╭─────✨️─────╮
⭕️HISTORICAL⭕️
ژانریست که داستان رو در دوره قدیم و باستانی روایت میکنه.
⭕️HORROR OR SCARY⭕️
از دسته ژانر هاییست که ترسناک و دلهوره آور هستند در کل خیلی ترسناکن و میتونن به راحتی روحتونو با ترس اقدام کنن.
⭕️HYBRID⭕️
در کل کلمه هایبری به معنای دورگه هست یعنی چی؟ یعنی این که فرد داستان دارایی یکی از اعضای حیوانات هست مثل دم، گوش و...
این طور ژانر ها خیلی معروفیت دارن چرا که متفاوتن و برای فف نویسی عالین.⭕️INCEST⭕️
ژانریست که تمام افراد در داستان با هم خوب و مهربونن و در کل هیچ مشکلی در خانواده و دوستان وجود نداره.
⭕️KINK⭕️
ژانر هایی هستن که یک جور هشتار از طرف نویسنده حساب میشن چرا که به موضوعات ۱۸+ و یا خیلی ترسناک اشاره میشه و میتونه درجاتشم کم یا زیاد باشه.
در کل حتما به این نوع ژانر دقت کنید و همینطوری نرید هر چیزی دستتون اومد بخونید، من این نوع نوشته ها رو برای افراد کم سن اصلاااا پیشنهاد نمیکنم پس دقت کنید.⭕️MARTIAL ARTS⭕️
این نوع داستان ها در هنر های رزمی بازگو میشن مثلا شخصیت اصلی در آیکیدو (دفاع شخصی)، کاراته، کندو، جودو، تکواندو و شمشیربازی بازی مهارت زیادی داره.
⭕️MELODRAMA⭕️
از دسته ژانر هاییست که نویسنده از محتویات احساسی یا برعکس خیلی خشن استفاده میکنه.
یعنی مثلا شخصیت اصلی آدم ساده ای هست ولی در عین حال شخصیت ها یا خیلییی خوبن یا خیلییی بد.⭕️MYSTERY⭕️
ژانریست که نویسنده رمز آلود و بسیار هیجانی مینویسه و ممکنه داستانشو تا جایی بره که آدم موقع خوندن استرس بگیره و مدام برای بقیه داستان لحظه شماری کنه.
⭕️MAFIA⭕️
این ژانر رو همه دیگه میشناسید اگه خدا بخواد، همون مافیای خودمونه، گروه ها یا دسته های خلاف کار که بهشون میگن مافیا اکثرن هم فف ازش مینویسن خودمم خیلی دوست دارم ولی در عین حال ژانریست که ممکنه خشن باشه پس باید رده سنی هم بزنید البته اگه اینطوره.
⭕️MEDICAL⭕️
در این ژانر داستان در فضای بیمارستان و پزشک روایت میشه و صد البته خیلی طرفدار داره مثل خودم:)
این ژانر میتونه در کل افراد یک بیمارستان روایت بشه از منشی ویزیت تا بهترین جراح کشور.╭─════•❖•════─╮
اگه این چپترم به دردت خورد ووت بده و به ریدینگ لیستت اضافه کن، شما چه ژانر از داستان بیشتر میخونید؟♡❌️اسم ژانر ها از یک سایت گرفته شده ولی توضیحات نویسنده با دانشش از اون ژانر نوشته شده❌️
BINABASA MO ANG
ຟritiຖງ ຟith ๓ē✎
Non-Fiction💛برای نوشتن تنها ایده کافی نیست! توی این بوک میخوام بهت کمک کنم بهتر بنویسی و بتونی بهترینتو به کار ببری تا تمام حستو با قلم در میون بزاری، مهم نیست چی قراره بنویسی مهم اینه که از قلبت بنویسی༄ توی این بوک قراره با من تکنیک های بهتر نوشتن رو یاد بگی...