نه به واژه های تو خالی🎭

31 7 2
                                    

╭─────✨️─────╮
در این چپتر میخوام باهاتون درباره کلمات زشت و رکیکی حرف بزنم که متاسفانه خیلیا بهش میگن زینت داستان:)
تا آخر چپتر با ما باشید


تا حالا شده فف بخونی که از این کلمات استفاده نکنه:
فوش، حرفای زشت، معرکه گیری بی جا

این کلمات رو هر جایی برید متاسفانه میبینید! چرا؟
چون به تازگی همه فکر میکنن اگه توی داستانشون فوش به کار نبرن داستانشون لعاب دار نشده و در نتیجه خواننده هم نمیگیره:/

ازتون خواهش میکنم، نویسنده های جدید فوش رو پله ای برای زیبایی متن ندونید!
اگه داستانتون و موضوعش به تنهایی زیبا باشه خود به خود خواننده جذب میکنه پس اصلا احتیاجی نیست بیاین از فوش و حرفای رکیک استفاده کنید چون حالا بر فرض مثال همه استفاده میکنن!

این کارو نکنید چون هم کیفیت داستانتون میاد پایین هم خیلی از خواننده های خوبتونو با این کار از دست میدید..
من خودم به شخصه دارم یه فف میخونم خیلی داستانشو دوست دارم ولی متاسفانه خیلی از فوش و حرفای زشت توی کلمات داستان و شخصیت ها استفاده کرده و این موضوع باعث شده من فقط یک خواننده باشم و اونقدر که داستانش زیباست به چشمم زیبایش نشینه.

پس فکر نکنید با خالی کردن دق و دلیتون توی کاغذ داستان و فوش نوشتن هر جایی میتونید خواننده جذب کنید این کار زشته هم شاءن نویسنده رو پایین میکشه هم داستانو زیبایی داستانتونو میپوشونه مثل یک چرک که ظروف پاک و تمیزو آلوده جلوه میده:)

پس خواهشا از این کلمات پرهیز کنید و امیدوارم این حرفام باعث بشه متوجه بشید یک نویسنده خوب باید اول قلبشو پاک کنه بعد داستانشو^^♡

╭─════•❖‌•════─╮
اگه این چپترم به دردت خورد ووت بده، شما چه فف یا داستانی تا الان خوندید که فوش و حرفای رکیک در داستان باعث اذیتتون شده؟
توی کامنتا بهم بگید*

ຟritiຖງ ຟith ๓ē✎Where stories live. Discover now