Kisírt szemekkel, de hazaértem. Anya egyből lerohant 2 kérdéssel.
- Ilyen sokáig tartott az edzés? Úristen...miért ilyen vörös a szemed? - ijedt meg.
- Az óra mindig eddig tart, csak gyalog jöttem. A szemem? Hát az... - kezdtem lefele nézni.
- Kicsim...mi történt? - aggódott...nagyon is.
- Csak Milán...ahhh, hagyjuk inkább, anyu.
- Mi van vele? JAJJJ NEEE!!! Ugye nem??? - kérdezi.
- Hát, sajna eléggé a tudatomra adta, hogy semmi esélyem nála. Nem baj, lesz majd más - próbáltam mosolyogni, kicsit nehezen sikeredett, annyira, hogy édesanyám egyből észrevette, hogy kamu.
- Jézusom drágám. Hogy érzed magad? - tette szájához a kezét félően.
- Megvagyok, csak azért rosszul esett, mert...érted úgyis - legyintettem. Ő azonnal magához vont, ölelését viszonoztam. Elég jól esett, hiszen nem voltam túl szuperül, de az, hogy tudtam, hogy számíthatok egy olyan emberre, mint ő, hát ez megnyugtatott. Nagyon is.Október 5.
Ezen a napon már sokkal jobban voltam. Az érzelmeim, amik ezelőtt 1 nappal felerősödtek szomorú irányba, kiegyenesedtek és visszaálltak rendes kerékvágásba. Ennek örültem, bár Milánnak reggel 6:32-kor nem, hát az úgy volt, hogy...
- HANNA!!! - ordított valaki. Megijedtem, hiszen ki az, aki nekem kiabál fél hétkor. Hát nem a mellettem ülő, barna hajú fiúra gondoltam, annyi biztos. Az ajtót kinyitottam a fekete melegítőszettemben, de amikor megláttam a volt crushom, úgy megijedtem, hogy majdnem elestem.
- Hát te? - néztem lefelé. Nem volt kedvem rá nézni a srácra, kínos lett volna.
- Nem mondtad meg tegnap a matekházi 4. feladatánál az f)! - magyarázta.
- És ezért jöttél ide ilyen hamar? - csodálkoztam.
- Persze! 2 válaszom is kijött, érdekel, hogy neked mi lett! - hadarta még mindig.
- Érdekeljen inkább Lotti... - suttogom, de sajnos egész hangosan, valószínűleg hallotta.
- Mi? - nézett rám kérdően.
- Mindegy, szia! - vágtam be az ajtót.
Kicsit fura voltam, na mindegy, így járt.A suliba egy fehér pulcsit vettem fel, skinny jeans-szel, ami sima farmerszínű. Így indultam neki az elég hideg reggelnek.
Mollit útközben felhívtam, csak értesítettem, hogy majd érkezek. Nem igazán érdeklődött, lehet elfoglalt vagy ki tudja.Az úton persze zenét hallgattam, mint akkoriban sokszor, e szép napon is gyalog mentem. A fülemben egy jó kpopmix ment, amely szuper volt. Minden volt: Stray Kids, TXT, Itzy, Red Velvet, IZ*ONE, Enhypen stb.
Amint odaértem a szokásos nagy fakapuhoz, azonnal odaugrottam a lányhoz. Szegény, kissé megijedt, na mindegy. Amikor meglátta, hogy mosolygok meg is kérdezte, hogy miért. Erre azt mondtam, hogy csak Soyeon [ (G)-Idle) rappelte a My Bag-et. Ez kicsit elszomorította, utána viszont egész hamar újra vidám lett, majd elkezdett befelé húzni a suliba.
- A matekházit ideadod?? - könyörgött bociszemekkel.
- Persze - nevettem felé, mert cukinak akart tűnni, de inkább viccesre sikerült.
- Neki odaadod az egészet, nekem meg nem tudsz az egyik feladatból az egyik példának a megoldását megmondani. Fantasztikus Hanna, nagyon... - szólalt meg hirtelen egy hang. Egyből tudtam ki az, ellenben Molli csak bámult rám.
- Ő a barátnőm! - válaszoltam.
- Én meg az egyik barátod - sóhajtott.
- Aha...valami más világban. - zártam le a beszélgetést ezzel, majd a legjobb barátnőm elkezdett menni be az épületbe, amit követtem.Miután felmentünk a terembe, Molli rám nézett amolyan ,,EZ MEG MI VOLT AZ ELŐBB?" fejjel. Legyintettem egyet, amiből értette, hogy nem akarok róla beszélni. Na ezt szeretem benne, megértő!
*edzés*
A teremben ültünk, mindannyian izgatottan. 1 hónap van hátra már csak és vár minket ez a csodálatos város, Seoul.Hát nem gyönyörű? De, eszméletlen.
Aznap a solo-kat adtuk elő. Éppen arra vártunk a helyiségben, hogy Mira megmondja ki kezdje.
- Ki akarja kezdeni? - nézett felénk. Lora, Dorina és Bogi karjai rögtön fent. - Válasszatok! - 2 lány azonnal letette a kezét, 1 marad fent. Az pedig egy szőke, hullámos hajú lányé, Loráé. Érdekesség róla, hogy Red Velvet és Enhypen fan, utóbbiból nagy szerelme Heeseung. - Akkor gyerünk Lori!A lány ugye Sunmi: Gashina-ját adta elő. A mozdulatai kiegyensúlyozottak, nem fél a testét mutatni, önbizalomban nem hiányos, az tuti. Csodálom a szőke lányt, mesés a tánca.
Ezután Dorina adta elő a María-t Hwasa-tól. Egész jó lett.
Majd Bogi jött IU-val meg a Lilac-kal, egyszerű a tánc, de az előadásmódja a szőke, egyenes hajú lánynak így is jó.
Ezután Alíz és a Bubble Pop jött, ami Hyuna dala. Őszintén én is szeretem ezt a dalt, habár a táncát én nem merném megcsinálni. Ellenben legidősebb unnienk simán megcsinálja.
Utána Molli meg Kai:Mmmh című dala. Nagyon meggyőző, baromi jó koreográfiája volt, nem mellesleg a legjobb barátnőm őstehetség a táncban.
Majd Lana és ismét Sunmi, csak a Heart Burn. Nagyon aranyos lett a koreó, tetszik a stílusa.
Ezek után Diana, illetve Taeyeon:Fine-ja jött, amit ezelőtti nap legalább 100x meghallgattam.
Aztán én. Na igen...nem olyan nehéz táncot alkottam, de szerintem egész oké lett. A szokásos négyes (Lora, Dorina, Bogi, és a szolga az az Csenge) persze leszólta. A többieket viszont meggyőztem.
Utánam megint Nayeon jött, csak most a POP-pal, meg Cintivel.
Aztán Somi maraton. Először Boró és az XOXO, majd Vivi, illetve a Dumb Dumb következett. A kicsi lányok nagyon megoldották, tökéletesen csinálták a koreót.
Utolsó előttiként Csenge mutatta meg Jimin: Filter-ét. Hát nem volt rossz, de láttam már jobbat is.
A legvégén pedig Jungkook: Stay Alive-ja, és Lilla volt. A szokásos négyes kihagyta a megnézését a fekete, emós lánynak, inkább bementek vizet inni. Nekem őszintén nagyon-nagyon tetszett. Az a szenvedély, ahogy csinálja...eszméletlen!Az óra végeztével (kicsit még táncoltunk egyértelműen) hazafele vette mindegyikőnk az irányt. Velem a ló-rajongó, egyben a Mina-fan lány jött, az az Cinti. Ő egy nagyon jószívű ember, bárki bajban van, ő ott terem. Remek barátnő, mert mindig segít. Anyukája lelki segítő, amiből azért ragadt rá egy kicsi, sőt elég sok.
Szóval kitárgyaltam neki Milánt, amire adott tanácsokat. Ezért szeretem Cintit. Bárkinek, bármikor, bárhol ad tanácsot. Így sétáltunk hazafele.————————————————————————
Hellooo!!
Új rész, jejjj!!! Remélem tetszett nektek. Be fog picit gyorsulni a sztori, mert már ez a 21. része a könyvnek, igaz valójában csak 17. Az előző rész végén felvetettem egy új könyvötletet, arra szeretnék majd választ, előre is köszi!
Kis reklámozás, de az ILWR-ből is majd jönnek részek, viszont az már nem fog sokáig tartani, hiszen ez csak az egyik része a trilógiából, majd jön az idol élet, meg a romantika. Remélem várjátok! 😉Legyen eszméletlenül jó napotok/estétek! <33
DU LIEST GERADE
Táncunk története - Sunghoon ff.
Fanfiction~Egy átlagos lány vagyok, az az Nagy Hanna. 4 legfontosabb dolog az életemben: a családom, a legjobb barátnőm-Molli, a tánc és egyértelmű, hogy a leghelyesebb egyben a legcukibb srác a világon...Park Sunghoon. **************************************...