Nauczmy się siebie

58 2 0
                                    

Kochani,

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kochani,

Po takim okresie mojej nieobecności tutaj jedyne, co mogę dla Was zrobić, to ukłonić się z pokorą i zostawić Was z małym kawałkiem mojego serca, jakim jest ta bliska mi historia. Aż do momentu kliknięcia „Opublikuj" przepełniała mnie niepewność, czy to na pewno dobry pomysł. Nie wiem. Odpowiedź na to należy już tylko do Was. Opowiadanie przedstawia bliski mi problem, moje trudy i lęki, ale także nadzieję o lepsze jutro, jaką, dzięki Bogu, odnalazłam.

Mimo wszystko dzielę się tą historią z Wami z nadzieją, że odnajdziecie w niej siłę, komfort i ciepło — tak samo, jak odnaleźli je jego bohaterowie.

Pamiętajcie, jesteście ważni, kochani, potrzebni.

W podziękowaniu za to, że jesteście, J

P.S. Wesołych jedenastu lat BTS! Bądźmy za nich wdzięczni.

Autyzm to nie choroba! Jestem osobą autystyczną i mam adhd. Wszystkie zachowania, odczucia, cechy Yoongiego związane z autyzmem i adhd bazuje na swoich osobistych doświadczeniach. Pamiętajcie, że autyzm to spektrum, każda osoba autystyczna jest inna.

TW: Tekst zawiera treści dotyczące homofobii, przemocy psychicznej i fizycznej, śmierci, samobójstwa, depresji, alkoholu, krwi. Jeśli któryś z tych tematów miałby negatywnie wpłynąć na wasze samopoczucie, nie czytajcie.

Znajdujesz się w trudnej/przemocowej/kryzysowej sytuacji? Pamiętaj, nie jesteś sam.

Skontaktuj się z:

116 111 – całodobowa darmowa infolinia dla dzieci i młodzieży w kryzysie
116 123 – bezpłatna infolinia dla dorosłych w kryzysie, dostępna przez cały
tydzień od 14:00 do 22:00
800 70 2222 – całodobowa darmowa bezpośrednia infolinia dla osób w kryzysie psychicznym

Nauczmy się siebie | namgiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz