"Jak to jako myslíš?" Zeptal jsem se docela zmateně. On se na mě podíval a přišel ke mně blíž. Já jsem sklonil hlavu, abych se mu nedíval do obličeje. On my ji, ale zvedl a podíval se mi přímo do očí. Proběhl mi po zádech mráz a za chvíli jsem se. "Pamatuješ si na Jina?" Zeptal se mě a já hned přikývl na souhlas. "Co on má semnou společného?" Zeptal jsem se nechápavě. "Právě že všechno" Řekl. "To nechápu" Řekl jsem. "To on mi tě ukradl" Řekl a podíval se na mě přísně přes masku. "Potřebuji to ještě víc vysvětlit" Řekl jsem a skřižil si ruce na hrudi. "Jsi tak nechápavý" Řekl a bouchl do stolu až jsem se lekl. Sklonil jsem hlavu a stekli mi slzy. "Nebul" Zavrčel. Seděl jsem tam asi ještě 10 minut, když mě najednou chytil a začal táhnout někam po schodech nahoru. "Nech mě!" Křikl jsem na něho. On se na mě podíval a zamračil se. Chtěl jsem ještě něco říct, ale radši jsem mlčel a nechtěl si to dělat ještě horší.
Došli jsme do nějakého pokoje, kde byla stará postel, malý psací stůl se židli a okno s mřížemi. Na sucho jsem polkl. "Tady budeš spát pokud budeš hodny, ale jak mile budeš zlobit čeká tě sklep" Řekl a uchechtl se. Podíval jsem se na něho jestli to myslí vážně. On se ale otočil a odešel z pokoje. Slyšel jsem cvaknutí zámku, který naznačoval že dveře zamkl. Hned jsem ke dveřím přiběhl a začal na ně bušit. "Ty magore okamžitě mě pust!" Křičel jsem. Bouchal jsem na dveře a snažil se odsud dostat. Rozbrečel jsem se a pořád bouchal na dveře. "Pust mě! jsi jen psychicky nemocný magor!" Křičel jsem.
Když se nic nedělo tak jsem si šel sednou na tu postel, která byla tvrdá jak prkno. Rozhlédl jsem se po pokoj a přitom mi tekli slzy. Lehl jsem si na tu postel a ani nevím jak tak jsem usnul.
Z pohledu Bunnyho.
Když jsem odešel z pokoje slyšel jsem jak křičí že jsem psychicky nemocný magor. Chtěl jsem tam jít zpátky, ale nakonec jsem to nechal být a šel dolů do obyváku. Zapl jsem si televizi a koukal na nějakou kriminálku. Tae křičel ještě asi půl hodiny a pak nastalo ticho. Asi usnul.
Po kriminálce jsem se rozešel do svého pokoje, kde jsem si sundal masku a položil jí na stolek vedle postele. Poté jsem se rozešel do koupelny, kde jsem si dal rychlou sprchu a vyčistil si zuby. Oblékl jsem si čisté oblečení a šel si lehnout. Usnul jsem.
ČTEŠ
Bunny
Fanfic"C-co po mě chcete?" Zeptal jsem se vyděšeně. "klid nejbližším ti pokud budeš poslouchat".