příležitostí. Rozešel jsem se po schodech, které vedli do mého bytu.

Došel jsem do kuchyně sundal jsem si masku a chtěl si udělat jídlo, ale nakonec to padlo. Moc jsem toho neměl a tak jsem se rozhodl jít nakoupit. Vzal jsem si peněženku a šel se obout.oblekl jsem si kabát a rozešel se ven. Zamkl jsem svůj byt a šel směrem supermarket.

Po nákupu jsem se vrátil domů a nákup uklidil na své místo. Pak jsem si začal dělal jídlo. Měl jsem nutkání se jít podívat za Taem, ale nešel jsem však se uvidíme ráno. 

Po jídle jsem si šel sednout do obýváku a zapl si televizi, kde zrovna dávali nějakou detektivku. Chvíli jsem se díval, ale pak jsem u toho usnul.

******************************

Ráno mě probudila rána ze sklepa. Rychle jsem si nasadil masku a rozešel se tam. Odemkl jsem a vešel do vnitř. Rozsvítil jsem velké světlo. Tím jsem zarazil mého únosce v pohybu protože si začal zvykat na světlo. "Co to děláš?!" Křikl jsem na něho hrozným a nastaveným hlasem, který umím. Ona se víc natiskl na zeď a sledoval každý můj pohyb. Přišel jsem k němu a hrubě ho chytil za vlasy. "Ptám se že co to děláš?!" Zeptal jsem se znovu blíž u jeho obličeje. Z jeho oči se začali kutálet slzy. To mě naštvalo a tak jsem mu dal dost silnou facku. Pustil jsem mu vlasy a popošel kousek dál. On začal ještě víc brečet. "Nebul!" Křikl jsem po něm. "Tak už mě zabij ať to mám za sebou!" Křikl na mě. "Ne ještě se mi nechce prvně si prohrajeme" Řekl jsem mu a přišel znovu k němu. Odpoutal jsem mu ruce a nohy. On se na mě díval. "Vstaň" Řekl jsem v klidu a rozešel se ke dveřím. On se nemotorně postavili a pomalým krokem přišel ke mě. Otevřel jsem dveře a pomalu jsem vyšel Schody schodiště. On šel hned za mnou.

Došli jsme do obýváku a já se k němu otočil. "Dveře i okna jsou zamklé takže šance na útěk je marná" Vysvětlil jsem mu přísně. On jen přikývl a rozhlížel s po obýváku. Já si sedl na gauč a pustila televizi. Po nějaké době jsem šel do kuchyně a začal jsem dělat jídlo.

Bunny Kde žijí příběhy. Začni objevovat