November 17. - hétfő
Pontosan egy hete voltunk ott. A fiúbanda táncokat éjjel-nappal gyakoroltuk, így letudtuk a legtöbbet. Enhypen maradt a végére, illetve még pár banda, akiktől nem olyan sok dal, pl. NCT-k.
Dianaról még mindig nem tudunk semmit, még Lana sem, aki a legjobb barátnője. Sunghoon úgy döntött, hogy el fogja mondani nekünk, hogy mi a baj avval, hogy Molli szereti Jay-t. Legjobb barátnőmről jut eszembe, hogy Jake-kel barátok lettek, Jongseong viszont olyan volt, mintha állandóan le akarná pattintani a csapattársamat. Riki és Cinti is megismerték egymást, a francia csoporttársam pedig Sunoo-val beszélgetett rengeteget. Lora pedig egyre jobban akar barátok (vagy annál többek ) lenni Hee-vel. Egyetlen probléma, hogy nem tud koreaiul, csak angolul. De mint ahogy ismerjük az Enhypen legidősebb tagját...ő meg pont angolul nem beszél. Engem akart bevonni, mint tolmácsot.
Alíz is gyakran maradt kint, az ő okát sem tudtuk. De elengedtük, végülis ő a legidősebb. Dorina magányosnak érezte magát, vele senki nem akart ismerkedni. A picik meg az idolok látványával is bőven megvoltak elégedve. Bogi, meg Csenge szintén. Velük ellentétben az emó csapattársunk, az az Lilla is talált valakit maga mellé, ő is ritkán volt a szálláson.
Mira csak elengedte, úgy volt vele, hogy elvagyunk.10:34
Az utolsó TXT táncunk aznap volt.
Di egyébként a 6 vagy annál több tagot tartalmazó bandáknál van, de a Tomorrow by Together-nél Lanaval cseréltek, így ő Soobin.
Egyébként még 2 dal volt hátra, az I KNOW I LOVE YOU, meg a Good boy gone bad. Valószínűleg említettem már, de én Yeonjun voltam.Alig vártam ezt a 2 fellépést! 20 perc volt a kettő között, ami épp csak arra volt elég, hogy átöltözzünk, illetve pihenjünk egy picit. Nem igazán bírtam magammal, hiszen lassan a világbajnokság harmadához elérünk, pedig nem sok ideje voltunk ott.
Az összes táncnál féltem, de inkább a lánybanda zenéknél. Berezzeltem, hiszen Sunghoon, meg még rengeteg idol nézte a versenyt. Soha sem voltam az a BÁTOR, inkább Molli vagy Cinti. Mondjuk pont akkor ők sem voltak igazán merészek, mert az ő celebcrush-uk is ott ült a nézőtérben. Utóbbinak Nishimura Riki, előbbi pedig Park Jongseong bámulásától félt, bár a legjobb barátnőmnek kicsit se Jay nézése miatt kellett volna izgulnia, hanem egy másik Enhypen tag pillantásától. Még pontosabban nem is félnie kellett volna, csak észrevenni, hogy valaki őt leste állandóan.
A GBGB táncához egy bőrdzseki volt rajtam, fekete, szűk farmerrel, pólónak pedig egy egyszerű bordó crop top. A többi lányon, Lorán (Kai), Mollin (Beomgyu), Diana-n (Soobin), meg Alízon (Taehyun) is hasonló volt. Nagyon jól festettünk így.
A színpadhoz értünk. Fülemhez a mikrofon szokásos módon oda van rögzítve, ami meglepően egy kicsit fájt. Elviselhetően, de azért éreztem.
A fiúk (jópár banda) ott ültek mosolyogva. Hoon és Jake integettek, Jay csak lehajtotta a fejét, Jungwon hasonlóképpen. Sunoo, meg Riki arca pirosasra váltott, Heeseung pedig csak figyelt minket azokkal a nagy szemeivel.A zsűri intett, hogy kezdhetjük. Mi nagyban táncoltuk, amikor random Jay felkiáltott. Ezt nagyon hirtelen tette, sok szem ráterelődött. Mondjuk úgy, hogy még a zenénk is leállt.
- Sajnálom - hajolt meg borzasztó mélyen. - Csak hirtelen nagyon elkezdett fájni a hasam...Miután Jongseong ezt megtette, visszaült a székére. Molli szegényem lefagyott, szó szerint Alíznak kicsit meg kellett ráznia, hogy észrevegye, ez egy vilábajnokság.
- Véleményem szerint kezdjük előlről! - mondta az egyik zsűri. A többi nagyon bólogatott. - Megfelel maguknak is? - kérdezte. Mi is biccentettünk, utána pedig kezdődött is a TXT dal, újra.
*time skip*
A fehér, hatalmas épület mögött álldogáltunk, hát eredetileg 3-an. Molli, Lilla, meg én. Majd Hoonie is befutott, mögötte Wonie, és Jay.
- Szerintem kezdjétek is a magyarázatot srácok... - szólalt meg Sunghoon. - Átadom a szót! - miután ezt kimondta, engem arrébb húzott, maga mellé, így a leader, meg a rapper a 2 csapattársam előtt álhattak.
- Figyeljetek...remek lányok vagytok, ellenben... - vett egy nagy levegőt Jongseong. Szegény elég leterheltnek tűnt. - Én...vagyis inkább mi...hát ömmm...
- A JAYWON ship igaz - nyögte ki Jungwon. Ezen eléggé meglepődtem is, a barátnőim is. Molli nem csak lesokkolt, könnyei egyből potyogni kezdtek. Egyből megöleltem.
- Jajjj!!! Ne sírj!!! - kérlelte a legjobb barátomat angolul Jay, hát nem sikerült meggyőznie, továbbra is az egereket itatta.Nagy nehezen hazajutottunk. Mollcsi könnyei láttán, végül az emó lány is bőgni kezdett. Eszméletlenül megsajnáltam őket! Annyi tuti, hogy több ship nincs az Enhypen-en belül. Szegénykéim...Jake vajon fel tudja víditani Mollit? Remélem, mert ha nem, akkor ő egész álló nap zokogni fog.
————————————————————————
Sziasztooook!!!
Na végre választ kaptatok a Jay-es dologra ^^. Remélem tetszett ez az apró részecske!
Itt pedig egy kép Jaywon-ról:Egyébként kitaláltam nektek egy nevet! Kicsit random,de...BAGETTEK!!!! 🥖🥖
Legyen állati szuper napotok/estétek 🥖bagettek🥖!
YOU ARE READING
Táncunk története - Sunghoon ff.
Fanfiction~Egy átlagos lány vagyok, az az Nagy Hanna. 4 legfontosabb dolog az életemben: a családom, a legjobb barátnőm-Molli, a tánc és egyértelmű, hogy a leghelyesebb egyben a legcukibb srác a világon...Park Sunghoon. **************************************...