طبقه ژانری: چهار🪺

18 6 0
                                    

╭─────✨️─────╮

⭕️OMEGAVERS⭕️

به اون دسته ژانری گفته میشه که انسان به طور کلی تنها به دو جنسیت (مونث و مذکر) ختم نمیشه بلکه به جنسیت ثانویه یعنی گرگ ها هم تبدیل میشه.
مثل: امگا، آلفا، بتا

⭕️PSYCHOLOGICAL⭕️

ژانری هستش که داستان روی محور اصلی فلسفه و روانشناسی میچرخه و کل داستان در این باره روایات میشه.

⭕️POLICE⭕️

از اسم این ژانرم پیداست که شخصیت اصلی داستان و کلا داستان توی حاله پلیسی و تعقیب و گریز میچرخه و شما در این داستان تنها سکانس های زندان و افسر پلیس و... خواهید دید.

⭕️POLITICAL DRAMA⭕️

توی این ژانر نویسنده درباره سیاست و سیاست مدار صحبت میکنه و عقایدش رو به زبون میاره.

⭕️ROMANCE⭕️

در این ژانر داستان های عاشقانه و پر از محبت گفته میشه و معمولا هم بین جنیست مذکر و مونث اتفاق میافته‌.

⭕️REAL PERSON FICTION (RPF)⭕️

در این ژانر فنفیکشن ها شخصیت های داستان در نقش های خودشون قرار دارن.
مثال: بی تی اس توی نقش خودش توی این داستان آیدل همین گروه هستن.

⭕️RPF AU (REAL PERSON FICTION ALTERNATIVE UNIVERSE)⭕️

در این ژانر شخصیت ها خود واقعیشون هستن ولی در موقعیت واقعیشون قرار ندارن.
مثال: جانگ کوک اینجا پلیسه جای خواننده.

⭕️SCHOOL LIFE⭕️

توی این ژانر داستان توی مدرسه روایت میشه و خوب شاخه های اون معلم ها و ناظم و.. به حساب میاد در کل همون ژانریه که من عاشقشم^^

⭕️SLICE OF LIFE⭕️

در این ژانر داستان از مشکلات و رنج شخصیت های داستان روایت میشه، چیزی که خیلی از ما ها توی دنیای واقعی هم باهاش روبه رو هستیم.

⭕️SMUT⭕️

در این نوع داستان ها به محتوای هجده سال به بالا میپردازه و اصلااا پیشنهاد نمیکنم نه بنویسید نه بخونید چون خیلی هم به خودت آسیب میرسونه هم به شخصیت اصلی داستان.

╭─════•❖‌•════─╮
اگه این چپترم به دردت خورد ووت بده و به ریدینگ لیستت اضافه کن، شما چه ژانر از داستان بیشتر میخونید؟♡

❌️اسم ژانر ها از یک سایت گرفته شده ولی توضیحات نویسنده با دانشش از اون ژانر نوشته شده❌️

ຟritiຖງ ຟith ๓ē✎Where stories live. Discover now